Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
/\Rin Tin Tin sanoi:Pieni-kysymys tähän väliin: kummin päin se v-kahva pitää olla? Näin: \/, vai näin: /\ ? Aina se tuolla jälkimmäisellä tavalla siinä taljassa on kiinni ollut mutta kun ko. salilla ei mitään hc-treenareita liiku niin ei sitä tiedä
![]()
Juuri sillain.PetSaid sanoi:/\
Tuolla tavalla
neutraali sanoi:Pitänee tähän vielä sen varran lisätä että selkä treeniä on kyllä mahdotonta tehdä sillain ettei se ottaisi hauiksiin, aina se jonkin verran ottaa.
Se ottaa eri kohtaan.Sam Earch sanoi:Suosittelen kokeilemaan vaikka saattaakin ottaa eri kohtaan selkää(?).
se ottaa mulla enemmän takaolkapäihin kun selkäänneutraali sanoi:Se ottaa eri kohtaan.
Tomi sanoi:edit: mä otan tosta pienen videopätkän kun ehdin ja jos Mike voisi uppia sen vaikka Pakkiksen serverille, niin saatte sieltä sitten latailla.
Rin Tin Tin sanoi:Pieni-kysymys tähän väliin: kummin päin se v-kahva pitää olla? Näin: \/, vai näin: /\ ? Aina se tuolla jälkimmäisellä tavalla siinä taljassa on kiinni ollut mutta kun ko. salilla ei mitään hc-treenareita liiku niin ei sitä tiedä
![]()
"Savolainenhan sanoi kirjassaan tekevänsä 2sarjaa per liike. Ottavansa ensimmäisen sarjan suurilla painoilla lyhyellä sarjalla ja toisen sarjan pienemmillä painoilla pitempänä sarjana. Itsellä tämä ei oikein toimi koska jo parin liikkeen jälkeen ei enää pysty ottamaan sitä ekaa sarjaa suurilla painoilla. Vaan olen tehnyt pari ekaa liikettä suurilla painoilla ja lyhyillä sarjoilla. Sitten loput pari liikettä pienemmillä painoilla ja pitemmillä sarjoilla. 
hurtsi sanoi:onko se lapiokahvatanko sama jolla tehdään ojentajapunnerrusta taljassa ja teettekö myötä vai vastaotteella?
hc-audio sanoi:Se mua jäi ihmetyttämään että jos ei käsiä saa koukistaa niin kuinka sen tangon voi saada sinne napaan, vai oliko se edes tarkoitus?