Lappeenrantalaisbodarit!

Morjens. Olen lappeenrantalainen 15v aloitteleva bodari, treenailen 3-jakoisella ohjelmalla ja treeni paikka on UPM:män tehtaan lylyn kuntohallissa

Vai lylyn hc-sali. Hyvä mesta, mutta tuskis koskaan sinne pääsen enää treenaamaan. Viimosin kyykkyenkka on lylyllä tehty.. :)

Onko kukaan käynyt Sykegymillä keskustassa? Millanen paikka ja käykö siellä paljon porukkaa? Ja millasta kävijää?

Onko kukaan käynyt Sykegymillä keskustassa? Millanen paikka ja käykö siellä paljon porukkaa? Ja millasta kävijää?

Paikka on siisti, jopa aika "kliininen". Väkeä siellä ei ole ollut ruuhkaksi asti niinä muutamina kertoina mitä olen käynyt, mutta tämä varmasti tulee muuttumaan kunhan porukka Sykkeen löytää.

Aika paljon siellä on turhia hilavitkuttimia ja liian vähän vapaiden painojen suorituspaikkoja, mutta nähdäkseni uusia vehkeitä kyllä hankitaan nyt alussa kerätyn palautteen perusteella.

Porukkaa siellä on laidasta laitaan, eniten ehkä olen bongannut vanhoja Platinumin kävijöitä mutta myös uusia. Mutta tosiaan väkeä on ollut aika vähän että ei siitä mitään syväanalyysiä asiakaskunnan rakenteesta pysty vielä tuottamaan.

Onko tuo UFS:n pulju vielä pystyssä kauppakeskus Armadassa? Pyörähdin siellä, muttei osunut silmään.
Onhan se "vielä" (ei ole tainnut montaa päivää olla pystyssä). Eli se on siellä isojen rappusten puolivälissä, linnoituksenpuolisen ulko-oven vieressä. Todella pieni koppi jossa oli joskus joku lukko liike.

Käytiin kans tänää vähän tutustumassa tonne. Aika autiota siellä oli, lähentä ja loitontaja laitteita ainakin 2, miksi? Sit peruspenkkiä 1, mutta toinen tulossa kuulemma. Kyykky/mave paikka sais olla parempi. Valaistus oli ainakin aluks aika hämärä ja oudon tuntunen. Pukkarissa sais olla enemmän penkkejä.

Onko tuo UFS:n pulju vielä pystyssä kauppakeskus Armadassa? Pyörähdin siellä, muttei osunut silmään.
Se KESTÄÄ pystyssä kun pidetään se pystyssä! Nyt kaikki ostamaan ravinteet armadalta. Alaovista sisään ja heti oikeella pien koppi!

SykeGym. Kävin itsekkin eilen tutustumassa paikkaan. Ensifiilis ihan ku joku jossain hotellin respassa. Omistajat jäykistelee puvut päällä kukkakimput käsissä ja tuntuu etteivät tiedä treenaamisesta mitään. Olis tehny miel kysyä et monelta saa aamupalaa.

Pukkarin kaapit ihan ok, mut penkkejä ei montaa ollut. Eikä roskiksia missään!! Itse salissa joku helvetin joulufiilis. Kuka nyt reenaa pimeessä? Ja musiikki, ihme kitarariffejä. No oli varmaan vaan avajaismusiikkia. Treenifiilis oli ihan nollissa. Levypainoja vain muutamia, ja nekin jotain kuluneita ja rotan syömiä. Lisäksi reikä jotain 60mm ni hyvinhän se kestää 50mm tangossa. Kellosta ei saanu mitää selvää, itse kattelen palautusaikoja ja ilman sekuntiviisaria se on vaikeaa. Ja vaikka se viisari siinä olisinkin ni eihän sitä pimeessä näe kukaan. Käsipainoja oli kyllä paljon, tosin niissä hopeisissa ei merkintöjä tainnut olla? Ristitalja notkuu ja kiikkuu miten sattujaan. Tuntu että vähän jokainen penkki/prässi notkuu ja kiikkuu. Tankoja oli liian vähän.

Paikalle olisi voinut pyytää jotain "tunnetumpaa" treenaajaa. Tarjolla jotain helvetin kumista kakkua, kuka reenaaja vetää kakkua treenin jälkeen? Jotain patukoita tai vast olis ollu paljon parempi. Kaikenkaikkiaan tosi masentava fiilis jäi tuosta paikasta.

Jos itse olisin omistaja ni kyllä miulla nyt vähän enemmän olisi silmää salin perustamiseen ja siihen mitä ihmiset kaipaa. Tuntuu ettei nyt ole ollut ajatusta mukana yhtään. Tunnelmavalot on kivoja, mut sillon ku reenataa kovaa ni valot pitää olla päällä!! Ei miun paikka todellakaan..

Sykkeestä

Itse en kyllä ole pannut perkille valaistuksen hämäryyttä. Toki se on hyvin erikoinen se koko valaistusratkaisu, mutta ei se kyllä treenejä haitannut. Suurin miinus on tosiaan välineissä. Penkit nitkuu ja notkuu ja kunnollinen kyykky/mave räkki puuttuu.

Mut elän toivossa että nämä korjautuvat ajan myötä. Aion kuitenkin itse ko. salilla käydä ihan jo sijaintinsa vuoksi. Vihdoin kun pääsi itse keskustaan muuttamaan niin ei todellakaan haluta lähteä autoillen johonkin muulle salille.

Kuulostaa erikoiselta kun vertaa todella laadukkaaseen SykeGym Skinnarilaan missä ainoat puutteet on että pari laitetta on viety nyt pois, varmaan tonne keskustan salille. Toivottavasti siellä pysyy taso jatkossakin koska nyt siellä ei hirveästi valittamista ole. Ja ton omistajan pelisilmän suhteen toivoa varmasti on koska skinnarilan sali on oikeesti hyvä laitteita ja painoja myöten. Tajuisivat vaan laittaa keskustan salin uusilta asiakkailta tulevat rahat salin kehittämiseen eikä tyytyisi nykytilaan. Pitääpä itekin mennä katsastamaan toi keskustan sali tänään ehkä jos ottaisi sellasen kortin jolla pääsee molempiin. Jos siellä on joku palautelaatikko tai muu vastaava niin käytetäänpä sitä ahkeraan niin voitas varmaankin saada puitteet paremmalle tasolle.

Itse kävin myös eilen tsekkaamassa miltä keskustan Syke näyttää. Siistin oloinen paikkahan se on, mutta tosiaan edellä mainitut puutteet pistivät itselläkin silmään. Turisin tovin omistajan kanssa ja hänkin myönsi, että vielä alkumetreillä ovat tuon paikan kanssa. Asiakkaiden palaute on tärkeää ja koittaavat mahdollisimman hyvin saada paikan kaikille treenaajille mielekkääksi. Kyykkyräkki on kuulemma tulossa piakkoin ja toivottavasti muutkin kapineet saadaan jämäkemmiksi.

Hei vaan kaikille,

Tanu antoi aika jäätävää palautetta Keskusta SYKE Gymistä. Ajattelin vastata Tanulle ja teille muille tänne Pakkotoistoon Sykkeen puolesta.

"SykeGym. Kävin itsekkin eilen tutustumassa paikkaan. Ensifiilis ihan ku joku jossain hotellin respassa. Omistajat jäykistelee puvut päällä kukkakimput käsissä ja tuntuu etteivät tiedä treenaamisesta mitään. Olis tehny miel kysyä et monelta saa aamupalaa."

Omistajat olivat puvut päällä, koska monet yhteistyökumppanit olivat etukäteen ilmoittaneet tulevansa onnittelemaan. Onnittelijat olivat odotettavastikin pukeutuneet juhlallisesti, joten oli kohteliasta kunnioittaa heitä asianmukaisella pukeutumisella.

"Pukkarin kaapit ihan ok, mut penkkejä ei montaa ollut. Eikä roskiksia missään!!"

Ainakin naistenpuolella pukkarissa on 2-3 roskakoria ja myös miestenpuolella jokunen (itse en oletettavastikaan koko ajan käy miestenpukuhuoneessa, joten en tarkkaan muista), mutta yksi roskiksista oli siirretty aulaan kahvilautasia yms. varten -ehkä miesten pukuhuoneesta.

Itse salissa joku helvetin joulufiilis. Kuka nyt reenaa pimeessä?

Valaistuksesta on pyritty tekemään tunnelmallinen. Aloittelijalla ja monelle naiselle on helpompi tulla salille, jossa ei niin hirveästi näy kun naama punaisena vääntää.

Ja musiikki, ihme kitarariffejä. No oli varmaan vaan avajaismusiikkia.

Musiikkiin on tulossa parannusta. Ehdottomasti.

Treenifiilis oli ihan nollissa. Levypainoja vain muutamia, ja nekin jotain kuluneita ja rotan syömiä. Lisäksi reikä jotain 60mm ni hyvinhän se kestää 50mm tangossa.

Painolevyt ovat väliaikaiset hätävarapainot. Meillä oli tarkoituksena tilata Gymlecon levypainoja, joita Skinnarilan salilla on. Yleensä olemme saaneet toimitukset muutamassa päivässä. Nyt yllättäen maahantuojien varastot olivatkin tyhjiä. Laman vuoksi maahantuojat eivät uskalla tilata mitään varastoon ja kontit saapuvat Suomeen vasta syyskuun lopulla. Levypainot ovat todella kalliita, joten ymmärrän maahantuojien ongelman. Olemme nyt pyytäneet tarjousta toisesta merkistä. Ja noita hätävara levypainoja on todella vähän. Jos piipahdat Skinnarilan salilla niin huomaat, että siellä levypainot on kunnossa ja niitä on oikeastaan ihan liikaa.

Käsipainoja oli kyllä paljon, tosin niissä hopeisissa ei merkintöjä tainnut olla?

Hopeisiin tulee merkinnät! Tiedämme, ettei niissä ole nyt merkintöjä. :)

Ristitalja notkuu ja kiikkuu miten sattujaan. Tuntu että vähän jokainen penkki/prässi notkuu ja kiikkuu. Tankoja oli liian vähän.

Tiedetään ja korjataan. Laitteiden kunnostus on vähän puolitiessä, se myönnetään. Tilan remontti on aloitettu heinäkuun alussa ja parissa kuukaudessa on remontoitu tuhat neliötä, joten ymmärrät itsekin aikataulun olleen todella tiukka. Tiloissa on kuitenkin tapahtunut enemmän muutosta muutamassa kuukaudessa kuin vuosiin tätä ennen. Monet asiakkaat ovat tämän ymmärtäneet ja luottavat meidän saavan salipuolen puutteetkin kuntoon.

Salille on tulossa lisää tankoja, taljoja, kahvoja, penkkipunnerruspaikka jne. jne. Yksi laitetoimitus haetaan huomenna sunnuntaina (20.9).

Paikalle olisi voinut pyytää jotain "tunnetumpaa" treenaajaa.

Tunnetumpaa treenaajaa olisi toki voinut pyytää...mutta meillä ei ole tarkoituksena profiloitua "kovaa treenaavien paikaksi". Tämän vuoksi ketään bodaria ei pyydetty. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettemmekö aikoisia hankkia asianmukaisia tarvikkeita (vapaita painoja jne.) enemmän rautaa nostaville. Harva "tavis" tarvitsee 60kg:n käsipainoja.

Tarjolla jotain helvetin kumista kakkua, kuka reenaaja vetää kakkua treenin jälkeen? Jotain patukoita tai vast olis ollu paljon parempi.

No näköjään sinä söit kakkua. Ja varmaan n. 150 muuta. :) Torstaina klo 16 jälkeen paikalla oli Skipin edustaja, jolla oli patukkamaistiaisia ja muita lisäravinteita esiteltävänään.

Kaikenkaikkiaan tosi masentava fiilis jäi tuosta paikasta.

Olisit kysynyt paikan päällä henkilökunnalta salista niin olisit saanut nämä samat vastaukset heti.

Jos itse olisin omistaja ni kyllä miulla nyt vähän enemmän olisi silmää salin perustamiseen ja siihen mitä ihmiset kaipaa. Tuntuu ettei nyt ole ollut ajatusta mukana yhtään.

Tiedostamme kyllä salin puutteet ja ne korjataan. Käy Skinnarilan toimipisteessä. Se todennäköisesti vastaa enemmän käsitystäsi kunnon salista. Samaan toki pyrimme keskustassakin. Siitä mitä ihmiset kaipaa voi olla montaa mieltä...keskivertotreenailija ei välttämättä kaipaa samaa kuin kovat bodarit...ja kovien bodareiden määrä on loppujen lopuksi aika pieni...

Ystävällisesti SYKE Gymin puolesta,
Sini

En syönyt kakkua. Siis onhan sali ihan siisti, mutta ei minulle tehty. Taisin ehkä liian kärkkäästi ilmaista mielipiteeni..

olipahan mainos ja selittelypuhe sykkeen puolesta... jos Tapea on haukuttu et kiireen vilkkaan yrittäny saada salin kuntoon ni samaltapa tuokin kuulostaa jos laitteet on osin huonoja ja muita puutoksia jne vaikka on uusi sali! Tosin itse en ole vielä käyny katsomassa ja kokeilemassa.

Mielestäni tuo vastaus oli kyllä ihan asiallinen, jos siinä mainitut lupaukset pidetään. Itse jätän tutustumiskäyntini ensi kuulle, ja vedän sitten vasta mielipiteeni! :)

syke

itse aloitin sykkeellä treenaamisen. Sali on asiallinen kaikinpuolin. Lukolliset kaapit on plussaa.pukkarin penkkejä en kaipaa kun en pukkarissa jouda istumaan. Olen todella iloinen että sali on erillainen kun totuttu malli. Valaistus on loistava.näkee mut ei käy silmiin ja jokainen finni ei loista. Treeniä on kuitenkin jo reilu 14 vuotta takana ja voima tavoitteet saavutetttu 5 vuotta sitten. Sali on erinomainen tavoitteeseeni eli vartalon muodon kehittämiseen. Massaa on tarpeeksi jne. Laitteet vaikuttaa kunnossa oleville ja levyjä on tulossa...tosin mietin että 2000 kiloa ei tule riittämään koko saliin..no aika näyttlä ja varmasti omistaja ottaa huomioon kasvavan tarpeen. Ja mielestäni jokaisella on vapaus valita salinsa. Itse treenasin tapella jo pilot gymin aikaan ja taisin plattarillakin keretä treeenata vuosia. Olen kokeilut huhtaria ja lappeenrannan kuntosalia. Niistäkään ei pahaa sanottavaa. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Mut tosi treenaaja osaa treenata hyvät treenit vaatimattomammissakin olosuhteissa. En siis halua puhua pahaa muista saleista koska se on turhaa. Haluan vain että asiakkaita kohdellaan tasapuolisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom