57 kg - ??? kg
Banned
Eli: Olen 19 v. Treeniä takana vajaat kaksi vuotta. Pituus 176 cm. Paino 69 kg. Paita kiristää vatsan kohdalta niin, että kohta on pakko vaihtaa L-kokoon. Hartioitten ja hauiksien kohdalta ei kiristä. Harjoittelen tällä hetkellä poseerauksia joka päivä ja omasta mielestä heikoimpia lihasryhmiä ovat selkä, pohkeet, olkapäät ja hauikset. Dieetin olen kerran aikaisemmin vetänyt läpi (Bill Phillipsin Body For Life -dieetti ) Ja :kippis1: tulee harrastettua noin kerta kuussa. Nyt sikamassakaudella vähän useamminkin. Haluaisin kuulla nimenomaan teidän kilpailijoiden kommentteja. Muiden kommenteista en ole kiinnostunut. Eli jos laitan kaiken peliin, ravinto, ammattimaisesti suunniteltu treeniohjelma, hyödylliset lisäravinteet, kannattaako kilpailla ensi syksynä alle seiskakympissä? Ruumiinrakenteeni on ektomorfi. Jos haluatte nähdä menkää osoitteeseen www.hyke.fi. Sieltä klikkaatte kohdasta tapahtumat ja sieltä Halme ja Hykeläiset. Olen se violettipaitainen oikeassa reunassa. Ruskeat silmät, siilitukka. Että näin :whip: .