Laitteet (TechnoGym)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten noin sanotusti "isot miehet" suhtautuu
uusiin TechnoGym laitteisiin? Onko niilä hyvää treenata?
vai onko ne ihan roskaa? Saako niilä ees minkäänlaista kehitystä
aikaan...
On nimittäin salinvaihto aika, nii vaihtoehtona ois
semmonen technoGym sali. Nii mitäs sanotte, kokemuksiä,
neuvoja?

Eikös sen jokainen itse huomaa onko niillä hyvä treenata? Meilläpäin aikoinaan oli samanmerkkisiä laitteita ja hyvin ne kilpaileville bodareillekin kelpasi, joten en näe syytä miksei kävisi muillekin. Se kehitys ei yleensä ole niistä laitteiden merkistä kiinni.

Omia kokemuksia sen verran että kaikkialla missä oon noilla tehny niin puolet laitteista on ollu ainakin liian vähillä pakoilla varustettuja. Varsinkin ylätaljaa ja alataljaa vastaavat laitteet oli heti täysillä painoilla eikä ees piisannu, sama jälkaprässin kanssa ja jos ristikkäistaljassa tekee ojentajia yms, lisäks tais olla jalan ojennukset istuen jotka rasitti kumman paljon polvia. Itse en niistä yleisellä tasolla pidä, kun tuntuu painoja olevan kehityksen kannalta liian vähän ihan järjestelmällisesti noissa laitteissa ja kuten jo mainittinkin niin joissain rasittuu paikat vähän väärällä tavalla.

Mutta nuo tietty on omakohtasia kokemuksia, onhan ne joku hyviks todennu kun niitä ostetaan. Kannattais ite käydä tutustumassa kyseessä olevalla salilla ja päätellä itse sitten. Itse olen merkiltään huonoimman kuvan saanut noista technogymeistä verrattuna muiden valmistajien laitteisiin mitä oon käyttäny. Jos jotain hyvää pitäs sanoo niin onhan ne hienoja ja monet kahvat niissä sopii hyvin käteen ja muutamiin laitteisiin oon ihan tykästynytkin.

Eli pähkinänkuoressa: Vapailla painoilla ja noilla laitteilla pärjää, mutta mieluummin käyttäisin jotain muiden valmistajien laitteita tai noita isommilla painomäärillä.

Jäi nyt vähän epäselväksi, että onko tuolla uudella salilla pelkästään noita laitteita vai vaan ton merkkisiä laitteita vapaiden painojen lisäksi? Jos pitäis pelkästään tollasilla laitteilla vitkutella niin tuskin ainakaan mitään parasta mahdollista kehitystä saisi aikaan, mutta vapaiden painojen lisäksi tuskin noi laitteet on sen huonompia kuin mitkään muutkaan.

Pari kertaa oon käyny salilla joka oli varustettu noilla TechnoGymin vehkeillä. Siitäkin jo reilu vuosi aikaa, ja painot alko jo silloin loppua niistä vehkeistä. Muuten ihan toimivia, mutta liian vähän painoja.

Jäi nyt vähän epäselväksi, että onko tuolla uudella salilla pelkästään noita laitteita vai vaan ton merkkisiä laitteita vapaiden painojen lisäksi? Jos pitäis pelkästään tollasilla laitteilla vitkutella niin tuskin ainakaan mitään parasta mahdollista kehitystä saisi aikaan, mutta vapaiden painojen lisäksi tuskin noi laitteet on sen huonompia kuin mitkään muutkaan.

Käsipainot kyllä löytyy..

Omia kokemuksia sen verran että kaikkialla missä oon noilla tehny niin puolet laitteista on ollu ainakin liian vähillä pakoilla varustettuja.
Sehän tuntuu olevan aika usean valmistajan ongelma. Tosin noita saa tilattua isommilla pakoilla jos asiakas niin haluaa, eikä sille ole mitään estettä, kuten liian matala runko tms. Joissakin liikkeissä kun nostomatka on niin pitkä, ettei pakkaa voi kovin paljoa kasvattaa tai alkaa kolisemaan rajoittimiin. Ja korkeamman rungon kehittäminen taas yhteen laitteeseen tuollaisen ongelman takia ei ole kovin kustannustehokasta, kun nää useimmat laitteet on muutenkin kehitetty pääasiassa "taviksille" joille kyseinen vastus riittää ihan hyvin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
antibodari sanoi:
Parhaimmat laitteet valmistaa kyllä Precor (USA).
Voin sanoa kerrankin olen aivan samaa mieltä antibodarin kanssa! Mutta mitä tulee itse technogymin laitteisiin niin niillä on muutama ihan ok laite, mutta painopakka liian pieni ja koukistuslaitteessa alkoi ainakin mulla vihloa aivan sairaasti polviin, ei pystynyt tekemään kovaa koukistuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom