Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Juha1
Entä miten veden juonnin kanssa? Kuinka paljon vettä pitäisi/saisi juoda dieetin aikana? Minulla itsellä menee noin 5 litraa päivä:joulu6:
Originally posted by Waltteri
Onkos kukaan laskenut peruskulutuksiaan esim. tällä ohjelmalla??? Ja pitääkö mitenkään paikaansa???
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyneed.pl?session_id=21b7fbbfb3aa553c53e5fe495e480456
Jep totta turiset, tuosta proteiini hommasta eli ei se mene tuolla jakaumalla sulla oikein. Mun painolla se menee suurinpiirtein. pitää nyt kuitenkin mainita, että en mä orjallisesti ole tuota noudattanut eli olen pyrkinyt pitämään tuossa mutta kyllä nuo prosentit vaihtelee aika paljon. jonkinlainen ohjenuora tjsp. Noita lowcarb juttuja en jaksanut tuohon kirjoittaa siitä syystä, että minusta on tärkeämpää aluksi oppia hieman ravintaineista ja opetella syömään oikein. Tällätavalla dietin jälkeen on helpompi pitää paino kurissa.Originally posted by trebla
H
Aloitetaan tuosta proteiinintarpeesta. Minulla (90kg, bf 15%) se olisi siis 153g päivässä. Olettaen että käyttäisin tuota samaa makroravinnejakaumaa minun päivän kokonaiskalorit olisivat 2040kcal, joka sotii hieman tuota sinun ehdotustasi vastaan. Ja mielestäni 2040kcal ei ole missään nimessä "riittävästi".
Ja sitten jos söisin jokaisella aterialla 30g> proteiineja niin se tekisi max. 5 ateriaa päivässä ja 3h välein syötynä aterioiden syömiseen menisi 12h. Aamupalan syön yleensä heti herättyäni ja iltapalan juuri ennen nukkumaanmenoa, eli olisin vuorokaudesta hereillä n.13h ja nukkuisin 11h. Ei kuulosta hyvältä.
Olin ehkä ottanut nuo neuvot vähän liian tarkasti, mutta tämä oli vain esimerkki että suoraan antamiasia lukuarvoja käyttämällä homma ei mene ihan niinkuin pitäisi. Asia korjaantuu merkittävästi jos suostutaan unohtamaan tuo proteiinintarve 2g/(rasvaton) painokilo. Tästä on jo monesti väitelty ja olen edelleen sitä mieltä, että varsinkin kehoilua harrastavan ja etenkin dieetillä olevan sillaisen kannattaa syödä proteiinia enemmän kuin 2g/(rasvaton) painokilo. Itse suosittelisin vähintään 2.5-3.5g/(rasvaton) painokilo.
Originally posted by veturi
mulla toi kulutuslaskuri menee yläkanttiin tarjoo
3000-3300 ja oon kaksi viikkoo syöny 2400-2700
eikä paino putoo grammaakaan...:itku:
mulla toi kulutuslaskuri menee yläkanttiin tarjoo
3000-3300 ja oon kaksi viikkoo syöny 2400-2700
eikä paino putoo grammaakaan...:itku:
niin mä painan 75 ja 00n 173 lyhyt...
eikä mua niin paljoo se laihtuminen itkettänyt kun
sen laskurin bulkkaus kalorit...
tosin on vissiin aika yksilöllisiä nua perus kulutukset.
koiran kanssa kävelen tunnin reippaan 5xvko
sali 3x
hölkkä 1x
ja todellakin seuraava muuvi on tiputtaa 2000kcal
mut oottelen viä kun mun paino tuppaa aina jumittaan ja
putoo sit aina 2kg kerralla
Originally posted by yajo
Riittääköhän vararenkaan kadottamiseen 15-20min aerobista joka treenin jälkeen, kun treeniä on joka toinen päivä?
Vai pitääkö raahautua välipäivinä kuntoilemaan?
Originally posted by yajo
Riittääköhän vararenkaan kadottamiseen 15-20min aerobista joka treenin jälkeen, kun treeniä on joka toinen päivä?
Laffer sanoi:http://laam.ath.cx/kulutus.php#tu
Käyttäkää tuota laskuria, antaa paremmat tulokset.