latsit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsaboy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
huomasin tässä itse vähän aikaa ihmeteltyäni kun vasemman puolen latsi on tullu vähän lihakseemmaksi, niin etsin syytä ylätaljasta, mutta siinä ei mitään vikaa. nukuttuani yön yli tajusin, että se johtuikin penkistä. olin nimittäin aina välillä vahingossa laskenut vasemman olkapään nousemaan käsien mukana ylös, joten vasempi latsi jännityi. pystynkö asian korvaamaan (eli saamaan ne jotakuinkinsaman kokoisiksi) pelkästään välttämällä nostamaan sitä vasenta olkapäätä vai pitääkö alkaa vain rehkimään sillä oikealla latsilla??

ala tehdä puhatita toistoja,en nyt tiedä voiko tuo lihas nyt niin paljon tuosta aktivoitua,että sen huomaa jo helposti...:jahas:

yleensäkin lihaksissa voi olla huomattavia kokoeroja esim. käsivarsissa,se on ihan luonnollista..tosin joku raja kai tähänkin tässä tredisää keksitään:evil:

kannattaa vielä tarkistaa ennenku tekee muita johtopäätöksiä, että onko vasen olkapää kääntyny eteenpäin...itellä ainaki oli sama juttu mutta huomasin että se johtuu siitä ku on olkapään etuosa kehittyneempi ku takaosa ja näinollen ne eivät ole tasapainossa-->ku olkapää kääntyy eteenpäin saattaa se näyttää siltä ku olis toinen latsi suurempi kyseisellä puolella

ahh, ja huomasin että jännittäessä olin toiminutihan väärin. jännittäessähän kuuluu levittää eikä supistaa alaspäin!!!

No pistetään tähän eli onko vaikutusta vedänkö leukoja leveellä myötä- vai vastaotteella. Eli käykö jompi kumpi ote enemmän latseihin?

Isoarska83 sanoi:
No pistetään tähän eli onko vaikutusta vedänkö leukoja leveellä myötä- vai vastaotteella. Eli käykö jompi kumpi ote enemmän latseihin?

Minä sanoisin että reilusti hartioita leveämpi myötäote toimii minulla ainakin parhaiten. Juuri latseja ajatellen.

Thanks, lähden justiinsa selkää reenailemaan ja leuat tietty tehdään. Vastaotteella vissiin käy enemmän forkuille ja haboille? Ainakin itellä tuntuis näin olevan

Mulla on käyny nyt silleen että oikean puoleinen latsi on lähes kaksinkertainen verrattuna vasemman puoleiseen. Miten ton tasapainoeron voisi parhaiten korjata?

Isoarska83 sanoi:
Thanks, lähden justiinsa selkää reenailemaan ja leuat tietty tehdään. Vastaotteella vissiin käy enemmän forkuille ja haboille? Ainakin itellä tuntuis näin olevan

Tuliko vedeltyä leukoja leveällä myötäotteella? Paremman tuntuman saa vielä vetoremmeillä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Leveellä myötäotteella tosiaan vetelen leuat nykyään, en käytä vetoremmejä ollenkaan mutta varmaan tarvii esim. kulmasoutuun ja maveen ainakin harkita.

Suositut

Back
Ylös Bottom