Lavalle!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Eli: Olen 19 v. Treeniä takana vajaat kaksi vuotta. Pituus 176 cm. Paino 69 kg. Paita kiristää vatsan kohdalta niin, että kohta on pakko vaihtaa L-kokoon. Hartioitten ja hauiksien kohdalta ei kiristä. Harjoittelen tällä hetkellä poseerauksia joka päivä ja omasta mielestä heikoimpia lihasryhmiä ovat selkä, pohkeet, olkapäät ja hauikset. Dieetin olen kerran aikaisemmin vetänyt läpi (Bill Phillipsin Body For Life -dieetti :david:) Ja :kippis1: tulee harrastettua noin kerta kuussa. Nyt sikamassakaudella vähän useamminkin. Haluaisin kuulla nimenomaan teidän kilpailijoiden kommentteja. Muiden kommenteista en ole kiinnostunut. Eli jos laitan kaiken peliin, ravinto, ammattimaisesti suunniteltu treeniohjelma, hyödylliset lisäravinteet, kannattaako kilpailla ensi syksynä alle seiskakympissä? Ruumiinrakenteeni on ektomorfi. Jos haluatte nähdä :kuvia: menkää osoitteeseen www.hyke.fi. Sieltä klikkaatte kohdasta tapahtumat ja sieltä Halme ja Hykeläiset. Olen se violettipaitainen oikeassa reunassa. Ruskeat silmät, siilitukka. Että näin :whip: .

Olen se violettipaitainen oikeassa reunassa. Ruskeat silmät, siilitukka. Että näin.

Eli se tyyppi, josta näkyy vain pää? Sepäs oli tosiaan oleellisen tärkeätä. :hyper:

57 kg - ??? kg sanoi:
Sitten mä laitan pussin päähän lavalla. :)

Ei tartte laittaa pussia päähän kun siellä ei arvostella naamaan, saa olla vaikka kuin suohirviö ja voi voittaa, katso vaikka hallitsevaa Mr. Olympiaa. Ronnie näyttää puhelinkopin ja sarvikuonon risteytykseltä, mutta siellä se vain keikkuu kaikkien aikojen kovimpana.

57 kg - ??? kg sanoi:
Eli jos laitan kaiken peliin, ravinto, ammattimaisesti suunniteltu treeniohjelma, hyödylliset lisäravinteet, kannattaako kilpailla ensi syksynä alle seiskakympissä?
Et maininnut tuossa "lisäravinteita" joten oletan että puhut natuna kilpailemisesta. Kannattaa lukea aiheesta aiemmin käydyt keskustelut, esimerkiksi seuraavista threadeista:

Hyvä esimerkki kisadieetin epätoivoisuudesta natuna.
Nuorten kisaamisesta.
kilpailu naturaalina...
Hulkki ja kisat?

Mä ajattelin kuivapainoni olevan 59-67 kg. JOS painan 59 kg 3 % fläsillä, niin tuuttehan mua Hyksiin kattoo, kun makaan siel tiputukses kramppien, pyörtymisen ja katkenneen otsasuonen vuoksi.

Joo hei sul on tosi hyvät mahdollisuudet kisoihin tosta kuvast päätellen!
En yhtään ihmettele vaikka oletkin mennyt mun ohi reputationis.

Aku-A sanoi:
Joo hei sul on tosi hyvät mahdollisuudet kisoihin tosta kuvast päätellen!
En yhtään ihmettele vaikka oletkin mennyt mun ohi reputationis.

Thx! :piis:

Tais mennä Akun pointti vähän ohitse.

locked.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom