Timba79 sanoi:
Jep ja kannattaa ostaa Lidlistä sitä Milbonan rahkaa, se on paljon vähemmän rahkasen makusta kun nämä muuta vaihtoehdot ja tähän vaan sopivasti funlightin mansikkaa ja vadelmaa ja ehkä vähän vettä jotta saa sopivan vahvusta. On meinaan todella loistavan makusta, melkein kunnon mässyherkun makusta. Ja raejuustoa voi maustaa vaikkapa salsakastikkeella, saa vähän erilaista makua.
Nonniin. Mitäs sitä kaupasta tarttui mukaan?
Ostin paketin tummaa riisiä ja tummaa makaronia.
Marinoitu kanan rintapala, 4 x 100g. Jauheliha rasva alle 10%.
Pakko myöntää että kanaa ja jauhelihaa olen syönyt kuluneen puolen vuoden aikana ehkä 10krt molempia. Tummaa riisiä ja makaronia neva.
Ja ostin nyt kokeeksi myös tuota maitorahkaa, ikuna en ole maistilusikkaa enemmän kokeillut.
Suunnitelma on tämä.
Aamuisin syön aina pelkän banaanin, nälkä tulee vasta 12.00 kun on ruokkis. Meillä on töissä alhaalla ruokaravintola, missä talo maksaa sapuskat.
Yleensä se on aika hiilaripitoista, perunaa, kastikkeita, pihvejä, kokoliha leikkeitä, riisit ja pastat aina valkoisia jne. Tuolla tulee syötyä yleensä se noin 8 pist ateria, perunaa 2 pist, kastikkeet 2 dl noin 6 pist plus salaatit. Mahdollisesti 2 siivua vaaleeta leipää rasvalla, sitä kun en kotona syö mutta olen suuri ystävä

Pidän tuon ennallaan. noin 1-2 krt viikossa olen korvannut lounaan subwayn club-patongilla, joka on täysjyväleivän sisällä 6 kinkku-, 3 kalkkuna- ja 2 paahtopaisti siivua, plus salaatti tomaatti kurkku. Kastikkeita en käytä ollenkaan. Toi on 10 pist, ja kai vähän proteiiniakin. Default siis noin 10 pist päivällinen.
Nyt siis sorvattiin tuota mun jokailtaista pyttipannua pois.
2.5 dl keitettyä tummaa makaronia tai riisiä on 4 pist. 100g kananrintaa ilman kastikkeita 3 pist. 100gr jauhelihaa ja 1.5 dl ruskeaa kastiketta 5 pist. Noista saa siis 7-9 pist lounaan, minkä nautin aina noin 16-17 aikaan. Kasassa siis noin 20 pist.
Iltapalaksi kun käytän perinteisen 4 ruisleipää (8 siivua), 2 niistä voideltuna kevyesti, sitten lisukkeina 2 siivua kevytjuustoa, makkaran sijaan käytän 4 siivua kinkkua, plus kurkkua. Tuollainen paketti on 6 pist. Rahka 2.5 pist, ja jos maustan sitä vaikka sokerittomalla mansikkakeitolla tai funlightilla ei pisteitä enempää. Juomana kotona aina funlighttia...
Noin saisin sorvattua sen noi 30 pist / 1800kcal päivässä. Toi jättäsi sitten vaan yhden 50 pisteen mässypäivän, eli 20 pist extraa namille etc. Painonpudotus noin kilo viikossa.
Ajattelin kokeilla tätä. Ja liikuntana siis kahdet vatsat, kahdet etunojat ja 2 lenkkiä viikossa. Luuletteko että 6 vk aikana jonkinlainen ero olisi huomattavissa, esim jaksamisessa, kunnossa tms?
Kommentteja?