Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ile_91 sanoi:Eli, olen harkinnut menoa taistelusukeltajiin tai laskuvarjojääkäreihin n. 4-6v päästä. Ja olen aatellut että kyllä sielä helpompi vetää paremalla kunnolla. Otan mielelläni vastaan kunto ja lihas harjoittelu neuvoja! :thumbs:
Darkwanderer388 sanoi:Minkäslaisia vaihtoehtoja olisi tarjolla ihan kovalla maalla? Itse olen vedessä kelvoton, eikä laskuvarjojoukotkaan hirveästi houkuttele, mutta jotain haastavaa olen etsimässä. Nopean toiminnan joukot vaikuttaisi aika mielenkiintoiselta, mutta mitä muita vaihtoehtoja on olemassa? Meni koko viesti aika ,mutta ei tälle threadille varmaan olisi muutenkaan kovin valoisa tulevaisuus tiedossa.
Sundado sanoi:Esim ei halua laskuvarjo jääkäriks tai Taistelusukeltajaksi vaan huippunsa koulutetuksi metsässä jne.. niin mihinkäs pitäis hakea?
Sundado sanoi:Esim ei halua laskuvarjo jääkäriks tai Taistelusukeltajaksi vaan huippunsa koulutetuksi metsässä jne.. niin mihinkäs pitäis hakea?