Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olin eniten huolissani fyysisten testien pistesaldosta, joka jäi melko vähäiseksi muihin verrattuna. Nyt on kyllä euforinen tunne.

Jep,hyväksyntä tuli:hyper:. Vieläkin vapisee kädet hieman:D. Itse oletin pääsyn jäävän psykologisista kiinni, jäi meinaan niin huono fiilis niistä..

Utissa nähdään!!!! :dance::dance::hyvä::hyvä::hyvä:
Jumalauta mikä fiilis kun sai siitä paperista lukea, että HYVÄKSYTTY.
Paljos sait Zerro pisteitä?

34 rimpuilin, mutta nyt tuli kyllä sellanen motivaatioburst, että uskon olevani 47 pisteen kunnossa 7.7. mennessä. :P

Oli havaittavissa lievää tärinää käsissä, kun kirjettä availin. Olin lukenut, että jos kirje tuntuu ohuelta on se todennäköisesti hylkäämisestä kertova kirje. Eipä tuo kovin paksulta tuntunut, mutta melkein persiilleni lensin, kun sain lukea sisäänpääsystäni. ^^

Tuttu tunne Zerro:D Kieltämättä kirje oli kovin ohut 4 lappua..Toivotaan,että se uusi palvelukseenastumismääräyskin saapuu lähiaikoina, sitten sitä vasta pääseekin hifistelemään tällä fiiliksellä:dance:

Todellakin! Tänään kuppia kumoon ainakin tässä suunnassa, vaikka hieman pipi olenkin. Tuli onneksi eilen jo sovittua, että mennään porukalla kaverille kaatamaan, mutta nyt siihen on sitten ihan oikea syy. Sen jälkeen voisi hoitaa itsensä terveeksi niin pääsee hiomaan uinti- ja hiihtotaitoa.

Kaveri kenen kanssa haettiin soitteli justiin, että sisään pääsi. Mahtava juttu. :P Siellähän on pelkkiä tuttuja kurssilla näemmä.

Onnea kaikille valituille. Itellä jäi psykologisista :(.

Mahtaakohan sieltä saada tarkempaa tietoa hylkäämisen syystä, että tietäisi onko järkevää hakea uudelleen? Mikäli mahdollisuuksia on, niin ensi tammikuussa uttiin kaikinpuolin paremmin valmistautuneena.

onneks olkoo valituille!

Ei oo kirjettä viel tullu,toivottavast huomen tulee. Tais yöunet mennä ku tulin tänne foorumille ja huomasin et kirjeet tullu.

Utissa nähdään, jätkät!

Oli kyllä pirun hyvä fiilis kun kirjeen luki. Oli meinaan niin perkeleen ohut tuo kirje, että ehdin jo pelätä pahinta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom