Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
Itselläni on nyt ollut huolenaiheena flunssa... joulun jälkeen on tullut ainoastaan 1 lenkki ja 1 lajitreeni vedettyä... flunssa vaivannut jo nyt kolmatta viikkoa... kunto tuntuu olevan hyvä, mutta flunssa rokottaa siitä rankasti... Milloin muuten noita matkalippuja alkaa satelemaan postista? Tarkoitus olisi tänään lähteä juoksemaan ja uimaan tai jos uimaan en pääse niin hiihtämään...

Ainiin ja itsellä testipäivät 22.-23. päivä ja lahdesta päin tullaan :P

PS. Immolaan tuli testeihin tänään kutsu! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itteä kanssa askarruttanut tuo matkalippuasia. Laitoin siihen vain reitin. Ohjeissa pyydettiin "ottamaan aikataulut huomioon", jonka ymmärsin niin että katsoo esim junan/linja-auton olevan testiä edeltävänä päivänä mahdollinen vaihtoehto.
Jos siinä kuitenkin olisi vaadittu tarkat tiedot (joille ei ollut ainakaan erikseen varattu tilaa), voi aina maksaa liput itse ja säilyttää kuitit.

Paljon mahdollista että olen ollut :david:

Vittu mä sanon, stadissa asun ja silti posti tulee päivän myöhemmin kun jonnekki tuppukyliin!! Menee kirjaimellisesti jumiin kun ensin odotan jännäpaskat housussa utin kirjettä ja saan sen päivän myöhässä ja nyt vielä immolankin ! :D

Onneks immolasta on joka tapauksessa tulossa kirje, niin turha pelätä. Ja helvetti jos eivät mua kokeisiin ota vaikka uttiin ottavat niin joha on perkele. Sapettaa toi posti oikeesti.

Mäpä onnistuin venäyttämään nivuset aika äkäsesti, eiköhän ne muutamassa päivässä kuntoudu kuitenkin. Alan jo pikkuhiljaa palauttelemaan testejä varten, eilen uin viimeksi ja nyt ois vielä muutama treenipäivä tarkoitus vetää. Ajattelin että jos ke aamuna on testit niin lauantaina tai sunnuntaina vika lenkki.

Miksi siihen lipputarpeeseen piti antaa tilinumero ? :D

Onkos kukaan muuten kokeillut eka 2km repun kanssa ja sitten 3km, aikoja ? Mulla menee sellaseen reiluun 5km tasapaksuun lenkkiin about 25-26min ...ei oikein vastaa testiaikaa.

Mites hiihdot porukalla sujunut? Lähti eilen taas lumet täältä etelästä. Kyllä on taas ollut niin perseestä talvi tai syksy tai mikä lie helvetin kevät tämä nyt sitte onkaan. Treenit menny muutes ihan ok, mutta nyt ollut hiukan ylikuntonen/flunssanen olo.

voi homotus tätä keliä kyl. pari kertaa kerkesin käydä hiihtämäs, ja nyt ne lumet sit lähti(juuri täält eteläst). viimene viikko mun osalt menee kyl palautellessa, et muutama hitaa pitkä lenkin vedän siin.ylikunnos ei parane testeihi mennä. Uimassa kävin eile ja meni 200m 3.54min. alle neljän ku pääsis testeiski viel..onko muita ketkä aikoo vetästä testeissä uinnin rintauinnil?:dance:

mistäs päi etelää MadRoosteri oleeeet?

voi homotus tätä keliä kyl. pari kertaa kerkesin käydä hiihtämäs, ja nyt ne lumet sit lähti(juuri täält eteläst). viimene viikko mun osalt menee kyl palautellessa, et muutama hitaa pitkä lenkin vedän siin.ylikunnos ei parane testeihi mennä. Uimassa kävin eile ja meni 200m 3.54min. alle neljän ku pääsis testeiski viel..onko muita ketkä aikoo vetästä testeissä uinnin rintauinnil?:dance:

Rintauinnilla pakko vetästä, ei pysty kroolilla millään, varsinkin kun alla on lihaskunnot ja juoksu. Saa nähä miten käy.

Immolassa muuten eri testijärjestys, reppujuoksu vikana :wtf:

Pitänee sitten vetästä utissa noi testit tarpeeks hyvin ettei tarvi tota Immolan kummallista testijärjestystä kokeilla. Saattaa olla tippa linssissä reppujuoksun loppupuolella kun uinti+hiihto+lihaskunto painaa siinä alla. Ja rintauinnilla minäkin oon yrittämässä. Saa nähä miten käy.

Zerro sanoi:
Tullut vierailtua siellä ihan Lahdesta asti tarkastamassa ravintola/baari Kruuna & Klaava. :p Oli kyl mahtava reissu.
Kyllä varmasti. Minkä helvetin takia Toijalaan, ja vielä Lahdesta asti? :wtf:

Kekele sanoi:
Pitikö siihe matkalippu lappuun laittaa iha tarkat aikataulut?
En usko että piti, itse en ainakaan laittanut. Ja lukihan siinä, että matkat voi myös maksaa itse, ja kuitteja vastaan saa sitten korvaukset tilille.

MadRooster sanoi:
Mites hiihdot porukalla sujunut?
Ihan ok tuo näytti vanhasta muistista menevän. 5km n. 25min. Tosin normisuksilla.

Muuten, miksiköhän ihmeessä Utjr:n sivuilla kaikki aikarajat, esim. juoksun hylkäämisaika ilmoitetaan muodossa 4,30 min? Eikös se ole kuitenkin 4min 30s. 4,30min tarkoittaa 4,30x60s=4min 18s. 4min 30s taasen on 4+30/60min=4,50min. Selvästi tullut opiskeltua vähän liikaa fysiikkaa lukiossa, kun taidan olla ainoa joka ajatteli asian näin "matemaattisesti oikein". :jahas:

Tulee muutenkin lajin puolesta pyöriteltyä noita min/km aikoja päässä niin kelasin että tarkottaakohan toi tossa Utin lapussa oleva "keskiarvojuoksuaikahässäkkä" 13,43 sekunteja vai minuutin sadasosia. Veikkaan kuitenkin sekunteja mutta ei tiä.

Salostahan minä. Mistäs itse?

Nummelan poikia ollaan, sieltä mist kaikki kuuluisuudet:david: (jani sieviset, Anssi kelat sun muut munkit).hiihdot taitaa kyllä nyt olla hiihdetty, toivotaa et kouvolassa lumia pysyy.onko ketää kouvolan lähettyviltä? näkyykö siellä valkoisia kumpuja ?

Jännittääkö ketään vielä ? :)
Onko jo mietitty valmiiksi vastauksia kiperiin kysymyksiin ? :)
Onko mitään valmistautumisrituaaleja ? :)
Suoritatteko tankkauksia ? :)
Oletteko valmiina ? :)

Jännittääkö ketään vielä ? :)
Onko jo mietitty valmiiksi vastauksia kiperiin kysymyksiin ? :)
Onko mitään valmistautumisrituaaleja ? :)
Suoritatteko tankkauksia ? :)
Oletteko valmiina ? :)

Ehkä hieman. Enemmän kuitenkin odotan, että pääsee vihdoin sellasten ihmisten seuraan, joilla on samanlaisia tavoitteita kuin itselläni.

Ei ole mietitty mitään valmiiksi. Tuskinpa niitä varten kauheasti voi "harjoitella" etukäteen mitään vastauksia.

Itselleen "Sinä pystyt siihen" jankuttaminen :lol2:

Ei ainakaan vielä. Ensi viikolla varmaankin jotain palautuslitkuja/energiapatukkaa päivää pari ennen testejä ja koko ensi viikon kunnon nestetankkausta ja reilusti muonaa :D

Nyt kun jälkeenpäin miettii niin olisin itse henk.koht. muuttanut treenistäni muutaman asian ja lisännyt esimerkiksi enemmän reppujuoksua ja hiihtoa, mutta turhaa on itku kun paskat on jo housuissa vai miten se menikään. Eikä tällasta lumetonta talveakaan osannut tyhmänä yhtään ennakoida. Turha se on kuitenkin velloa tossa vitutuksessa. Pitää vaan luottaa itseensä ja se joko riittää testeissä tai se ei riitä. Jos ei riitä niin kovempaa treeniä koko ensi vuosi ja sitten yrittämään uudestaan.

Täällä ketään muu miettinyt vakavammin sotilasuraa?

Täällä ketään muu miettinyt vakavammin sotilasuraa?
Jossei opinnoista tule mitään, niin muukalaislegioona kutsuu. :jahas:

Jos totta puhutaan pidän korvan taustalla sotilasurankin. Se on tavallaan B-suunnitelma. Nyt en ole hakenut valmennusjoukkoihin, vaikka Säkylä oliskin ensi heinäkuussa tiedossa, kun ekaksi opiskelemaan jos mahdollista. Sitten koitankin ensisijaisesti lvj:ksi.

Sorry osittainen off-topic.

Kyllähän tuo sotilasura jossain määrin kiinnostaa, kun ei intoa ole mihinkään täysin teoreettisille opinnoille. Jos tuonne Uttiin pääsee, niin voi olla, että into kasvaa vaan lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom