Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tanko sanoi:
Vitut. Ei se kyse ole aina painon määrästä. Meidän salilla nuorilla naisilla näyttää olevan juuri tämä asenne, että "tämä painaa niin vähän, että kyllä tämän kaikki jaksaa nostaa, ei tarvitse siis ottaa pois". Mites Tapsa sitten, jos seuraava käyttäjä ei halua kakskymmppisiä pohjalle, vaan esim. viiskymppiset ?

Muutenkin ainakin minulle jonkinlaiset levypainot laittessa = laite on varattu. Eli kyllä hyvään salietikettiin kuuluu, että jokainen kiekko otetaan pois.
Päteviä pointteja kyllä, joskin kakskymppisiin lisää laittaminen, että saa viiskymmentä molemmille puolille on vähemmän tuskasta kuin heikommalle niiden 50 repiminen pois jos haluaakin 20. Ja tosiaan tuo viimeisin elikä varattu-asia pitää paikkansa. Lähinnä tuossa prässissä koski sitä pois kiskomisen työläyttä.

Opetelkaa nyt helvetti laittamaan ne levypainot ja käsipainot sinne mistä otittekin. Se on niin perseestä ruveta kynsimään 50kg kiekkoja maasta irti tai lähteä etsimään toiselta puolelta salia paria 20kg kässärille.
Liikkeen lopetettuasi sen esim. prässin saa tyhjentää niistä kiekoista, että muiden ei tarvitse kysellä kaikilta "Onko sulla tässä sarja kesken?" "Tietkö tekeekö joku tässä jne." Koskaan en ole painoja tankoon jättäny. Vaikka kuinka olisi paska olo jalkatreenien jälkeen ja meinais purjot tulla niin aina jäljet siivotaan. Silloin, kun mulla revähti mavessa vatsalihas pahasti ja sattui niin vitusti ja teki mieli jättää kiekot siihen, mutta silti pää tuskanhiestä märkänä tyhjensin tangon.

Laitan AINA painot takaisin tellinkeihin / vast. Siivoan niitä joskus myös muiden jäljiltä :curs:

OT: Järjestelen tavaroita työpaikallakin muiden jäljiltä. Epäjärjestys vituttaa.

WTF, totta helvetissä laitan. Äiti ei ole töissä salilla.

~Voimariini ~ sanoi:
Opetelkaa nyt helvetti laittamaan ne levypainot ja käsipainot sinne mistä otittekin. Se on niin perseestä ruveta kynsimään 50kg kiekkoja maasta irti tai lähteä etsimään toiselta puolelta salia paria 20kg kässärille.
Liikkeen lopetettuasi sen esim. prässin saa tyhjentää niistä kiekoista, että muiden ei tarvitse kysellä kaikilta "Onko sulla tässä sarja kesken?" "Tietkö tekeekö joku tässä jne." Koskaan en ole painoja tankoon jättäny. Vaikka kuinka olisi paska olo jalkatreenien jälkeen ja meinais purjot tulla niin aina jäljet siivotaan. Silloin, kun mulla revähti mavessa vatsalihas pahasti ja sattui niin vitusti ja teki mieli jättää kiekot siihen, mutta silti pää tuskanhiestä märkänä tyhjensin tangon.
Mä oon edelleenkin niin samaa mieltä!!! Just tulin salilta ja sielläkin penkissä oli 50kg rautaa, 3 kaveria pyöri ympärillä. Ei siinä mitään, tollasilta "perusvakavan näkösiltä" tyypeiltä kävin kysyyn et tekeekö viä. Kukaan ei tehny. Mut ei silti viittiny ottaa niitä painoja poiskan. Ite otin penkistä, scotista, käsipainot pistin paikalleen ja kaiken. Yleensä on tapana vielä taljassa nostaa se tappi ylimpään reikään tai pakan päälle niinkun merkiks ettei siinä enää mitään tehdä.

Vien kyllä kaikki muut painot takas paikalleen normaalisti, mut meidän salilla prässissä on aina valmiina 50kg kummallakin puolella, joten ne jätän siihen paikalleen.

no totta vitussa!!
ja jos näen että joku ei laita niin kyllä olen palautetta antanut,joku roti..

Aina laitan painot paikalleen, ja muidenkin pitäisi. Kerran joku liuhuletti repi hirveellä tekniikalla maastavetoa 100 kilolla, ja sitten kun oli lähtemässä siitä niin sanoin että: Kai sä jaksat notkistaa selkääs sen verran että saat noi kiekot pois? Siihen tuli vastaukseks jotain muminaa, mutta otti pois kuitenki. Tollaset pellet pois saleilta!

käsipainot aina takas paikailleen, laitteista puran painot aina kun lopetan hommat. 95% vien levypainoit oikeille paikoilleen, eli samaan tikkuun missä muutkin saman painoiset levyt ovat. tosin jos lähimmät tikut on valmiiksi jo ihan sekaisin niin nakkaan vain lähimpään sen painon. pännii välillä urakalla kun joku jättää painot purkamatta ja pitää arvailla/kysellä että tekeeköhän kukaan siinä.

edit: eräs nainen jättää aina painot tankoihin/laitteisiin kunnes treeni on ohi ja vasta tämän jälkeen käy purkamassa ne...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä tästä että eikö toi nyt pitäisi olla ihan simppeli ja perushomma et ne painot laitetaan aina sinne telineisiin takasin. Mä ainakin joko teen laitteessa tai en tee. Pidän siinä painoja tai en pidä. Juomas käyn nopeeta tms. mut ei pitäisi kyl salilla olla epäselvää treenaanko mä jossain tietyssä vai en.

Kuka kehtaa myöntää jättävänsä romut telineisiin tai kässärit lattialle?

aika vitun typerä tredi,tottakai laitan ja jos joku jättää puntit levälleen ja on lähdössä niin kyllä huomautan!

eniten just vituttaa kun joskus koko kässäripaikka on levällään puntteja tankoja ym.siinä on jo loukkaantumisvaara kun horjahtaa ja joku laakeritanko osuu jalan alle!!!

on tosi ärsyttävää ku jotkut jättää niitä rojuja tankoihin... kerranki oli jätetty 200kg kyykkytelineeseen.... vähän pisti vihaks alkaa niitä ekaks poistaa siitä, että pääsis kyykkään...:curs:

Itellä kyllä on tapana aina poistaa rojut:thumbs:

Harvoin oikeella salilla käyn niin laitan levyt ja käsipainot takaisin. Kun on pieni sali kyseessä niin ei noita kässäriä ja levypainoja oo niin älyttömästi että riittäis jos joku on heittäny 300kg prässiin. Pientä huolimattomuutta joskus harrastan, kuten kässäriä en laita telineille jos ei oo tilaa kunnolla vaan jätän ne siihen telineitten viereen lattialle (molemmat samaan paikkaan). Joihinkin laitteisiin kuten prässiin tulee kans jätettyä pari kevyttä limppua, yleensä samat mitä siinä jo mun tullessa oli.

Telineisiin tai telineeiden viereen, kun Pirkkolan punttiksen telineet on mitä on.

Aina laitan, se on vaan joskus hölmöä kun joku latoo ne samaan tankoon samantien takasin vaan väliäkö tolla.:)

Totta munassa laitan takaisin käyttämäni painot. Itse asiassa siivoan muidenkin jäljet. Työpaikan salilla käy enimmäkseen miehiä, ja aina kun alan suurieleisesti järjestelemään hujan hajan lojuvia käsipainoja niin kummasti sitä jengiä ilmestyy auttamaan. Marttyrius kunniaan! :rock:

Täytyy ihan tämänpäiväisen treenin innoittamana kommentoida, että pitää olla kyllä varsinaisen vajaa kaveri jos ei osaa painoja korjata paikoilleen.

Juuri tänään kävin jelppaamassa erästä naispuolista henkilöä kun yksi "MEGAMASSAA!!!" -ugi jätti prässiin sirot 200kg:n aloituspainot. Siinä on 50 kiloisella tyttölapsella vääntämistä.

Jos on voimaa nostaa isoja painoja, on myös voimaa laittaa ne takaisin paikoilleen... Pitäisi muuten kuulua jokaisen salikävijän "yleissivistykseen" tämä asia. Ja arvatkaapa mitä tekee esim. kyykkytangolle, kun se on jatkuvassa jännityksessä pahimmillaan kellon ympäri - taipuuhan se ja pyörii hiton mukavasti selässä sen jälkeen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom