Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
Whatta fuck? Matikkaa ja fyssaa??? Sellasiako siellä tentataan? Saa olla jotain muuta kuin lukion pitkän oppimäärän tasoa, muuten ei mahiksia meikäpojalla. Kai ne oli monivalintaa kaikki.? :D

Äikästä ei pelkoa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä olen sitten niin paljon mukavampi ja viihdyttävämpi persoona, että pääsin sisään alhaisilla pisteilläni? Vombon panostus ei tosiaankaan näytä olevan sillä suunnalla. Saa sitten tulla sanomaan nämä jutut päin naamaa, vaikka heti tänne Lahteen tai jos jaksat LJK-kurssille vaivautua (vaikka usko siihen, että olet edes päässyt kurssille on mun kannalta vähäistä).

Mitä väliä niillä pisteillä loppujenlopuksi edes on, jos pääsee sisälle?
Ja kannattaa muistaa, että ne psykologiset on ihan yhtä suuri osa tota valintamenettelyä kuin ne fyysiset.

Mitä väliä niillä pisteillä loppujenlopuksi edes on, jos pääsee sisälle?
Ja kannattaa muistaa, että ne psykologiset on ihan yhtä suuri osa tota valintamenettelyä kuin ne fyysiset.

Itseasiassa enemmänkin. Imho fyysisissä testeissä vain karsitaan kunnon puolesta soveltumattomat pois leikistä. Todellinen battle tapahtuu vasta psyykkisissä.. :)

Itse en ole vieläkään saanut kirjettä ja jännittää kauheasti... Jos sellainen nyt huomisen aikana tulisi. :(
Vaikka sainkin 45 pojoo fyysistä, on ole ollenkaan varma pääsemisestäni, ei nimittäin psyykkiset menny ihan 100% hyvin... Pitää vaan toivoa parasta...

Whatta fuck? Matikkaa ja fyssaa??? Sellasiako siellä tentataan? Saa olla jotain muuta kuin lukion pitkän oppimäärän tasoa, muuten ei mahiksia meikäpojalla. Kai ne oli monivalintaa kaikki.? :D

Äikästä ei pelkoa...

Monivalintoja olivat kaikki ja ei pelkoa, helppoja olivat. Sellaisia perus päässälaskuja. Ideana noissa taisi olla enemmänkin testata hakijan ajattelukyvyn nopeutta, sillä kysymyksiä oli paljon ja aikaa vähän.

Mites porukka meinaa tuota kurssia varten treenailla? Ite ajattelin taas pikkuhiljaa ottaa repun kanssa juoksemisen ja uinnin ohjelmistoon normijuoksun ja muun höntsäilyn ohelle:D Kirje kyllä nosti motivaation pilviin, kokoajan sellane treenifiilis päällä:hyper:. Antoisia treenihetkiä kurssille valituille! Utissa nähdään!

Hieno homma. :thumbs:

Itsellä ollut treenit vähän niin ja näin. Lähinnä viinakestävyyttä. Kun kirje nyt tuli, niin tuli myös melkoinen treeni-into ja taidan ottaa tuota reppujuoksuakin ehkä kerran viikkoon. Uintiin kuitenkin enemmän panostusta ja olisi hieno päästä hiihtelemään.

YAYA!! Ei tullu kirjettä, joten soitin valintasihteerille. Sieltä tuli vastaus: "Kyllähän sinut on valittu, jotta onneksi olkoon." Serkkunikin pääsi sisään (haettiin samana päivänä:P). Nyt on lievästi sanottuna fiilikset katossa....:dance::rock::hyvä::kippis1:

Itse en aio pistää kauheaa rääkkiä päälle ennen heinäkuuta. Kun ooteltiin siellä terkkarin lattialla, niin oli pari varusmiestä jotka sanoivat ettei kannata turhaan rehkiä. Oli kuulemma niiden kurssilla joku treenaillu ihan tuhona ennen heinäkuuta ja oli saanu sitten marssimurtumat kumpaankin jalkaan heti koulutuksen alussa.

Eli ihan perustreeniä aion tehdä: tava juoksua, vähän uintia, kuntopiiriä, reppujuoksua sekä aion kokeilla juoksua kumisaappaat jalassa (moni on sanonut että kannattaa harjoitella).

ONNEA VIELA KAIKILLE PÄÄSSEILLE!!!:kippis1:
:5:

Täältähän tuli aikamoinen edustus. En minäkään aio kovaa rääkkiä aloittaa, notta vaan paikat pysyy kunnossa. Kuhan nyt saa kirjoitukset pois alta niin voi sitten keskittyä lomailuun ja reenailuun.

:5: Hirveästi onnea valituille. :5:

Jos joku onnensa kukkuloilta ehtii, voisi meitä ensi vuonna uudelleen yrittäviä neuvoa hieman.

Tuliko hyväksymisilmoituksen yhteydessä jotain pisteitä psykologisista? Jos, niin millaisilla pisteillä tuli valituksi?

Muutenkin olisi kiva saada samaan viestiin sellainen lista kaikista läpäisseistä, että näkyy kaikkien lajien pisteet ja mahdollsesti nuo psykopisteet.

Itse karsiuduin juoksussa, kun ei vain kunto riittänyt. Varsinkaan kun olin sairastellut edellisen viikon.

Eipä kerrottu mitään psykologisten testien pisteytyksistä tai vastaavasta. Ei niillä fyysisten testien pisteillä suurta merkitystä ole. Tiedän henkilön, kuka pääsi 33 pisteellä sisään ja itse pääsin 34:llä. Karsiva raja oli siis tänä vuonna 31 pistettä.

HaamuEdit: Ei siis suurta merkitystä, jos pääsee kaikki lajit läpi saavuttaen vähintään tuon 31 pistettä. :p

Jep. Näin olen asian itsekin käsittänyt, ja juuri siksi lähdinkin kokeilemaan. Sääli vaan oli flunssaisena olla, niin ei saanut kaikkea revittyä irti.

Nyt on reilu kymmenen kuukautta aikaa treenailla. Motivaatio on hyvä, joskaan ei varmaan kurssille hyväksyttyjen tasolla. :)

Vois perustaa meille valituille yhteisöt vaik facebookkiin ja IRC-galleriaan(itse käytän facebookkia),ni sitä kautta vois pitää yhteyttä jatkossa...?Onnittelut samalla kaikille päässeille!:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom