Sumu sanoi:
Taitaa sullakin olla hiukan sisälukutaidossa parantamisen varaa. Tomi tuolla jo jossain vaiheessa mainitsikin, että kyseisen poliisin nimi ei ole valtionsalaisuus. Asiasta uutisoitiin aikoinaan iltapäivälehdissä, seiskassa, yms ja jne. Ja jos joku ei satu tietämään politiikassa mukana olevan ex-missin ex-miestä, niin sitten on yleissivistyksessä aukkoja.
Ai lait koskee myös poliiseja? Siis aikuisten oikeesti? Kerro, pliiis, jotain uutta... Mutta ehkä mun sisälukutaidossa on myös parantamisen varaa, ei meinaan noi sun tekstit aukea kovin herkästi... Tai sitten sun on kirjoitettava teksti niin, että se on johdonmukaista ja ymmärrettävää. Mene ja tiedä.
Varmasti on sisälukutaidossa parantamisen varaa. aikaisemmassa viestissäsi kirjoitit: "Ja tuo mainitsemasi tapaus ei todista mitään siitä, onko poliisi joskus ollut väärässä vai ei. Kyseessä on yksityisen henkilön yksityisasia, joka ei pätkääkään kerro siitä kuinka kyseinen henkilö hoitaa virkaansa. Väkivaltainen käytös ei ole poliisille sopivaa, mutta kuten sanoin, viran hoitamisesta se ei kerro tässä tapauksessa mitään."
Tuossa vaiheessa kun vastasit, niin olin kirjoittanut, että poliisienkin teot kannattaa välillä kyseenalaistaa ja kirjoitin, että olin ollut käräjillä katsomassa kuinka poliisikin on välillä väärässä. Tarkennuksena siis tuohon, että olen ollut todistamassa poliisia vastaan asiassa, jossa poliisi toimi väärällä menettelytavalla ja kävimme käräjäoikeudessa oikaisemassa asian meidän eduksemme. se siis siitä. virheitä sattuu.
Se oli mun moka, että vastasin ensin varmasti vielä tätäkin epäselvemmin mutta tarkoituksenani oli vaan "leikkisästi" tuoda edellä mainitussa tapauksessa mukana olleen poliisin henkilöllisyys kertomatta suoraan nimeä. Eihän siinä nyt mitään "hauskaa" tietenkään ollut.
Tarkoituksenani oli vain tuoda oma mielipiteeni esille asiaan, jossa mahdollisesti on kansalaisen oikeuksia rikottu, jota en voi threadin aloittajan kertomassa tapauksessa tietää onko näin edes tapahtunut. Mielestäni kirjoitin, että jos on tapahtunut, niin sitten oikeutta vaatimaan.
Mutta jokainen toimikoon tavallaan.
Tämä asia on mun osalta nyt käsitelty ellei herää kysymyksiä mutta näin mitättömästä asiasta on kai nyt turha sen kummemmin "riidellä"
tavataan iloisemmissa threadeissä, reeni-iloa
:piis: