Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
Itseäni on tässä vähän viime päivinä vituttanut, kun tuli tuossa syksyllä örveltäessä hommattua sakkot. Kävi jo mielessä, että en mainitse koko sakosta, mutta sitten kun kysyttiin niin ei sitä valehtelemaankaan voi ruveta. Mitenkäs jos nyt ei pääse sisään, niin kerrotaanko se, että mistä jäi kiinni? Vai tuleeko vaan tylysti että hylätty, eikä sen kummempia perusteluita? Ei kai se yhistä sakoista pitäs kiinni jäädä?:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni on tässä vähän viime päivinä vituttanut, kun tuli tuossa syksyllä örveltäessä hommattua sakkot. Kävi jo mielessä, että en mainitse koko sakosta, mutta sitten kun kysyttiin niin ei sitä valehtelemaankaan voi ruveta. Mitenkäs jos nyt ei pääse sisään, niin kerrotaanko se, että mistä jäi kiinni? Vai tuleeko vaan tylysti että hylätty, eikä sen kummempia perusteluita? Ei kai se yhistä sakoista pitäs kiinni jäädä?:jahas:

Riippuu varmaankin aika pitkälti minkälaisesta rikkeestä on kyse. Tuskin ne sua esim. hylkäävät pelkän ylinopeussakon vuoksi, mutta huumausainerikokset onkin jo varmaan toinen juttu.

Vaikea sanoa, kun ei tiedä mistä olet sakkoa saanut.

No, nimikkeenä oli poliisille niskoittelu. Kuulostaa pahalta verrattuna itse tapahtumaan. Annoin kyllä pienen kuvauksen tapahtuneesta, toivottavasti se selvensi asiaa. Kaikkein pahin tilanne on se, että tulee hylätyksi, eikä syytä kerrota. Sitten saa loppuikänsä arvailla, johtuiko se siitä helvetin sakosta.

No, nimikkeenä oli poliisille niskoittelu. Kuulostaa pahalta verrattuna itse tapahtumaan. Annoin kyllä pienen kuvauksen tapahtuneesta, toivottavasti se selvensi asiaa. Kaikkein pahin tilanne on se, että tulee hylätyksi, eikä syytä kerrota. Sitten saa loppuikänsä arvailla, johtuiko se siitä helvetin sakosta.

Toi rike "poliisille niskoittelu" kuulostaa aika pahalta näin kun ei ymmärrä tai tiiä mitä on tapahtunu,niin vaikee sanoo mitää. Mutta sielt utista tulee testeissä olleille kaikille kirje maaliskuussa. Sit jos ei päässy kurssille, niin kirjeessä lukee mistä jäi kiinni, ja jos haluaa vielä lisä infoo miksi,niin sit sinne voi soittaa..

Jos sun osalt jää kiinni tost rikkeest, niin uskon ettei se yksin siitä jää.Kyl ne varmaa jonku muunkin syyn sit keksii..

Ei tuo minun korvaani kovin vakavalta kuulosta. Pahempi olisi mielestäni vaikka virkavallan / poliisin vastustaminen, mikä kuitenkin on hieman samankaltainen. Kyllä pitäisi kai muutakin syitä löytyä, kuin joku tollanen epäselvä hommeli.

Siellähän lukee mil:n sivuilla että hylkäämisee johtaa jos on "rikosrekisteri tai rangaistukseen johtaneet teot (varkaus, kavallus, pahoinpitely tms)." Tuskin toi niskoittelu on mitää noin vakavaa ettei sen takia pääsis!

Itse olen käsittänyt näin että jos kaksi hakijaa on tasatilanteessa, niin se kummalla ei ole rikosrekisteriä tulee valituksi. Eli vaikka kyse olisi miten pienestä rikkeestä, tulee sellainen valituksi, kenellä tätä rikettä ei ole. Tämä tietysti siinä tapauksessa, että hakijat ovat muuten tasavertaisia. En ole kyllä varma asiasta, tämä on vain oma veikkaukseni.

Itse olen käsittänyt näin että jos kaksi hakijaa on tasatilanteessa, niin se kummalla ei ole rikosrekisteriä tulee valituksi. Eli vaikka kyse olisi miten pienestä rikkeestä, tulee sellainen valituksi, kenellä tätä rikettä ei ole. Tämä tietysti siinä tapauksessa, että hakijat ovat muuten tasavertaisia. En ole kyllä varma asiasta, tämä on vain oma veikkaukseni.
Eiköhän haastattelut ja prykologiset kerro kaverista sen verran ettei tartte rikosrekisteriä tutkia?!?!! Tietysti onhan toikii mahollista, että ollaan niin tasoissa, että pitää rekisteriin turvautua.. Mahollisuus on kyllä ehkä kerran koko LJK:n historiassa ja lähitulevaiseedessa :)

Valintakokous on varmaankin jo pidetty, ja kurssille pääsevien nimet tiedossa. Viikon päästä voi ruveta jo odottelemaan postia:rock:

Vitjat ku jännittää. mä veikkaan et aikasintaa Maanantaina (eli 3 päivä) voi sit tulla postia.:hyper:
mitäs qsz veditkää pisteit fyysisist?
Etkös sä ollu se pitkä kundi ekast sakist? oltii olusella siel junaasemal..

Vitjat ku jännittää. mä veikkaan et aikasintaa Maanantaina (eli 3 päivä) voi sit tulla postia.:hyper:
mitäs qsz veditkää pisteit fyysisist?
Etkös sä ollu se pitkä kundi ekast sakist? oltii olusella siel junaasemal..
Juu kyllä olin, pisteitä 42, mutta olin tosiaan toinen meistä sankareista, jotka juoksivat kierroksen liian vähän :hyvä: Heidän mokahan se oli, kun huusivat viimeistä kierrosta kun jäljellä olikin kaksi. Tosin se testiä vetänyt yliluutnantti(?) sanoi, ettei sillä ole juurikaan merkitystä kun pisteitä olisi tullut about 38 joka tapauksessa.

Joo tosiaan maanantai on ensimmäinen mahdollinen päivä, sitten alkaa vittumainen odottelu.

Juu kyllä olin, pisteitä 42, mutta olin tosiaan toinen meistä sankareista, jotka juoksivat kierroksen liian vähän :hyvä: Heidän mokahan se oli, kun huusivat viimeistä kierrosta kun jäljellä olikin kaksi. Tosin se testiä vetänyt yliluutnantti(?) sanoi, ettei sillä ole juurikaan merkitystä kun pisteitä olisi tullut about 38 joka tapauksessa.

Joo tosiaan maanantai on ensimmäinen mahdollinen päivä, sitten alkaa vittumainen odottelu.

toi vaa kertoo siit just, kuinka vähän ne fyysiset sit loppupeleis vaikuttaa,kuha ne läpi vaan on päässy. eniten vaikuttaa se kuinka sekasin pääkoppa on.:david:

Tämmönen visanen kysymys, että kuinka moni hakijoista on joskus tupakoinut tai tupakoi? Uskon kyllä, että jälkinmäiseen tuskin löytyy yhtään jäsentä. Mutta ihan näin mielenkiinnosta kysyn ja muutenkin minkälaiset elämäntavat ja urheilutaustat löytyy? :)

Kyllä! Tänään tuli kirje ja juuri sen avasin. Minut nähdään tämän kesän laskuvarjojääkärikurssilla! Miten muilla? Kipeenä oon, mutta nyt on kyllä kiksit päällä!

Voi helvetti. Psykologisiin jäi... Olisin luullut, että jos se jostain jää kiinni niin haastatteluista, mutta ei. Täytyy kyllä sanoa että kevyesti vituttaa. Noh, täytyy vain sitten toivoa Immolasta myöntävää vastausta.

Onnea kaikille läpäisseille.

EDIT: Perkele kun olisi kiva tietää mikä niissä psykoissa sitten kusahti. Kun tuntui, että hyvin meni. Kaipa olen sitten hullu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom