Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
tonttuboy sanoi:
..vanha sanonta pistä painot takaisin telineisiin äitisi ei ole töissä täällä :whip:

Ja vaikka olisikin niin säästä äitisi selkää ja nosta ne painot itse pois.

Aina tulee laitettua painot takaisin. Ärsyttää ihmiset jotka jättää painot tankoihin ja piilottaa käsipainot ympäri salia. Niitä saa sitten etsiä kissojen ja muurahaiskarhujen kanssa.

Aina tulee kiekot ja käsipainot laitettua sinne mistä tuli otettuakin.

Kiekot ja käsipainot menee telineisiin aina. Viimeisen puolen vuoden aikana on muutama kakara tullut salille kun sali on ollut tyhjä, ja ovat levitelleet kaikki levypainot, käsipainot ja tangot pitkin poikin salia. Hitto, otti pannuun. Eräs tyyppi näki touhun ja pisti jätkät pihalle. Nimet ovat tiedossa, joten jos vielä kerran tapahtuu, niin :curs:
Yleensä jos näen jonkun "normaalin" kaverin jättävän painot vahingossa tankoihin, huomautan ystävällisesti. Myös tarina kyykkytangosta 150 kg:n painoilla ja 50 kg naisesta toimii aina. Lähdeppäs itse 50 kiloisena repimään 25 kilon kiekkoja alas 160 cm:n korkeudelta...

Daydream sanoi:
Lähdeppäs itse 50 kiloisena repimään 25 kilon kiekkoja alas 160 cm:n korkeudelta...
Puhumattakaan vielä siitä, että täällä eräällä salilla on jalkaprässissä AINA 50kg kiekot kummallakin puolen. Levyt ovat tässä prässissä vielä noin 180cm korkeudessa :curs: Tästä varmaan johtuu se, että tytöt kaartaa tämän prässin hyvin kaukaa...

Ja itse laitan kiekot ja käsipainot AINA paikoilleen. Käsipainot aina oikeille paikoilleen ja kiekot pyrin laittamaan oikeille paikoille, mutta tämä on varsinkin sillä salilla aika vaikeaa jossa käyn...

kyllä pistetään, yleensä penkkitankoon jätetään 20kg kiekot :)

Fat17 sanoi:

Ja miksi ihmeessä siihen penkkitankoon pitää jättää painot?

Laitan aina painot paikoilleen. Joskus salilla missä treenaan käy siivoojan poika kavereineen ja voi vittu sitä sotkua. Levyt ja tangot saa kerätä millon mistäkin. Alkulämmittelyksi käy jo melkein salin siivoaminen treenaus kuntoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fat17 sanoi:
toi on just niin rasittavaa kun joku jättää painoja tankoon kun menee tekemään siihen ne pitää kuitenkin repiä siitä pois kun lämmittelee ainakin mä lämmittelen ensin pelkällä tangolla ja sitten lisään vähän painoa ja lämmittelen lisää... monet tekee näin eikä aloita mättämään heti sillä 60kg!

Palautan aina. Kerran unohdin, mutta 5 minuutin kuluttua muistin ja korjasin tilanteen. Toki joskus on voinut unohtua täydellisesti :( Mitenkäs on muuten taljojen jne kahvat? Niitä jengi ei juuri koskaan ota pois.

Mua vituttaa ihan daviddinä kun jengit jättää kiekkoja esim penkkiin kun ei sit tiedä tekeekö toinen vielä siinä vai ei....painot takaisin, jopa sä Fat17. Ei se ole yhtään sen coolimpaa jättää ne tankoon, ok?

Aina tulee laitettua takas telineisiin.

Kyllä laitan aina painot takaisin telineisiin, välillä kun menee tekee vaikka prässiä käsitreenin jälkeen niin oikeen pahaa tekee nostella niitä toisten jättämiä 50kg limppuja pois ku on kädet ihan aladoobia. :rolleyes:

Juu,ite laitan aina painot telineisiin ja käsipainot sinne minne ne kuuluukin. Veetuttaa kun salilla AINA yks isompikokonen kaveri jättää kässärit, painot ym. siihen suorituspaikalle. Sit pitää joka laitteessa kysellä et "teekkönä vielä tuossa?" Sittenkun muistuttaa et painot telineisiin niin "kaveri" nauraa ylimielisesti siirtyy seuraavaan paikkaan. Näitä kusipäitä näkee vissiin joka salilla.

Laitan ittekin ehdottomasti aina painoit paikalleen.
Pistää joskus ketuttaan, kun joku latonu prässin täyteen painoja.

kyllä pistän, ja vituttaa kun salille saapuu on se kuin pommin jäljiltä. ei yhtään osata ajatella muita, noh siellä kyllä käy pehmeetä porukkaa enimmäkseen.

juuh pitäähän ne laittaa paikoilleen, kuuluu hyviin tapoihin saliympäristössä :) ainakin omasta mielestäni, kyllähän se vituttaa jos joku muu olisi jättänyt painot lojumaan vaikka kyykkypenkkiin joten käyttäydytään niin kuten tahdot että sinuakin kohdellaan ;) tjsp..

Mä en kyllä välttämättä laita juuri telineisiin niitä painoja vaan jätän esim. kyykkyhäkin viereen nojalleen, niitä telineitä ei vain kauheasti ole.
Salainen haaveeni: Joku joka hakee niitä painoja siitä häkin vierestä penkkaamiseen, ei jaksakaan viedä niitä vaan alkaa kyykkäämään :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom