Lavat liikkumaan ja selkä kasvuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
plääh. vitut tartte keskittyä mihinkään, sen kun vetää vaan menemään.

neutris jos viittit nii laita sun selkätreeni liikkeet/toistot/sarjat näkyvii ku en saa ite oikei kasvamaa tota selkää, jos vaikka oppisin jotain uutta :D

Dynamite88 sanoi:
neutris jos viittit nii laita sun selkätreeni liikkeet/toistot/sarjat näkyvii ku en saa ite oikei kasvamaa tota selkää, jos vaikka oppisin jotain uutta :D
ei siinä reenissä oo mitään erikoista, toistot vaihtelee 4-12 välissä. kasvaa se selkä sulle vuosien kuluessa, älä huoli. vetelet vaan menemään ja silloin tällöin pyrit lisäileen painoja liikkeisiin.

Välillä repimällä, välillä tatsia huolella. Repimällä tuntus kasvavan oikein hyvin myös, mutta siinä sitte +85% max ylätaljassa alkaa jo lajinsa jänteisiin ottamaan ainakin itsellä. Progressiivinen painojen lisäys on kuiten pointti, eikä tosiaankaan tekniikan kustannuksella. Turha niitä paikkoja hajoittaa, mutta kovaa on treeenattava. Jokainen hakekoon ne rajansa omalla tyylillään.

neutraali sanoi:

:lol2:

Mikset kertonu tätä ihan tämän ketjun ensimmäisen viestin jälkeen, olis päästy kaikki paljon helpommalla?

:thumbs:

neutraali sanoi:
Juuri näin sen pitääkin mennä :thumbs: Hirvee stressihän siinä jo iskee jos pitää kesken sarjojen alkaa miettimään että mitenköhän tämä nyt pilkulleen menee :D

neutraali sanoi:
ei siinä reenissä oo mitään erikoista, toistot vaihtelee 4-12 välissä. kasvaa se selkä sulle vuosien kuluessa, älä huoli. vetelet vaan menemään ja silloin tällöin pyrit lisäileen painoja liikkeisiin.
:lol2:
Neutraalilla on kyllä sitä luovaa hulluutta ja reikäpäisyyttä touhussa mukana jota pitää ollakin! Sen verran kun pitää huolta tekniikasta ettei ylätalja mene ihan maastavedoksi niin hyvä siitä tulee.

kulmasoutu&ylätalja tekniikka? tuntuu jotenki vaikeelta saada kunnon tuntumaa näissä liikkeissä selkään...alataljassa saan hyvän pumpin selkään mutta nämä kaksi kulmasoutu tangolla ja ylätaljaveto eteen eivät tahdo onnistua vaikka käytän tavallista pienempää painoa..forkut/hauikset vain väsyy...neuvoja liikkeisiin?? en ala käyttään remmejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
naruranne sanoi:
kulmasoutu&ylätalja tekniikka? tuntuu jotenki vaikeelta saada kunnon tuntumaa näissä liikkeissä selkään...alataljassa saan hyvän pumpin selkään mutta nämä kaksi kulmasoutu tangolla ja ylätaljaveto eteen eivät tahdo onnistua vaikka käytän tavallista pienempää painoa..forkut/hauikset vain väsyy...neuvoja liikkeisiin?? en ala käyttään remmejä.

:whip: Luitko threadiä?

Mut usko neutraalia, sen ku repii vaan menemään ja reilusti niitä painoja.

Tai sit katot tosta ed. sivulta mun postin joka nimen omaan on tuohon "forkut/haukat-väsyy" onkelmaan lääkettä. Ja miks ihmeessä "tavallista pienemmät painot", laita ihan "normaalit" painot, tottakai väsyy forkut jos siinä tangossa joutuu roikkumaan pitkän aikaa.

Kulmasoutuun en jaksa/osaa kommentoida, kun on kuulunu itelläki repertuaariin kohtuu vähän aikaa, mutta jossain ihan hiljattain ylhäällä olleessa threadissä oli siitä hyvää asiaa (searchh....).

B.O.S.S. sanoi:
:whip: Luitko threadiä?

Mut usko neutraalia, sen ku repii vaan menemään ja reilusti niitä painoja.

....).
ilmeisesti kannattais sunki lukasta se mun kuva tredi läpi uudestaan jos luulet että revin pelkästään. omasta mielestä en edes pahasti vielä revi siinä videolla:). tosin kun keveämmillä tehdään niin sitten istutaan ku tikku paskassa.

oon mä tätä threadia alusta lukenu mutta en mä jaksanu loppuu asti lukee ku täs on kuiteski näitä postauksia aika paljon jo. tomin postista idea pienempii painoihin..ainakin alataljassa se toimii mulla kun saa paremman tuntuman selkään. ja tuosta remmien käytöstä mietein ettei tarvis treenata forkkuja erikseen ja oon kuullut että ois aina parempi treenata ilman remmejä..

naruranne sanoi:
oon mä tätä threadia alusta lukenu mutta en mä jaksanu loppuu asti lukee ku täs on kuiteski näitä postauksia aika paljon jo. tomin postista idea pienempii painoihin..ainakin alataljassa se toimii mulla kun saa paremman tuntuman selkään. ja tuosta remmien käytöstä mietein ettei tarvis treenata forkkuja erikseen ja oon kuullut että ois aina parempi treenata ilman remmejä..
liikkeessä kuin liikkeessä saa paremman tuntuman kun se tehdään pienillä.

neutraali sanoi:
ilmeisesti kannattais sunki lukasta se mun kuva tredi läpi uudestaan jos luulet että revin pelkästään. omasta mielestä en edes pahasti vielä revi siinä videolla:). tosin kun keveämmillä tehdään niin sitten istutaan ku tikku paskassa.

:offtopic:

Toi nyt oli tuommonen semiprovo, tajusit varmaan... :D ennemminkin kuittasin vielä tästä:
neutraali sanoi:
;)
:offtopic:

neutraali sanoi:
liikkeessä kuin liikkeessä saa paremman tuntuman kun se tehdään pienillä.

-> näin on. MUTTA: liikkeissä joissa kohdelihaksessa on enemmän voimaa (tässä tapauksessa selkälihat) kuin "apulihaksessa" (tässä tapauksessa sormigrippi/forkut/hauis) pienillä tekeminen väsyttää "apulihakset" hapoille ennen kuin selkä ottaa hittiä, ja varsinkin huonolla tekniikalla. En osaa paremmin selittää.

Toki naruranne on tehnyt oikein = Tomin ohjeiden mukaan, mutta ekassa postissa käsitelläänkin enempi alataljaa.

Ja huom. poijjaat, mä puhun sitte koko ajan naaman eteen/niskan taa tehtävästä ylätaljasta, videolla neutraali veti takakeno/rintaan-versiota jos oikein muistan.

edit: lisäys

B.O.S.S. sanoi:
:videolla neutraali veti takakeno/rintaan-versiota jos oikein muistan.
leualle vedän aina ja syyt on selitetty tredissäni. täällä en jaksa edes niitä alkaa selittään ku se on kaikkien mielestä väärin ja niin ei voi kehittyä.

B.O.S.S. sanoi:
Ja huom. poijjaat, mä puhun sitte koko ajan naaman eteen/niskan taa tehtävästä ylätaljasta, videolla neutraali veti takakeno/rintaan-versiota jos oikein muistan.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että montako eri variaatiota sun mielestä on olemassa ylätalja eteen -liikkeessä? Kuuluuko repertuaariisi myos paljon puhuttu "Pohjois-Turkkilainen 2.4 tuumaa solisluun yläpuolelle-78 radiaanin vertikaalikulmassa tehtävä ylätalja eteen" -liike? ;)

Pulla sanoi:
Nyt on kyllä pakko kysyä, että montako eri variaatiota sun mielestä on olemassa ylätalja eteen -liikkeessä? Kuuluuko repertuaariisi myos paljon puhuttu "Pohjois-Turkkilainen 2.4 tuumaa solisluun yläpuolelle-78 radiaanin vertikaalikulmassa tehtävä ylätalja eteen" -liike? ;)

No kun kysyit: ylätalja eteen-liikkeessä ei hirveesti variaatioita ole, olen kuullut puhuttavan mm. ylätaljasoudusta (takakenossa rintaan kiinni) ja suoraan ylhäältä alas naaman eteen. Eli 2.

Ylätaljassa noin yleensä ottaen olen käytännössä nähnyt myös mainitsemasi "Pohjois-Turkkilainen 2.4 tuumaa solisluun yläpuolelle-78 radiaanin vertikaalikulmassa tehtävä ylätalja eteen"-liikkeen, joskus nämä tyypit tekee sitä jopa kierteellä kerien, ja välillä pakkotoistot ko. liikkeessä 360 asteen kulmassa, kässäääksssä??? Kkkelaa sitä???!!!!1!11!! OMG!!!11!!!1!

Joten vit*stako näistä tietää, mutta kovasti kiinnostaa mitä annettavaa sulla on tähän keskusteluun?

;)

edit: tuohon pullan seuraavaan viestiin viitaten: ei tässä viestissä ollu yhtään vihaa :haart: eksää huomannu hymiötä!!!

Sulla on vissiin käämi palanut Fridrikin takia tuolla toisessa tredissä ja "isohihna" luistaa tällä hetkellä sen verran lujaa, että jätetään tämä aihe tähän. Mun annettava tähän keskusteluun oli hakea selvyyttä tuohon mystiseen variaatioon mistä en ollut ennen kuullut. Mutta kiitos selvennyksestä kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom