Laskuvarjojääkäriksi 2004

Tulevat laskuvarjojääkäreiksi hakijat, minkä ikäisenä pyritte sinne?
Itse pyrin 20v.
(On tullut muutaman kerran lisättyä pari vuotta ikään, kun tonne douppinki puolelle heittänyt kysymyksiä):nolo:
Noh, kuitenkin intti alkaisi saman vuoden heinäkuussa ja ajattelin pyytää lykkäystä, jotta voisin hakea johonkin toiseen, esim. valmiusjoukkoihin, jos en laskuvarjojääkäriksi pääse..kuten luultavasti käy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lampunjalka sanoi:

20 mittarissa täälläkin.

Jatketaan kysymyslinjalla ja kysytään että mitkä on poikien pistetavoitteet fyysisissä testeissä? 27 pojoa ja pääsee jatkoon, 30 viime vuoden alhaisin sisäänpääsy saldo. Kaikkihan lähtee parasta hakemaan jne. mutta mihin olette laittaneet realistiset tavoitteet?

Paljastetaan nyt, että minäkin tuonne yritän hakea :) Siksi hirveät kyselyt treenauksesta sun muusta. Hmm... Lihaskunnosta on tavoitteena 15, uinnista 3, juoksusta 15 ja hiihdosta tavoitteena, että maaliin hiihdän hyväksytysti ja nollille en jää.

Olisikohan ideaa ostaa jotkut kiinnitettävät "painot" jalkoihin, kun treenaa hiihtoa. Minua on ainakin peloteltu niin perkeleesti, että intin sukset on nii pirun painavat ja vielä ne saappaatkin pitää olla jalassa. Noiden painojen avulla tottuisi periaatteessa painavampiin suksiin. Asiaa, kun lunta näyttää satelevan ihan urakalla ja latujakin täälä jo tehdään, pitää ruveta kaivaa suksia ulos.

fish sanoi:
Jos vähänkin hinkua ja motivaatiota on, niin laita paperit sisälle. Spollenhommat on vähän paikasta riippuen pelleilyä verrattuna LJK:n, eikä hyötyä vartiointihommiin kannata edes miettiä.

Ettei sitten käy kaduttamaan vuosien päästä kun mitään ei voi enää asialle tehdä - kuten minulla kävi.

Tuosta .wmv-kymmenminuuttisesta vähän motivaatiota.

Eipä näytä enee tuo linkki toimivan! :(
Jos joku repii tuosta vielä toimivan version ni :worship:
Kerkesin kattoo joskus ehkä 2min tota ja sit se jäi ja enee ei toimi...

lampunjalka sanoi:
Noh, kuitenkin intti alkaisi saman vuoden heinäkuussa ja ajattelin pyytää lykkäystä, jotta voisin hakea johonkin toiseen, esim. valmiusjoukkoihin, jos en laskuvarjojääkäriksi pääse..kuten luultavasti käy.

No 20 täytän tuossa ens vuoden puolella. Lampunjalka ei mitään epäilyksiä ettetkö pääsis Uttiin. Tiukka treeni vaan päälle ja testit menee läpi että heilahtaa :thumbs:

-- Wikke

Joo, tänään aloitin lenkkeilyn! Diettailen samalla hiukan..

:::Kiitti kannustuksesta:) sitä tarvitaan:::

20 on mullakin ikää. Reppujuoksu tukee kyllä elämää! (kauheeta hommaa) :D

Gideon S sanoi:
20 on mullakin ikää. Reppujuoksu tukee kyllä elämää! (kauheeta hommaa) :D

Sehän on varsin mukavaa hommaa : )
Itse kirmailen keväästä-syksyyn maastossa 15-20kg reppu selässä mäkiä ylös ja alas.
:whip:

Kimmo sanoi:
Sehän on varsin mukavaa hommaa : )
Itse kirmailen keväästä-syksyyn maastossa 15-20kg reppu selässä mäkiä ylös ja alas.
:whip:

Jollei sinulla ole tuohon rääkkiin muuta syytä kuin "se nyt on vaan kivaa", niin suosittelen lämpimästi sulle uusia harrastuksia. :hyper:

Gideon S sanoi:
Jollei sinulla ole tuohon rääkkiin muuta syytä kuin "se nyt on vaan kivaa", niin suosittelen lämpimästi sulle uusia harrastuksia. :hyper:

Poíka, tuohan on harrastus parhaasta päästä. :D

edit: katsos, kun tässä iässä 32.v, on pakko alkaa jo treenaamaan tosissaan, etteivät nuoret kollit näytä sedälle kaapin paikkaa.

Itse taitaisin olla 19 pyrkiessäni... mutta treenauksesta, itsellä ainakin on suunnitelmissa tammikuun loppuun asti kasvattaa lihasmassaa, sen jälkeen alkaa tekemään saavutetuilla painoilla pitempää sarjaa tavoitteena lihaskestävyys. Lenkkeilyä en vielä aloita, pitää hiihtää ensin lumet alta pois. Itse kerran kokeneena voin sanoa, vaikkei aiheeseen liitykkään, että kannattaa käydä hiihtämässä Ahman Hiihto. 50 km mäkimaastoa kasvattaa kummasti luonnetta :)

Kimmo sanoi:
Poíka, tuohan on harrastus parhaasta päästä. :D

edit: katsos, kun tässä iässä 32.v, on pakko alkaa jo treenaamaan tosissaan, etteivät nuoret kollit näytä sedälle kaapin paikkaa.

Voi setä juokse jolkottele kaikessa rauhassa! :kippis1:

Joku joka käyny testeissa niin voisko sanoa et missä järjestyksessä noi testit tehää? Samassa entä missä ne on lueteltuna sivuilla?

viox sanoi:
Joku joka käyny testeissa niin voisko sanoa et missä järjestyksessä noi testit tehää? Samassa entä missä ne on lueteltuna sivuilla?

viestiketjua taakkepäin selaamalla näkee kellonaikoineen, mutta lyhyesti lihasjutut } viivajuoksu }reppujuoksu } uinti } hiihto

Onko tuossa reppujuoksussa tauko sen ohjatun 10min jälkeen ennen 3000m vapaata osuutta?

Kannattaa lukea läpi!
Itse tein niin ja ihan hyvä, että luin..(tai oikeastaan selasin)

Joulukuun puoliväli. Jos kuitenkin viitsisit lukea tän threadin läpi.

Gideon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom