Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wikke sanoi:Aloitan armeijan 10.1.2005 Sodankylässä. Testit on 25.1-26.1.2005.
Tohus sanoi:terve!
Itsekkin ajattelin hakea Uttiin ensi vuonna kun kutsunnatkin on..
Kiinnostaisi vielä noi kouluarvosanat, että minäkähänlaisia arvosanoja ne vaatii tuonne erikoisjääkäreihin..? :(
Wikke sanoi:Aloitan armeijan 10.1.2005 Sodankylässä. Testit on 25.1-26.1.2005.
Rock^ sanoi:Mitäs luulet saatko heti ekalla ja toisella viikolla omaa treeniaikaa?
Rock^ sanoi:Mitäs luulet saatko heti ekalla ja toisella viikolla omaa treeniaikaa? Ajattelin vaan että onkohan siitä apua jos menee sanomaan kompanjapäällikölle että hakee LJK:hon ja olisi hyvä jos sais esim. pari kertaa viikossa lenkkeiltyä tms.
Taika-Jim sanoi:Miten moiseen mahtaisi olla fiksuinta treenata ja millaisella strategialla mahtaa olla fiksuinta vetää? Joku ehdotti tyyliin "vedä 1 leuka,roiku 2sekuntia, 2 leukaa, roiku 4 sekuntia,3 leukaa-6sekuntia jne jne.
Rock^ sanoi:Ootko sä alkanut nyt jo treenaamaan Sukeltajien testeihin?
Pantera sanoi:ketään tulossa 18-19 päivä?
hirvee kisakire päällä?
täällä ollaan otettu aika rennosti.
TiMe^ sanoi:mä oon tulossa, justiinsa viimeistelytreenit menossa ja sit taukoa ja sit testiin.
Tarkan sanoi:Kuinka monta täydellistä lepopäivää meinaat pitää ennen testejä ? Vai pientä kevyttä lenkkiä siinä ? Mulle vähän vierasta kaikki valmistautumiset niin en edes tiedä montaa viikkoa aikasemmin treeniä pitää keventää ja pidetäänkö viimeinen viikko täysin lepoa ?