- Ikä
- 44
tonttuboy sanoi:..vanha sanonta pistä painot takaisin telineisiin äitisi ei ole töissä täällä :whip:
Ja vaikka olisikin niin säästä äitisi selkää ja nosta ne painot itse pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuboy sanoi:..vanha sanonta pistä painot takaisin telineisiin äitisi ei ole töissä täällä :whip:
Puhumattakaan vielä siitä, että täällä eräällä salilla on jalkaprässissä AINA 50kg kiekot kummallakin puolen. Levyt ovat tässä prässissä vielä noin 180cm korkeudessa :curs: Tästä varmaan johtuu se, että tytöt kaartaa tämän prässin hyvin kaukaa...Daydream sanoi:Lähdeppäs itse 50 kiloisena repimään 25 kilon kiekkoja alas 160 cm:n korkeudelta...
Fat17 sanoi:kyllä pistetään, yleensä penkkitankoon jätetään 20kg kiekot
toi on just niin rasittavaa kun joku jättää painoja tankoon kun menee tekemään siihen ne pitää kuitenkin repiä siitä pois kun lämmittelee ainakin mä lämmittelen ensin pelkällä tangolla ja sitten lisään vähän painoa ja lämmittelen lisää... monet tekee näin eikä aloita mättämään heti sillä 60kg!Fat17 sanoi:kyllä pistetään, yleensä penkkitankoon jätetään 20kg kiekot