Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rhp sanoi:Kyllä yleensä tulee pistettyä painot takasi paikoilleen, paitsi prässissä ei jaksa. Pitäs varmaan alkaa ottaa ne painot pois siitäkin. 50-kilon levyt kuitenki jättäsin.
Kun kaikki rhp:t ei tunnu tajuavan tätä niin otetaan pari konkreettista esimerkkiä:ZannaZ sanoi:ZannaZ puhuu asiaa
-PullOver- sanoi:kyllä minä aina laitan, oli tilanne mikä hjyvänsä..
Äijä pätee:DPesupallo sanoi:Ota ens kerralla äiti mukaan, jos et osaa siivota kaikkia jälkiäs.
Tuohan on ihan pävänselvä juttu että ne kässärit laitetaan juuri vierekkäin. Itseä vituttaa suunnattomasti tuo ns. salin toiselle puolelle juokseminen varsinkin jos jotain 30 tai 35 käsipainoa joutuu sieltä raahaamaan.SerialLoser sanoi:Samoin, joskus jopa näiden rhp-tyyppien puolesta, kun tykkää jättää painot lattialle. Ja olen niin vitun niuho että pistän samankokoiset kässärit aina vierekkäin telineeseen,
enkä niin että niiden välissä on 3 metriä.
kallionkunkku sanoi:Laitan AINA painot takaisin telineisiin, tai ainakin siitä mistä olen ne ottanu!!
Ensikertalainen sanoi:Voisko muuten tuota otsikkoa muuttaa? Kun joka kerta luen sen väärin.... "Panettaako salilla...."