Langattomat kuulokkeet

Nokian luureja olen käytellyt: salilla/lenkillä kuuntelen musiikkia BH-111:llä ja muualla Purity Pro by Monster vastamelukuppiluureilla. Jälkimmäiset ovat kyllä hinnakkaat, mutta muuten parhaat kuulokkeet mitä mulla on ikinä ollut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaybird bluebuds x bluetooth nappikuulokkeet ollut käytössä muutaman viikon ja on todella hyvät. Pysyy hyvin paikoillaan siivekkeiden ansiosta. Akun kesyo 8h. Hinta tietty vähän suolanen, 159e.
Nämä on hankintalistalla, hintakin varsin OK. Se on fakta että langattomista pitää maksaa jos haluaa hyvät.

Mulla hajoaa langalliset liikkeellä jatkuvasti, tänä vuonna mennyt jo viidet. Nyt on pakko heivaa piuha pois. Oli jo yhdet langattomat, Novero Rockaway, mutta taisi olla maanantaikappale kun itsestään hajosivat viikossa.

Himassa on nyt ollut langattomat kupit pari kuukautta, Astro A50. En vaihtaisi enää ikinä.

Vuoden pari ollut Sennheiserin Rs 170:set, nämä toki ei ole bluetooth tai telakattomat kuulokkeet, mutta esim. koneella musan kuunteluun en osta enää ikinä muita. Eka kerta elämässä, kun kuulokkeet on kestänyt yli vuoden, yleensä tässä ajassa olis hajonnut jo muutamat. Ihan riittävä äänenlaatu noissa on ja jos jotain suhinoita joskus on, niin niihin tottuu ekan päivän jälkeen eikä niitä edes huomaa. Jos nämä joskus hajoo, ostan toiset samanlaiset tilalle.

Pikakokemuksia ei miltään hifistiltä Plantronics Backbeat Go 2 nappikuulokkeista. Ennen ollut soudmagic e10 muutamat.
Hinta. Loistava, 65e posteineen Saksasta, taisin ebaysta ostaa. Lisäksi ostin comply foamit (jotain 20-25e kai posteineen, en katsonut), ne taisin ostaa amazon uk:sta. T-500 malli ainakin sopii nätisti.

Hyvät on ja mielestäni erinomainen hinta/laatusuhde. Kuuluvuus ja kantoalue riittää hyvin, ei ole vielä kertaakaan katkennut. Sali, jossa käyn ei tosin hirveen pitkä ole, mutta kai siinä joku 15-20m on parhaillaan tullut ja nämä ovat pysyneet yhteydessä. Helpot käyttää ja antavat äänivinkkejä esim. akuntilasta oikeilla näppäinyhdistelmillä. Jos jotain heikkoa, niin ainakin itse olen muutaman kerran saanut "turhaan" aktivoitua ääniohjauksen älypuhelimeen vääriä näppäimiä painamalla, mutta se on käyttäjän syytä ja ei oikein nuo käyttöohjeet napostele, sillä tarkoitus on vaan kuunnella musiikkia salilla ja harrastuksissa. Ehkä myöhemmin luen käyttöohjeetkin kunnolla.
Pakkauksessa tuli mukana usb laturi, siis sellainen, jolla saa usb-liittimestä ladattua toisessa päässä olevalla micro-usb:llä virtaa kuulokkeisiin. Eli käytännössä tietokoneesta tms. Toki myös useimmista talouksista löytyvät micro-usb laturit sopii tähänkin nätisti. Lataaminen on kohtuu vikkelää. Akku on ihan ok, kertaakaan ei ole loppunut, mutta toki en ole sitä yrittänytkään. Mielestäni ei kannata ostaa sitä jotain latauslaukkua tms. jota monissa paikoissa suositellaan, sillä lataaminen on kohtuu vaivatonta, koska niitä micro-usb latureita nyt tuppaa löytymään aina vapaita. Itse ostin s-koon comply foam t-500, ja hyvin tuntuvat näissäkin pelittävät. Kerrottakoon, että joissakin haastatteluissa sanottiin, että comply foamit eivät ole niin pakko näissä backbeat go 2 vrt. normi backbeat go, joihin ne olivat kuulemma ehdottomat. Minusta ne kuitenkin kannattaa hankkia, ehkä nämä eristää paremmin nyt ja pysyy vielä paremmin korvissa, tosin salilla en näiden comply foamien kanssa ole vielä käynyt, sillä ne tulivat vasta tänään.
Jos jotain huonoa, niin eivät ole kovin seksikkään näköiset - joka saattaa haitata varsinkin naisia..? Se nappiosa on nimittäin hivenen suurehko ja työntyy hivenen ulos näyttäen varauksella hölmöltä verrattuna esim. jaybird bluebuds x. Näin ainakin valkoisen värisissä kuulokkeissa, joihin luo ne comply foamit kivasti väriä. Itseä laitteen ulkonäkö ei juuri kiinnosta, koska olen muutenkin niin hillittömän komea.. Yleisesti ottaen minusta tuo nappiosa on pienimmilläänkin hieman iso vrt. esim. soundmagic e10. Itse käytin aina pienintä sovitetta niissä soundmagic e10:ssä, ja s-koon complyfoamit passautuu ihan kivasti minulle.
Netissä väitettiin erinäisten vertailujen perusteella, että näiden äänenlaatu on melkeenpä verrannollinen jaybird bluebuds x. Eli näissä on teoriassa ainoastaan merkittävästi heikompi akku vrt. bluebuds. Nooh, itse en äänenlaadusta niin tiedä, mutta en ole ainakaan yhtään pettynyt näiden äänenlaatuun. Vaikuttaa hyvältä ja tasapainoiselta, suunnilleen samanlaista kuin soundmagic e10:ssä. Tosin en hetkeen niillä ole kuunnellut, koska ne menivät rikki jo kuukausi sitten.
Annan hienoisen ostosuosituksen, varsinkin jos "luottaa" siihen, että hävittää/tuhoaa nämä suunnilleen vuoden sisällä - kuten itse arvelen tekeväni. Jos taas on sellainen käyttäjä, joka ei "tuhoa/hävitä" kuulokkeitaan, niin kannattaa tarkistaa ne jaybird bluebuds x.

No joo, tässä vielä parempia testejä, kuin minun omat kokemukset. ,Plantronics BackBeat Go 2 Review - Watch CNET's Video Review , Plantronics BackBeat Go 2 review - Engadget ,Review of Plantronics BackBeat Go 2 wireless earbuds w/lots of pics!!! - xda-developers

Hitto kun ruvennu himottamaan tommoset langattomat bluethooth-kuulokkeet, köyhä ei vaan raaskis kauheasti sijottaa. Noi Sonyn dr-btn200 vois hintansa puolesta mennä. Onko kellään noista kuinka kokemusta? Noi pari aiemmin mainittua Creativen malliakin olis tietysti samaa hintaluokkaa, mutta niissä näyttää olevan merkittävästi huonompi akkukesto.

Voin kertoa, että noi creativen wp450 kuulokkeet on vitun hyvät. Tiukat pysyy tosi hyvin päässä salilla. Tyynyt korvilla tosi mukavat ja toistaa tosi jämäkästi bassot sun muut. Handsfree toimii tosi hyvin myös. Kantavuus myös hyvä eli pystyy salilla olemaan missä vain niin musa soi vaikka olisi luuri jossain salin nurkassa. ja kuulokkeista voi itse kelata,vaihtaa biisiä,lisätä vähentää ääntä.

- - - Updated - - -

On muuten kyseiset kuulokkeet 150%:sti tungettu hinta taivaisiin ton merkin takia laatuun verraten.

Mulla on Creativen wp-350 ja on ollu hyvät. 53e makso britti-amazonista tilattuna. Sillä handsfreellä ei tosin tee mitään.

Kuinka hyvin noissa Creativeissa toi 8 tunnin akkukesto pitää paikkansa ja kauan niitä joutuu lataamaan? Noihan toimii varmaan kaikki suoraan Lumia 925:n kanssa, tosta aptx-jutusta huolimatta (mikä sitten onkaan)? Jotenkin noissa Sonyn kuulokkeissa toi pitkä akkukesto tuntuu houkuttelevalta :D Pitäs päästä testaamaan, että vois sanoa äänenlaadusta jotain.

Kuinka hyvin noissa Creativeissa toi 8 tunnin akkukesto pitää paikkansa ja kauan niitä joutuu lataamaan? Noihan toimii varmaan kaikki suoraan Lumia 925:n kanssa, tosta aptx-jutusta huolimatta (mikä sitten onkaan)? Jotenkin noissa Sonyn kuulokkeissa toi pitkä akkukesto tuntuu houkuttelevalta :D Pitäs päästä testaamaan, että vois sanoa äänenlaadusta jotain.

Itelläkin noi WP-450 on ja ei voi kun suositella hintaansa nähden. Ei ole kai kertaakaan itsellä luureista akku loppunut. Nopea lataus on kanssa.

Mulla on kestäny 7,5 h kevyesti, että pitänee paikkansa. Sitä pidemmälle en oo koittanu. Hinta-laatu on kohillaan, usko pois.

Vinkkinä sellainen että kannattaa olla tarkkana että kun ostatte langattomat kuulokkeet niin niistä ei löydy "vapaata" johtoa pannan ja kakkulan väliltä. Itselläni nyt 2 kuulokkeet hajonneet 9kk sisään kun kakkulat taipuvat niin piuha pamahtaa kireälle ja jossain vaiheessa se sanoo sopimuksen irti. Toki omani eivät mistään kalleimmasta päästä ollut, mutta muuta vikaa näissä ei ollut kuin tuo kestävyys...

Beatteja harkinnut seuraavaksi koska enää ei ole paluuta johdollisiin malleihin. Toisaalta ei kyllä nappais hirveästi yli 100e ruveta pulittamaan mutta sitten taas ne varmaan kestäisi pitkään tai ainakin luulisi... Pitää vielä tutkia mitkä kakkulat sitä seuraavaksi hankkii

Itelläkin noi WP-450 on ja ei voi kun suositella hintaansa nähden. Ei ole kai kertaakaan itsellä luureista akku loppunut. Nopea lataus on kanssa.

Vuoden päivät ollu täälä noi kuulokkeet ja on helvetin hyvät! Ja todellakin akku kestää pitkään. Ja lataus on todella nopee. 40min ehkä?

Just hain postista Creativen WP380 luurit. Jahka lataa, niin pääsee testaamaan. Hieman kauan kesti tuo hankinta noista kyselyistä (vanhat napitkin toiminu niin ei oo ollu kiirettä) :D Päädyin tohon malliin siksi, että siihen saa piuhankin, sillä töissä ei ole koneessa bluetoothia.

Keväällä tuli hommattua Denon AH-W150 langattomat ja täytyy kyllä sanoa että pois en vaihtais. Äänenlaatu kokoon nähden tosi hyvä.
Nyt oon hommaamassa Polarin m400 sykemittaria, jossa on Bluetooth-sykevyö. Onko porukalla kokemusta, haittaako langattomat nappikset+luuri-yhdistelmä sykevyön ja kellon toimintaa?

Houkuttaisi ostaa urheiluun tollaset dx.comin halppis bluetooth-kuulokkeet. Hinnalla eivät ole kyllä pilatut, mutta tuskin myöskään laadulla... Tosin ainakin dx:n otsalamput yllättivät, joten josko nämäkin?
Urheillessa kun pelkään hajottavani helposti kuulokkeet, joten hirveästi en viitsisi niihen laittaa rahaa kiinni, sillä erikseen on jo laadukkaammat napit musiikinkuunteluun sitten ihan erikseen.

Tälläisiä, tai muita vastaavia olen hieman kiikaroinut: ST-11 Sport Bluetooth V4.0 Wireless Stereo Headset Headphone w/ Microphone - Black - Free Shipping - DealExtreme

Toinen vaihtoehto olisi tietty ostaa tuolta noita halpoja perusnappeja, mutta tuo langattomuus kiehtoisi kovasti...

Kiinnostaisi siis tietää onko kenelläkään noista minkäännäköistä kokemusta?

Nyt ollu reilu 10kk plantronicks back beat go 2 käytössä comply foamien kanssa. Comply foameita kuluu jonkin verran "kovalla käytöllä". Muuten kyllä voin suositella. Toimivat hyvin ja ajavat asiansa. Äänenlaatu jees IMO. 65e/ebay ja complyt päälle joku 20-25e. Suosittelen. Kokeilin myös jossain välissä Jaybird Bluebuds X (internetin mielestä parhaat), mutta en nähnyt kovinkaan paljon eroa back beat go 2 nappeihin.
Jos nappeja halajaa, suosittelen tuolla hinnalla.

Nyt ollu reilu 10kk plantronicks back beat go 2 käytössä comply foamien kanssa. Comply foameita kuluu jonkin verran "kovalla käytöllä". Muuten kyllä voin suositella. Toimivat hyvin ja ajavat asiansa. Äänenlaatu jees IMO. 65e/ebay ja complyt päälle joku 20-25e. Suosittelen. Kokeilin myös jossain välissä Jaybird Bluebuds X (internetin mielestä parhaat), mutta en nähnyt kovinkaan paljon eroa back beat go 2 nappeihin.
Jos nappeja halajaa, suosittelen tuolla hinnalla.

Jees, ainut vaan, että tosiaan paremman laatuiset napit löytyy jo, joten noi tulisi lähinnä siis silloin korviin, kun lähtee jonnekkin jumppaileen ja tietää, että voi ottaa osumaa/piuhat olisivat paljon tiellä. Lähinnä mietityttää, että miten mahtaa toi bluetooth toimia, että onko kovin herkkä häiriöille/ kantama / akunkesto ihan sutta...

Onko Creative wp-350, wp-380 ja wp-450 kuulokkeiden äänenlaadussa suurempaa eroa? Joku näistä olisi tarkoitus ostaa, wp-450:sen pystyy taitattamaan kokoon joten kulkee taskussakin tarvittaessa mukana. Minkä näistä itse ostaisitte? Myös salilla on tarkoitus käyttää kuulokkeita joten pitäisi pysyä suht napakasti päässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom