Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Onks joku käyny tota sukellusta 4m koittamas? Tarvis ajaa 50km lähimpään 4m altaaseen ja aattelin, että kai se on v-loppuna pakko ettei tuu mitään yllätyksiä sitte..

Mä kävin kaverin kanssa kokeilemassa ton sukelluksen, helposti meni niinkun arvelinkin. Paineen tasaaminen tosiaan kannattaa opetella. Mitä arvelette, onko reippaasta kävelylenkistä haittaa nuhasta palautumiseen? Hirvee himo olis mennä vähän jotain tekemään, mutta juoksemisen taidan ainakin jättää huomiselle tai ylihuomiselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kävin kaverin kanssa kokeilemassa ton sukelluksen, helposti meni niinkun arvelinkin. Paineen tasaaminen tosiaan kannattaa opetella. Mitä arvelette, onko reippaasta kävelylenkistä haittaa nuhasta palautumiseen? Hirvee himo olis mennä vähän jotain tekemään, mutta juoksemisen taidan ainakin jättää huomiselle tai ylihuomiselle.
Ite ainaki oon sauvakävelly, jos oon ollu kipeenä, enkä oo viel viittiny juoksee lähtee. On muute iha hyvää treenii hiihtooki ajatelle.

FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU, just kun luulin että penikat kunnossa, kun viikko sitten sain kortisonia......... kävin äsken kouvolan jäähallissa juoksemassa repun kanssa 6 kierrosta rata (261m) sellaista 4:40min/km vauhtia..... että kävi koskemaan........... nyt syö miästä.

Late, ei tosta sukelluksesta kannata ressaa. Uskon ettei keltään jää siitä se kiinni.. hmm

Nyt alkaa ensimmäisillä kokelailla olla viikko testeihin niin ajattelin vähän kysellä, että mitä "erikoisempaa" tavaraa aiotte ottaa mukaan vaatteiden lisäksi? Itse otan mukaan ainakin kylmägeeliä, särkylääkkeitä ja rakkolaastareita :D Sitten vielä voisitte kerran mainita testipäivänne, vaikka ne kyllä tuolta jostain sivuja taaksepäin löytyvätkin ja vaikka jonkin jutun mistä teidät tunnistaa, niin voi tulla vaikka juttelemaan. Mun testipäivät on 28 - 29.1 ja mut tunnistaa pakkotoisto.com t-paidasta ja lyhyistä hiuksista :)

Mää tuun taas bussilla: Huittinen-Tampere-Lahti-Kouvola.

Eteppille: Eipä mulla mitään erikoista ohjelmaa oo. Aika pitkälti tasavauhtisia pk-lenkkejä tullut juostua. Sellaisia rauhallisia, n.10km lenkkejä kolme kertaa viikkoon. Olen aina lenkeillä koittanut nauttia juoksusta (paitsi vauhtilenkeillä) ja sitten testeissä ruoskinut itteeni, vaikka tuntuis kuinka pahalta.

Minä päivänä meet Lahti-Kouvola bussilla?

Nyt alkaa ensimmäisillä kokelailla olla viikko testeihin niin ajattelin vähän kysellä, että mitä "erikoisempaa" tavaraa aiotte ottaa mukaan vaatteiden lisäksi? Itse otan mukaan ainakin kylmägeeliä, särkylääkkeitä ja rakkolaastareita :D Sitten vielä voisitte kerran mainita testipäivänne, vaikka ne kyllä tuolta jostain sivuja taaksepäin löytyvätkin ja vaikka jonkin jutun mistä teidät tunnistaa, niin voi tulla vaikka juttelemaan. Mun testipäivät on 28 - 29.1 ja mut tunnistaa pakkotoisto.com t-paidasta ja lyhyistä hiuksista :)

Menen testeihin 27 päivä..tai siis jo 26 illalla..mutta testit 27-28.1. niijoo mistähän mut tunnistas..:) limingan VPK:n t-paidasta..:)

Mulla testit 27.-28.1., joten 26 päivä menen bussilla. Lahdesta tulen sitten 19:30 bussilla, ja Kouvolassa olen 20.35. Mukaan aattelin pakata buranaa, energiapatukoita, vettä, urheilujuomaa, silmätippoja, kirjan, mp3 -soittimen, rakkolaastareita ja rahaa paluumatkan kaljoihin. Siinä taisi olla tän hetkiset. Lisää tarpeita saattaa vielä tulla.

