Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
Keksitääs poijjaat meille pakkislaisille joku oma sotahuuto testejä varten, tyyliin "Verta pakkiin" :) Omaperäisyydellä ei niin väliä.
Ja sit kun joku luovuttaa kesken uinnin/juoksun/hiihdon niin huudetaan "SAATANAN KERMAPERSE, VERTA PAKKIIN! " :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietääkö kukaan muuten hiihdetäänkö testeissä tasaisella vai jossain arktisessa mäkihelvetissä?
Siel on kuulemma ollu aika jyrkkiäkin mäkejä. Ja viime vuonna oli arktinen hiekka/kuusenhavu/jää - helvetti hiihdettävänä. Tulee muuten olemaan varmaan suoraan sanottuna vitun siistiä jossain jyrkässä alamäessä niillä laudanpätkillä.:david:

Hah. No voi helvetti eipä ehdi etelän poika kauaa harjoittelemaan sivakointia :D
Perjele. Sen minkä taakseen jättää edestään löytää vai miten sitä sanotaan. Miten noilla intin suksilla edes pääsee mäkiä ylös :D Hissillä?

mulla testit 22.-23.1 kans. Itse lähen hesasta junalla kouvolaan, että odotteluu ei oo paljoo tiedossa. jos joutuu odottelee pitkää kouvolassa,niin joukkotaxi ois aika kova sana. tänään vielä täytyy ladulle lähtee.:rock: etelästä kun nuo lumet saattaa loskaks muuttuu...:(

Tietääkö kukaan muuten hiihdetäänkö testeissä tasaisella vai jossain arktisessa mäkihelvetissä?

Tyrrissä on yksi todella jyrkkä nousu sekä yksi pitkä, mutta loiva lasku. Lisäksi tien ylittäviä siltoja löytyy kolme kpl, joissa on lyhyt, mutta jyrkkä nousu & lasku. Lisäjännitystä aiheuttavat edellä kompuroivat valintakokelaat.

TLisäjännitystä aiheuttavat edellä kompuroivat valintakokelaat.
Huutakaa "ALTA POIS SAATANA"!!!! Hiihtotestin läpäisy on taattu, kun nappaatte jonkun onnettomimman kompuroijan olalle ja vedätte kärkijoukossa maaliin ilman sauvoja kaveri "kyydissä".

Kaveriahan ei jätetä. :D

Täytyyhän siellä nyt porukoiden sen verta ymmärtäväisiä olla etelänpoikia kohtaan ettei ihan tappoa tehdä siitä hiihdosta :( ... En oo käynyt hiihtämässä pitkään aikaan. Mulle sanottiin että hiihto täytyy vetää vaan sisulla eteenpäin. Ja niin siinä kirjeessäkin annettiin ymmärtää mikä tuli postissa.

Noissa papereissahan ei myöskään suoranaisesti ole moottorikelkan käyttöä kielletty :D

Tänään tuli sivakoitua sellaset 7.5-8 km paikallisessa mäkihelvetissä (n. 1 suora pätkä loput pelkkää ylä- ja alamäkeä) hieman päälle tuntiin. Ei tekosyitä, hiihtotaitoni on vain huono, uskoisin kuitenkin, että sen nyt kovalla työllä sais hinattua ainakin sinne välttävälle tasolle testeihin mennessä.

Mites ukkojen treenit kulkenut? Tänään itellä n. 2h punttista, n.50 min uintia ja hiukan päälle tunti hiihtoa. Tekee gutaa :dance:

Tsemppiä! Kohta nähdään! :kippis1:

Tänään tuli repun kanssa taas hapoteltua reisiä ja perus kuntopiirit perään. Tällä hetkellä huolenaiheena ovat kaikenmaailman vesilajit ja hiihto, kun en kummassakaan mikään maester ole. Sukellus tulee olemaan aika jännä, kun ei tuolla paikallisessa uimahallissa ole syvimmillään kuin tuo 2m. Ei oikeen osaa ottaa tuntumaan, miltä se 4m tuntuu.

Hyvin se menee kunhan et jännittele turhia. Paineentasausta olisi kyllä ihan hyvä päästä ihan sinne 4m kokeilemaan tosin.

Hyvä kun mainitsit ton repun kanssa sykähtelyn. Täytyykin taas aamulla lähteä taapertamaan sen kanssa. Paljon olette pitäneet painoa repussa? Itellä parhaillaan 18kg ja teen sellasia tunnin kävelylenkkejä. Vkl:na meinasin kokeilla 10kg:lla juoksua.

Itselläni on painoa repussa ollut juoksussa n. 11-12 kiloa, mutta olen tehnyt joskus myös kahden tunnin kävelylenkkejä 14-15kg repun kanssa. Olen tehnyt noita kävelylenkkejä repun kanssa myös intervalli mielessä nousemalla Malminkartanon täyttömäen rappusia ylös (426 porrasta) ja sitten laskeutumalla alas mäen vierusta yhteensä kolme kertaa.

Intervallit on parhaita, tuossa meidän lähellä on sellaset kunnon hiekkamontut ja "metsäjuoksurata" ympärillä, joka talvella toimii myös hiihtolatuna. Siellä pääsee revittelemään oikein olan takaa intervalleista lähtien. Täytyy hyödyntää tämä vuosi täällä, sillä syksyllä saatetaan olla jo toisessa kaupungissa opiskelemassa, jonka luonnon suomista urheilumahdollisuuksista ei ole tietoa. :D

Uinti näyttää mun osaltani todella huonolta, saa nähdä miten käy. Onneks joku oli selvinny immolaan sisään vaikka oli uinu kuuteen minuuttiin, ehkä mullakin jotain saumoja :D

AH ! :D ...Akaasta ?
Samaa paskaa eri nimellä. Mulle se on aina Toijala, Akaa kuulostaa jo liian järkevältä.

Tänään pääsee vihdoin ja viimein hiihtämään, viime kerrasta onkin kulunut n. 3 vuotta, odotan jännityksellä.

Saa nähä mitä tosta juoksusta tulee kun pisin lenkki viimeisen 4vko aikana on ollut 25min. Onneksi kesällä/syksyllä tuli juostua aika helvetisti. Toivottavasti sujuu.

Itse olen reppuni kanssa juossut sellaista viiden kilometrin lenkkiä ja ilman reppua kahdeksaa kilomeetteriä. Taitaa repun kanssa mennä ehkä noin 30 min eikä tunnu liian raskaalta, joten hyvillä mielin mennään. Ihka oikeaa Cooperia en ole tesmailemaan pääsyt.

Toijalasta/Akaasta puheenollen... Tullut vierailtua siellä ihan Lahdesta asti tarkastamassa ravintola/baari Kruuna & Klaava. :p Oli kyl mahtava reissu.

Pitikö siihe matkalippu lappuun laittaa iha tarkat aikataulut? esim juna: 16.18 Helsinki - Kouvola 17.52. . Ei tullu meinaa laitettuu noita kellon aikoja ollenkaan. Mut lähetin sähköpostilla ne tänää sinne kuiteski ku alko ahistaa.

Viimeisiä viedään!:wtf:
treenihimoja:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom