Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei siinä reenissä oo mitään erikoista, toistot vaihtelee 4-12 välissä. kasvaa se selkä sulle vuosien kuluessa, älä huoli. vetelet vaan menemään ja silloin tällöin pyrit lisäileen painoja liikkeisiin.Dynamite88 sanoi:neutris jos viittit nii laita sun selkätreeni liikkeet/toistot/sarjat näkyvii ku en saa ite oikei kasvamaa tota selkää, jos vaikka oppisin jotain uutta :D
neutraali sanoi:plääh. vitut tartte keskittyä mihinkään, sen kun vetää vaan menemään.
Juuri näin sen pitääkin mennä :thumbs: Hirvee stressihän siinä jo iskee jos pitää kesken sarjojen alkaa miettimään että mitenköhän tämä nyt pilkulleen menee :Dneutraali sanoi:plääh. vitut tartte keskittyä mihinkään, sen kun vetää vaan menemään.
neutraali sanoi:plääh. vitut tartte keskittyä mihinkään, sen kun vetää vaan menemään.
:lol2:ei siinä reenissä oo mitään erikoista, toistot vaihtelee 4-12 välissä. kasvaa se selkä sulle vuosien kuluessa, älä huoli. vetelet vaan menemään ja silloin tällöin pyrit lisäileen painoja liikkeisiin.
sitte sua on turha neuvvoakaannaruranne sanoi:en ala käyttään remmejä.
naruranne sanoi:kulmasoutu&ylätalja tekniikka? tuntuu jotenki vaikeelta saada kunnon tuntumaa näissä liikkeissä selkään...alataljassa saan hyvän pumpin selkään mutta nämä kaksi kulmasoutu tangolla ja ylätaljaveto eteen eivät tahdo onnistua vaikka käytän tavallista pienempää painoa..forkut/hauikset vain väsyy...neuvoja liikkeisiin?? en ala käyttään remmejä.
ilmeisesti kannattais sunki lukasta se mun kuva tredi läpi uudestaan jos luulet että revin pelkästään. omasta mielestä en edes pahasti vielä revi siinä videolla. tosin kun keveämmillä tehdään niin sitten istutaan ku tikku paskassa.B.O.S.S. sanoi::whip: Luitko threadiä?
Mut usko neutraalia, sen ku repii vaan menemään ja reilusti niitä painoja.
....).
liikkeessä kuin liikkeessä saa paremman tuntuman kun se tehdään pienillä.naruranne sanoi:oon mä tätä threadia alusta lukenu mutta en mä jaksanu loppuu asti lukee ku täs on kuiteski näitä postauksia aika paljon jo. tomin postista idea pienempii painoihin..ainakin alataljassa se toimii mulla kun saa paremman tuntuman selkään. ja tuosta remmien käytöstä mietein ettei tarvis treenata forkkuja erikseen ja oon kuullut että ois aina parempi treenata ilman remmejä..
neutraali sanoi:ilmeisesti kannattais sunki lukasta se mun kuva tredi läpi uudestaan jos luulet että revin pelkästään. omasta mielestä en edes pahasti vielä revi siinä videolla. tosin kun keveämmillä tehdään niin sitten istutaan ku tikku paskassa.
;)neutraali sanoi:plääh. vitut tartte keskittyä mihinkään, sen kun vetää vaan menemään.
neutraali sanoi:liikkeessä kuin liikkeessä saa paremman tuntuman kun se tehdään pienillä.
leualle vedän aina ja syyt on selitetty tredissäni. täällä en jaksa edes niitä alkaa selittään ku se on kaikkien mielestä väärin ja niin ei voi kehittyä.B.O.S.S. sanoi::videolla neutraali veti takakeno/rintaan-versiota jos oikein muistan.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että montako eri variaatiota sun mielestä on olemassa ylätalja eteen -liikkeessä? Kuuluuko repertuaariisi myos paljon puhuttu "Pohjois-Turkkilainen 2.4 tuumaa solisluun yläpuolelle-78 radiaanin vertikaalikulmassa tehtävä ylätalja eteen" -liike? ;)B.O.S.S. sanoi:Ja huom. poijjaat, mä puhun sitte koko ajan naaman eteen/niskan taa tehtävästä ylätaljasta, videolla neutraali veti takakeno/rintaan-versiota jos oikein muistan.
Pulla sanoi:Nyt on kyllä pakko kysyä, että montako eri variaatiota sun mielestä on olemassa ylätalja eteen -liikkeessä? Kuuluuko repertuaariisi myos paljon puhuttu "Pohjois-Turkkilainen 2.4 tuumaa solisluun yläpuolelle-78 radiaanin vertikaalikulmassa tehtävä ylätalja eteen" -liike? ;)