JohnnyB
Mode
m80 sanoi:Tarkistan asian kun saan kyseisen lehden käsiin, mutta itse muistelen sen sattuneen Savolaiselle....
Kyllä se oli Vilponen kenelle se sattui, eikä ihan pienillä painoilla ylätaljassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
m80 sanoi:Tarkistan asian kun saan kyseisen lehden käsiin, mutta itse muistelen sen sattuneen Savolaiselle....
Missäköhän vaiheessa sarjapainojen kasvatus on tarkoittanut sitä, että on aina käytettävä paskaa tekniikkaa? Ilmeisesti siis minäkin heilun kaikkien liikkeiden parissa aivan saatanasti huijaten, koska yritän kasvattaa sarjapainoja?m80 sanoi:Salilla tosiaan näkee monia, jotka keskittyvät treenissään sarjapainojen kasvattamiseen, ei tuntumaan. Ja kärjistetysti mahdollisimman ison painomäärän nostaminen mahdollisimman montaa lihasta apuna käyttäen mahdollisimman helposti ei ole kehonrakennusta.
Aika nappiin (:D) tuo arvauksesi osui. Tomin treenivinkkeihin tuo ei suoranaisesti kuitenkaan liity, koska Tomi ei todellakaan treenaa päin persettä, vaan tavalla, joka sopii hänelle itselleen todella hyvin mutta joka ei välttämättä tavalliselle natutreenaajlle parhaita mahdollisia tuloksia tuota.[natujen ininää]Ja voisin kuvitella, että eniten natuja ärsyttää just ne kaverit, jotka treenaavat päin persettä, ja kasvavat, mutta pitävät kehitystään kuitenkin enimmässä määrin erinomaisen ruokavalion ja treenin ansiona[/natujen ininää]
Hulkki sanoi:Missäköhän vaiheessa sarjapainojen kasvatus on tarkoittanut sitä, että on aina käytettävä paskaa tekniikkaa? Ilmeisesti siis minäkin heilun kaikkien liikkeiden parissa aivan saatanasti huijaten, koska yritän kasvattaa sarjapainoja?Aika nappiin (:D) tuo arvauksesi osui. Tomin treenivinkkeihin tuo ei suoranaisesti kuitenkaan liity, koska Tomi ei todellakaan treenaa päin persettä, vaan tavalla, joka sopii hänelle itselleen todella hyvin mutta joka ei välttämättä tavalliselle natutreenaajlle parhaita mahdollisia tuloksia tuota.

pollo sanoi:Vedetään hatusta nyt karrikoitu esimerkki Platzin jaloista, ja siitä kuinka hän polki 10km pyörää treenin jälkeen. Ei mitkään huonot jalat kaverilla.
.neutraali sanoi:monet jotka treenaa jalkoja todella kovaa("volyymia") polkevat kunto pyörää myös siksi että palautuminen nopeutuisi ja ainakin meidän salilla eräs mies sanoo että se vaikuttaa hänellä oleellisesti jalkojen palautumiseen. niin ja on sen kokonen ukko että sitä voi uskoakin.

B.O.S.S. sanoi:Copy/pastesin tämän myös tänne täältä :
Jos haukat ottaa liikaa hittiä tuossa ylätaljassa kannattaa ainakin kokeilla seuraavaa;
Yläasennossa kuvittelet että kyynärpäissäsi on narut joista pieni kehonrakennushattiwatti vetää niitä kyynärpäitä suoraan alaspäin, ei siis sitä tankoa, vaan kyynärpäitä. Keskitytään siis painamaan kyynerpäät alas, ei vetämään tankoa alaspäin. Negatiivisessa osuudessa ei keskitytä hidastamaan tangon nousua ylöspäin, vaan (yllätys, yllätys) hidastamaan kyynärpäiden kohoamista.
Ja yläasennossa ei päästetä kyynärpäitä lukkoon, mulla se ainakin vie tehoa ihan muualle.
Suosittelen testaamaan, ilmotelkaa jos ei toimi/toimii. Mulla toimi. :thumbs:
Kokeilin eilen selkätreenissä tota sun neuvoas ja latsit on ainakin ottaneet eilen osumaa ja ovat suhteellisen kipeät. Eli hyvin toimi täällä tuo neuvo. :thumbs:B.O.S.S. sanoi:Copy/pastesin tämän myös tänne täältä :
Jos haukat ottaa liikaa hittiä tuossa ylätaljassa kannattaa ainakin kokeilla seuraavaa;
Yläasennossa kuvittelet että kyynärpäissäsi on narut joista pieni kehonrakennushattiwatti vetää niitä kyynärpäitä suoraan alaspäin, ei siis sitä tankoa, vaan kyynärpäitä. Keskitytään siis painamaan kyynerpäät alas, ei vetämään tankoa alaspäin. Negatiivisessa osuudessa ei keskitytä hidastamaan tangon nousua ylöspäin, vaan (yllätys, yllätys) hidastamaan kyynärpäiden kohoamista.
Ja yläasennossa ei päästetä kyynärpäitä lukkoon, mulla se ainakin vie tehoa ihan muualle.
B.O.S.S. sanoi:Copy/pastesin tämän myös tänne täältä :
~Voimariini ~ sanoi:Kokeilin eilen selkätreenissä tota sun neuvoas ja latsit on ainakin ottaneet eilen osumaa ja ovat suhteellisen kipeät. Eli hyvin toimi täällä tuo neuvo. :thumbs:
En olekkaan itse tullut tuota kyynärpääjuttua ajatelleeksi aina on keskittynyt juuri siihen tangon vetämiseen.
pepper sanoi:Jeps,hyvät ohjeet!toi kyynärpääiden alaspainaminen juttu oli jo tuttu ennestään. Mutta ku ei päästäny kyynärpäitä lukkoon yläasennossa niin sai paljo paremman tuntuman latseihin,kiitti vinkistä
Keskitytään siis painamaan kyynerpäät alas, ei vetämään tankoa alaspäin. Negatiivisessa osuudessa ei keskitytä hidastamaan tangon nousua ylöspäin, vaan (yllätys, yllätys) hidastamaan kyynärpäiden kohoamista.