Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä yleensä tulee pistettyä painot takasi paikoilleen, paitsi prässissä ei jaksa. Pitäs varmaan alkaa ottaa ne painot pois siitäkin. 50-kilon levyt kuitenki jättäsin.

rhp sanoi:
Kyllä yleensä tulee pistettyä painot takasi paikoilleen, paitsi prässissä ei jaksa. Pitäs varmaan alkaa ottaa ne painot pois siitäkin. 50-kilon levyt kuitenki jättäsin.

Siis WTF! Nyt tää mimmi näkee sit niin punasta että ei oo tosikaan :curs:... Mikä saa ajattelemaan et prässiin jättää 50kg kiekot?? Se on jumaliste yhteensä 100 kg! + se fakin kelkka. Se ei oo kato ihan pieni summa enää, kaikki ei tee lämppäreitä tolla määräl ja sitten ala vasta veivaamaan ite sarjoja... ÄRRR!

Monet mimmitkin haluisivat oppia reenaamaan jalkoja mutta auta armias kun näet prässissä tommoset kiekot, ni voipi homma jäädä siihen. Monesti prässissä on viä ne "sarvet" vähän yläviistot = ei toivoakaan vähän heikomman/hennomman ihmnisen saada niitä pois. Ja kaikki eivät uskalla/kehtaa pyytää salin karjuilta apua....

Ottakaa nyt ne kaikki kiekot vaan pois! Jos te jaksatte tehdä niillä sarjaa, varmasti jaksatte myös ottaa ne pois! Älkää pilatko toisten treenejä kiitos!

Muistan vaan ite kun alottelin tein prässissä 10kg kiekot päissä, yhteensä siis 20kg+kelkka. Ja auta armias jos päissä ois ollu alotellessa molemmisa 50kg ni ois siihen jääny se juttu.... Ärh! Pistää vihaks tommonen piittaamattomuus... jengi surkuttele kun mimmit ei treenaa ja silti tommosil jutuil voitte tappaa alottelevan (viä heikommanpuoleisen) punttimimmin innostuksen. Jotkut saattaa kokea että "on se perkele kun heti salille tullessa pitäis olla ni vahva et jaksaa 50kg:n kiekkoja kiskoa pois laitteista, ennen omaa treeniä"..

Vähän ajattelevaisuutta phliis... jos ei heti jaksa nostaa pois, ni hetken huili ja varmasti jaksaa. Aatelkaa vaik ne vähän ekstratreeninä ;). Että jaksatte viä muutaman "punnerruksen" ja otatte ne kiekot pois. Tartte siitäkin asiasta tehdä ni helvetin hankalaa ja vaikeeta. :wall:. Oikeaa asennoitumista tähänkin nyt perkele! Olkaa miehiä, älkää poikia/hiiriä!

Pistän tietenkin.
Se pistäa vaan vähän ****ttamaan ku jotkut idiootit jättää ne painot siihen, eikä sit tiedä et tuleeks se viel siihen takas treenaa vai lopettikse oikeesti. Itellä on tapana esim penkkiin pistää oma juomapullo siihen penkin päälle jos käyn esim muille kavereille puhumaan ku ne tekee jotain toista liikettä.

ZannaZ sanoi:
ZannaZ puhuu asiaa
Kun kaikki rhp:t ei tunnu tajuavan tätä niin otetaan pari konkreettista esimerkkiä:
1) Jos kelkka painaa vaikka 50kg ja siinä on kaksi 50kg:n limppua (yhteensä 150kg), vastaa se 55 kiloiselle naiselle kyykyssä 50kg:tä. Sitä, että selkä tai tukilihakset ovat kyykyn heikoin lenkki ei oteta huomioon. Kuinka moni on nähnyt salilla jonkun naisen ottavan 50kg kyykyssä lämmittelemättä, käsi pystyyn? Aika hiljasta on...
2) Tuo 50kg:n levypaino on kuitenkin monelle naiselle hyvin lähellä omaa painoa. Mitä jos ne levyt olisivatkin 80-100kg (monen salilla käyvän miehen paino)? Olisiko rhp onnellinen, jos ne jätettäisiin prässiin lojumaan? Itse en ainakaan koskisikaan tuollaisiin levyihin, menisin tekemään jotain muuta liikettä...

En laita aina.......

Nimittäin jos joku pyytää jättämään ne painot tankoon, kun hän tekee seuraavaksi :lol: . Ei se kovin mukavaa ole niitä painavia kiekkoja sieltä ottaa pois, toisen jäljiltä.

-PullOver- sanoi:
kyllä minä aina laitan, oli tilanne mikä hjyvänsä..

Samoin, joskus jopa näiden rhp-tyyppien puolesta, kun tykkää jättää painot lattialle. Ja olen niin vitun niuho että pistän samankokoiset kässärit aina vierekkäin telineeseen,
enkä niin että niiden välissä on 3 metriä.

Ja vaik (silloin kun tein sekä kyykkyä että prässiä) oli alaselkä aina aika väsyksissä sen vimosen prässisarjan jälkeen, niin kiltisti laitoin kaikki lätyt takaisin telineisiin.

Ja jopa vien sen ez-tangon syrjään, jos olen sitä käyttänyt, enkä jätä sitä siihen, missä se on just jalan alla kun menet ottaan kässäreitä telineestä.

SerialLoser sanoi:
Samoin, joskus jopa näiden rhp-tyyppien puolesta, kun tykkää jättää painot lattialle. Ja olen niin vitun niuho että pistän samankokoiset kässärit aina vierekkäin telineeseen,
enkä niin että niiden välissä on 3 metriä.
Tuohan on ihan pävänselvä juttu että ne kässärit laitetaan juuri vierekkäin. Itseä vituttaa suunnattomasti tuo ns. salin toiselle puolelle juokseminen varsinkin jos jotain 30 tai 35 käsipainoa joutuu sieltä raahaamaan.

Ja rhp:llä on vielä sellainen paha tapa että siihen peilin eteen on pakko päästä posettamaan ja sitten kasata ainakin kolmenkokoisia käsipainoja viereen, joilla sitten vuorotellen tehdään noita heijari hauiskääntömaastavetotempauspystypunnerruksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
panen telineisiin ei niin kiire voi olla että jättäisi hujan hajan lätyt ympäri salia

Ehdottomasti aina paikoilleen. Jopa muitten jälkiä tulee siivottua viimesillä voimilla.

kallionkunkku sanoi:
Laitan AINA painot takaisin telineisiin, tai ainakin siitä mistä olen ne ottanu!! :rock:

Sama. En käsitä miten joku kehtaa jättää painot tankoihin ja prässeihin kiinni. Kiva siitä on toisen aloittaa lämmittelyt.

Totta hitossa limput laitetaan takaisin telineisiin. Mua ainakin nyppii, jos esim. mavetankoon on jätetty "muiden ihmeteltäväksi" 300kg. Aika harva sillä lämmittelee... Kaikille ei ole Äiti opettanut kunnon tapoja...

Ensikertalainen sanoi:
Voisko muuten tuota otsikkoa muuttaa? Kun joka kerta luen sen väärin.... "Panettaako salilla...."

mäki luin just saman :D
Se että laittaa painot ja tangot paikallee pitäs kyllä lukee siellä seinillä että kaikki sen älyää..

Noh pitäähän sitä jotain käytöstapoja olla! Tietenkin laitan raudat paikalleen, koska mä todella harvoin treenaan kiireessä..

laitan aina raudat paikoilleen! Vituttaa vaan ku sali missä käyn on sellanen pieni kaupungin sali joka on aina täynnä rhp pellejä joilla ei oo mitään käytöstapoja, ja tolla salilla ei oo mitään sellasta etikettiä että voitas ne painot laittaa paikoilleen.

Tossa toissapäivänä kun olin treenaamassa ja piti tehä sjmv:tä. No katoin sitten salille tullessani että miks telineet on niin tyhjät painoista. Siinä keskellä maastavetopaikkaa oli sitten joku kasannut kunnon egopainoläjän joka oli noin metrin halkaisijaltaan:curs: (siis ihan oikeesti:D ). 10 ja 15 kilon kiekkoja joku 10 sai sitten siivoilla telineisiin ennen ku voi treenit alottaa, perkele.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom