Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään hajua miten tuo uintiin lähtö tapahtuu? Eli hypätäänkö lähtökorokkeilta vai lähdetäänkö vedestä? LJK:n sivut sanovat "altaan reunalta" mutta se nyt on aika tulkinnanvarainen ilmaus.

Ei sillä että sillä suurta merkitystä ajan kannalta olisi, muuten vaan alkoi mietityttämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
viikonpääst on mulla testit toivottavasti suoritettu jo.:hyper::hyper: Onkos ihmisillä tullu niit matkalippuja postissa vielä? täytyy toivoo nyt vaa ettei sairastu tai tapahdu raaja-rikkoja.. kuinka porukka on viettäny/viettää viimestä viikkoo? itse teen lihaskuntoo viel,mut vedän enää yhen pitkän löysän lenkin viel enne testei,niin ei oo sit rasittuneen siel.:david:

jännitys huipussaan.:dance::dance::dance:

Niin, mistä ne sinne meinaa sitä lunta vetästä ? Eihän Kouvolassakaan ole lunta ? Ja mitäs jos siellä ei olekaan hiihtoa ? Tästähän tulee oikein mielenkiintoista :)

mä muistan kans et joku sanos, et viime vuonna ne hiihti siel sora-havu ladulla, ja paikkasen luntaki siin pääl..saa nähä kui käy, meinaa tuski ne haluu armeijan kallisarvosii suksii paskantaa ku me niil vedellää hiekka ladulla siel niil. toivotaa, et kuume lähtee enne testei, laatta saattaa lentää sit siel testeis kummiski.:kuola:

Joo kyl siel viime vuonna lunta oli, mitä nyt vähän paisto havut ym. läpi:D. En kyl ite ainakaan pistäis pahitteeks jos hiihto jäis hiihtämättä, sen verran heikkoo se on.:hyper:

Jep, ei muakaan kyllä haittaisi vaikka jäisi hiihdot vetämättä. Ei ole päässyt vielä kertaakaan nimittäin treenaamaan...

Enkä kyllä ymmärrä mitä järkeäkään sellaisessa testissä olisi, että hypitään pitkin metsää lankut jalkoihin sidottuina. Onkohan kiellettyä vetää sukset olalle ja pistää juoksuksi? :rolleyes:

Noh, tänään vielä viimeinen kunnon lenkki, huomenna uimaan ja sitten lepoa keskiviikkoon asti.

Hiukan kun hierasee kynttilän päästä suksenpohjaan ni kyllä liukuu niin maan perkeleesti :jahas:

Kai ne sinne jollain tykillä sitä lunta tekee tjsp. Tai sitten jättävät kokonaan hiihdon pois ja hinaavat pisterajaa ylöspäin (suhteutettuna tietenkin hiihdosta lähteviin pisteisiin). Saas nähdä.

Eilen oli viimeinen "tyhjentävä" treeni (2x n.1h/kerta Punttista, 1h Uintia ja vähän päälle tunti Hiihtoa). Huomenna pitkä lenkki rauhallisella vauhdilla, Perjantaina hiihtoa, Lauantaina kevyt Uinti/Hiihto ja Sunnuntaina varmaan pelkkä hiihto tai Juoksu ja Maanantaina lepoa. Tiistaina kohti Uttia :david:

Ei jostain syystä jännitä niin kauheasti vielä tässä vaiheessa viikkoa ennen testejä. Enemmänkin odottaa innolla ja mielenkiinnolla mitä siellä on luvassa.

Juu mullakin on tullut selvästi rauhoittuneempi olo kuin kuukausi sitten. Ja matkaliput tulivat. Mulla lukee matkalipussa asuinpaikkakuntani ja - Kouvola .... hmm.... Mun täytyy mennä riihimäelle ensin eli käykö toi lippu kouvolaan asti ? Mitä jos konduktööri sanoo että tää lippu käy vaan kouvolaan eikä välipysähdykset käy ? Auttakkee!! En nähkääs ole 30km pidempää matkaa mennyt junalla koskaan :D

En ole hiihtänyt kertaakaan. Sisulla se vedetään. Se yks Ljk tyyppi sano mulle että hiihdossa laitetaan kaikki loput voimat ja se tavallaan "kuuluu " vetää sisulla. Eli ei sotilassuksilla katsota niinkään kuntoa, vaan onko luovuttaja vai taistelija. ;)

Noniin tehdäänäpä pieni katsaus pakkislaisten "kisakuntoon":

Eli listatkaa lajit ja todennäköisimmät pistemäärät mitä tulette saamaan. Ai miksikö? No miksi ei? ;)

Aloitan:

Vatsat 2-3p
Punnerrukset 3p
Selät 3p
Leuat 2-3p
Vauhditon pituus 3p
Koordinaatiotesti 1p
Uinti 2p
Reppujuoksu 13-15p
Hiihto ei mitään hajua

Eli yhteensä ilman hiihtoa 29-33p.

Kaipa noilla pitäisi läpi mennä ellei hiihdossa tapahdu jotain tosi jännää. Siitä veikkaisin kuitenkin jotain 3-6 pistettä.

EDIT: Jos sitä hiihtoa nyt ylipäänsä järjestetään...

Vatsat 3p
Punnerrukset 3p
Selät 3p
Leuat 1-2p (Ärgghh, toivottavasti en kuse koko testiä tähän)
Vauhditon pituus 3p
Koords 1p
Uinti 1-2p
Reppujuoksu 13-15p
Hiihto En tiedä. En ole hiihdellyt sitten yläasteen.

28-32p + hiihdon jämät.

Ihan hyvältä tuntuu, mutta tosiaan ressaa nuo leuat vähän, kun tossa alkoi olkapää vihoittelemaan aamulla kun leukailin. Toivotaan, että tulis edes se piste niin ei tarvitse jättää leikkiä kesken, kun muuten tuntuu niin kivalta noi testit.

Vatsat 3
Punnerrukset 3
Selät 3
Leuat 3
Vauhditon pituus 2-3. (menee aina just siihen 2.40 lähelle, sentin yli tai sentin ali)
Koord 1
Uinti 1 (rintauintia vedän)
Reppujuoksu...Ei mitään hajua, toivottavasti menee läpi. Pistetään nyt 13-15 kun se tuntuu olevan muotia.
Hiihto En tiedä.
Ihan arvailemalla menee mutta tulisipa nyt edes 33+ pistettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom