Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leposykettä ei oo tullu mitattua vähään aikaan joten vaikee sanoa.

Mut eipä muuta kuin hyvää uuttavuotta! Nautitaan sit janojuomia sen verran, että jaksaa viel ens viikolla treenatakin. ;)

44 oli ainakin ennen tota viiden päivän dokaus putkea, mutta syke on niin yksilöllinen et se ei suoranaisesti kerro kunnosta, tietenkin antaa jotain osviittaa.
nyt ollu viimeset kaks päivää niin paha darra et tuntuu syke olevan jossain ihan taivaassa. Mites porukka vietti vuodenvaihteen? Uskalsiko joku olla selvinpäin? :)

Joo uusvuos veny viellä pitkälle maanantain päivään mut tänää on ruvennu jo elämä voittamaan :D Kävi lähellä ettei ois testit jääny välistä taikka ainaki loppukiri treenamisen suhteen kesken.
Sain siinä vähän ennen kahtatoista silloin omasta mielestäni loistava idean kiivetä katolle kattomaan raketteja ja sit ku olin lähössä pois sieltä ni lähti jalat luisumaan (alaspäin viettävä joku peltikatto mikä oli iha märkä vesisateen vuoksi) yletyin just ja just nappaa siitä katonharjasta kiinni. Kaks kaveria jäi sinne viellä ni 10minuuttia myöhemmin toinen niistä mätkähti alas sieltä ja telo polvensa.

Pojat, pojat, Eihän sitä nyt ryyppäämällä Uttiin päästä.:) Noh, tiedättekö onko nuuskan käyttäminen karsiva tekijä koulutukseen pääsyyn? Mitä kaikkea ne niillä verikokeilla testaa?

Pojat, pojat, Eihän sitä nyt ryyppäämällä Uttiin päästä.:) Noh, tiedättekö onko nuuskan käyttäminen karsiva tekijä koulutukseen pääsyyn? Mitä kaikkea ne niillä verikokeilla testaa?

44 oli ainakin ennen tota viiden päivän dokaus putkea, mutta syke on niin yksilöllinen et se ei suoranaisesti kerro kunnosta, tietenkin antaa jotain osviittaa.
nyt ollu viimeset kaks päivää niin paha darra et tuntuu syke olevan jossain ihan taivaassa. Mites porukka vietti vuodenvaihteen? Uskalsiko joku olla selvinpäin? :)

Ite pystyin kyllä vähän kontrolloimaan juomista, mut ei se kyllä ihan täydellisesti onnistunu:D Mut ei mulla kyllä viiden päivän putkee ollu. Sitä vois harkita sitten testien jälkeen:kippis1:

Minkäslaisia reenisuunnitelmia porukalla on viimeselle kolmelle viikolle? Mua alkaa toi reppujuoksu jo vähän ottaa päähän. Onko muuten kukaan päässy hiihtämään??

Pakkohan sitä oli muutama pullo korkata uudenvuoden kunniaks.:D Tiistaina kuitenki palasin jo normaaliin treenirutiiniin.

Aion ottaa treenaamisessa kunnon loppukirin, eli rankat kolme viikkoo on tiedossa. Viimeisen viikon ennen testejä otan tietenkin sitten paljon kevyemmin, mutta muuten aion treenata täysiä.

PS. ei huono idea testien jälkeen se viiden päivän ryyppyputki :kippis1:

Tietääkö nyt kukaan kuinka paljon porukkaa testeihin lopulta kutsuttiin? Otetaanko vielä sama määrä porukkaa sisään?
Onko siellä 400metrin juoksurata, vai?

Tiedättekö onko porukkaa otettu vaikka olisi missannut jonkin testin? Esim, uinnissa jäänyt vaikka 5sekuntia rajan yli...?

Tietääkö nyt kukaan kuinka paljon porukkaa testeihin lopulta kutsuttiin? Otetaanko vielä sama määrä porukkaa sisään?
Onko siellä 400metrin juoksurata, vai?

Tiedättekö onko porukkaa otettu vaikka olisi missannut jonkin testin? Esim, uinnissa jäänyt vaikka 5sekuntia rajan yli...?

En tiedä mistä oon tän saanu päähäni, mut joku 200 karsittiin jo.Mun mielestä se juoksurata on jotain 270m pitkä ja juostaan 11 kierrosta.

Ja mitä oon noita vanhoja threadeja lukenu, nii aika kylmästi sieltä on pistetty porukkaa pihalle, jos ei jotain rajaa saavuta. Ehkä nää utissa sisällä olevat tai olleet, kuten ratakierros ja Opossumi osaa kertoo paremmin??

Rajat ei todellakaan ole mitään ehdottomia vaikka sitä niin kuulutetaankin. Ei niistä fyysisistä kannata mitään stressata turhaan :D. kuhan läpi menee miten menee niin se riittää =). Muistan tapauksen joka ui testeissä 4,47 ja pääsi sisälle =)

Itekki oon kuullu ettei millää 400 metrin radalla juostas, jostai muistaakseni lukenu et pojat ois juossu jotai halliaki ympäri tms. Mut jos se ois se 270m se kierros ni 11 kierrostahan ois vaa se jälkimmäinen osuus siitä, tulis 2970m..? Että miten se alkujuoksu, se 2km joka juostaa yhes yms..?

Joku jo aikasemmin kysy et millanen o "normipäivä" utis.
Siis ratakierros ja muut mitäs yleensä teette päivässä.

Joo piti olla tän joululoman kovaa treeniä, mutta kinkku ja muut herkut kyllä vieny voiton :P. Noh, pari viikkoa aikaa viel treenata ja sit tavataan! Itse tulen Helsingistä o/

Minä tulen testeihin Huittisista. Hiihtoharjoitukset on jäänyt harmittavan vähälle, mahtaako ennen testejä edes päästä hiihtämään. Tässä vaiheessa minunkin täytyy sanoa että olisi voinut jättää joulusyömisiä vähemmälle, niin voisi juoksukin kulkea paremmin. No, eipä auta itku enää täytyy vain rypistää täysiä.

Testit menivät seuraavasti talvella 2004.

Aamulla herätys n. klo 6.00 ja aamupalan kautta jäähallille.
Jäähallilla aluksi suoritettiin kuntotesti, jonka jälkeen vedettiin se juoksu osuus.
Juoksu juostiin sisällä jäähallissa, ja se rata tosiaan on jotain alle 300m ja päädyistä kohotettu.
Ensimmäiset 2km juostiin radan sisäreunaa, ja loput 3km ulkoreunaa. 2km välissä juoksijat koottiin ja lähdettiin juoksemaan coopperia.

Heti juoksun jälkeen lähdettiin uimahallille, jossa vedettiin hyppy, sekä uinti.
Kun kaikki olivat suorittaneet osuutensa, siirrytiin ruokailemaan varuskunta-alueelle.
Ruokailun jälkeen Hiihto. Meillä lunta oli ehkä n.5cm maassa, joten siinä oli harvinaisen kiva suksia. Ylämäessä ei saanut sauvoilla otetta jäätyneestä maasta, mutta onneksi hiekkaa oli niin paljon että pystyi mäen juoksemaan ylös.:rolleyes:

Tässä vaiheessa kello oli jotain 14.00

Jatkosta en osaa sanoa, kun itse tipuin hiihdon takia.
Porukkaa tippuu joka osion jälkeen, mutta varsinkin juoksu on todella paha. Itse kävin oksentamassa kuntopiirin jälkeen, (itse suoritus ei ollut paha, mutta se tilanne on aika hermostuttava) monet juoksun aikana.

edit:
Hiihdosta vielä. Sen hiihdon aikarajan "säävarauksen" voitte unohtaa. Meillä tosiaan lunta oli se 5cm, paikkapaikoin ei ollenkaan ja +3 lämmintä, ja saimme huimat +30s aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom