Ensin rutosti kehuja: Ike91 aivan käsittämätön juoksukunto sulla! Ja toi 12km@55min hiihto, latua vai itse tehtyä jälkeä vai? Oot kovassa kunnossa! Ja KingNothing, tosi hyvin kulkee sullaki juoksu :O Saampahan kirittäjiä... xD (itse en ole polvikivun takia juossu pariin viikkoon kunnolla, hiihtoa ja uintia). Ja KingNothing vielä siitä hiihdosta, olen pienempänä hiihtäny aika paljon (mitä nyt lätkän ohessa kerkes) ja pidän tuosta hiihdosta. Aika vähän viimetalvena tuli hiihdettyä, mutta toissatalvi jotain 200-300km. Hiihdin tasan tuntiin 10km aika vaikeaa maastoa suht ok ladulla kuten aiemmin sanoin.
Ja sitten noottia ja huomioitavaa kaikille (myös Ike91 ja KingNothing!): HÖLLÄTKÄÄ AJOISSA! Ja ei kannata juosta noita testijuoksuja, niiden positiivinen vaikutus ulottuu VAIN omaan mieleesi; kehosi ei välttämättä pidä yhtään. Nyt on testeihin 11 tai 12 päivää joten muistakaa höllätä ajoissa, eli noin 5 päivää lepoa ja hiilaritankkausta pari päivää. Lukekaas
http://www.seponkotisivut.com/index.php?pid=11 iha oikeaa asiaa. Tuolla on btw iha hyvät puolimaraton/maraton harjoitteluohjelmat ja sopivat varmaa meikäläisille kuin nenä naamaan kun lisää niihin hiihdon ja uinnin : ) TOISTAN: MUISTAKAA JÄTTÄÄ LIIAN RANKAT "TESTIT" VÄLIIN JA LEVÄTKÄÄ (vielä jokusen päivän kovaa, mutta varokaa ylikuntoa ja/tai loukkaantumista...allekirjoittaneen polvi taisi mennä em. syistä kipeäksi eikä vieläkään näytä parantuvan : E ).
ps. oon aika kade kun voitte juosta...