Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
/\Rin Tin Tin sanoi:Pieni -kysymys tähän väliin: kummin päin se v-kahva pitää olla? Näin: \/, vai näin: /\ ? Aina se tuolla jälkimmäisellä tavalla siinä taljassa on kiinni ollut mutta kun ko. salilla ei mitään hc-treenareita liiku niin ei sitä tiedä
Juuri sillain.PetSaid sanoi:/\
Tuolla tavalla
neutraali sanoi:Pitänee tähän vielä sen varran lisätä että selkä treeniä on kyllä mahdotonta tehdä sillain ettei se ottaisi hauiksiin, aina se jonkin verran ottaa.
Se ottaa eri kohtaan.Sam Earch sanoi:Suosittelen kokeilemaan vaikka saattaakin ottaa eri kohtaan selkää(?).
se ottaa mulla enemmän takaolkapäihin kun selkäänneutraali sanoi:Se ottaa eri kohtaan.
Tomi sanoi:edit: mä otan tosta pienen videopätkän kun ehdin ja jos Mike voisi uppia sen vaikka Pakkiksen serverille, niin saatte sieltä sitten latailla.
Rin Tin Tin sanoi:Pieni -kysymys tähän väliin: kummin päin se v-kahva pitää olla? Näin: \/, vai näin: /\ ? Aina se tuolla jälkimmäisellä tavalla siinä taljassa on kiinni ollut mutta kun ko. salilla ei mitään hc-treenareita liiku niin ei sitä tiedä
hurtsi sanoi:onko se lapiokahvatanko sama jolla tehdään ojentajapunnerrusta taljassa ja teettekö myötä vai vastaotteella?
hc-audio sanoi:Se mua jäi ihmetyttämään että jos ei käsiä saa koukistaa niin kuinka sen tangon voi saada sinne napaan, vai oliko se edes tarkoitus?