Meikäläisen tunnistaa ainakin reppujuoksussa Pakkotoiston t-paidasta ja metrokuvioisista shortseista (MMA). Lihaskunnossa päällä college -housut ja Pakkotoiston t-paita. Muuten varmaankin tatuoinneista (vasen käsi kohtalaisen täynnä) ja pituudesta (190cm).

Nyt vast tajusin et testipäiväthän menee osittain päällekkäin ? 27-28.1 ja 28-29.1? Niin ja sellaista tuli vielä mieleen, että testiohjelmassahan ei mainittu kuin yksi yhteiskuljetus bussilla TAKAISINpäin, eli mites jos vahingossa sattuu "tippumaan" vaikka jo ensimmäisenä aamuna:D? Tarkotus tietty toiseen iltaan asti olla mutta iha vaan mielenkiinnosta...

Nyt vast tajusin et testipäiväthän menee osittain päällekkäin ? 27-28.1 ja 28-29.1? Niin ja sellaista tuli vielä mieleen, että testiohjelmassahan ei mainittu kuin yksi yhteiskuljetus bussilla TAKAISINpäin, eli mites jos vahingossa sattuu "tippumaan" vaikka jo ensimmäisenä aamuna:D? Tarkotus tietty toiseen iltaan asti olla mutta iha vaan mielenkiinnosta...

Maitojunalla kotia päi vaa

Mut tunnistaa 1cm pitkistä hiuksista ja oon 180cm pitkä. Aattelin vetää sinisil Niken shortseilla ja varmaanki sinisellä t-paidalla noi lihaskunnon ja juoksun. Hiihdossa (jos sinne asti päästää :D) mul on punanen Rukan takki. Tulkaaha juttelee meikäläiselle, jos tunnistatte, ite aion ainaki tulla jos joku osuu silmii. Nii ja testipäivät oli 27-28.1.

Jaukkari meil on sit samat päivät eli torstai ja perjantai. Pakkotoiston paitaa en varmaan päälle laita kun en omista. Olis tarvinnu netistä tilata ja olis tullu 15e postit, eikä ollu muuta tilattavaa ni en si viittiny. Mut kai laitan kuitenki jonku paidan millä erottuu..

Perketti kun ei oikein muista, että miten lämpimältä tuo noin +15 astetta tuntuu, onko se siis ihan t-paita ja shortsi keli juosta, vai olisiko esim. verkkarit ja pitkähihainen paita parempi ratkaisu tohon lämpötilaan?

26.1 iltana tulen sukulaisen kyydillä sinne kuten papereissa käskettiin, eli testipäivät on 27&28. Mukaan särkylääkettä, kylmägeeliä, asianmukaiset vaatteet (99%:sti minulla mustaa :D) & vaihtovaatteet ja urheilujuomatiivistettä (leader active sport, on muuten aika hyvää tehtävässään!). Ja jotain muuta mitä ei nyt tuu mieleen. Mahdollisesti käytän ********:n t-paitaa ja collegehousuja lihaskuntotestissä, juoksussa pitkät housut. Hiukset saattaa lähteä ennen testejä kun jo nyt ärsyttää tämä pituus (iha normi tukka mutta pidän lyhyemmästä leikkauksesta). Pitää jutella mikäli spottaa jonku em. henkilöistä ja on aikaa!

Perkele kun olis vähän enemän pitäny käydä uimassa niin olis saanu siitäkin sen 3p. Ny jaksaa vaparia sen 150m kunnol ja si alkaa kädet jäätyä. Mutta toisaalta turha siihen olis ollu panostaa enempää ku on tarpeellista, koska juoksusta ja hiihdosta mahdollista saada 10x enemmän pisteitä.. Joten oli oikein treenata 10x enemmän niitä :D

Vähän offtopickia, mut ike sun facebook profiilia ei löydy ainakaan tolla nimellä :o Btw, mun profiili on juho tuukkanen, saa lisäillä kaveriks jos haluaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom