Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja aika moni näyttää olevan Deep Undercover-lahtipakkislainen. Ei paljoa huudella täällä, että asutaan Lahdessa. Kyllä täällä yllättävän paljon lahtelaisia on..

Ja aika moni näyttää olevan Deep Undercover-lahtipakkislainen. Ei paljoa huudella täällä, että asutaan Lahdessa. Kyllä täällä yllättävän paljon lahtelaisia on..

niinpä niin. ois hyvä vähä listata kuka käy milläkin salilla.

itse maken fitness centerillä.:)

Jatketaan tätä henkilökohtaista viestien tulvaa foorumilla... Nykyään vieraillaan Lahdessa Trendi Fitnessillä.

gym 23 ;) sehän sijaitsee kyl orimattilan shitsaiteilla mut sinne on 8km lyhkäsempi matka ku lahtee. tosin hinnat on sitä luokkaa et vois alkaa vetää leukoja puunoksilla ;s

Rautatienkadulla lähellä rautatieasemaa on ainakin yksi liike, kortteli tai kaksi asemalta keskustaan päin.

Rautatienkadulla lähellä rautatieasemaa on ainakin yksi liike, kortteli tai kaksi asemalta keskustaan päin.
Kävelin sen ohi! Siellä myydään ainakin trash metallia mustien ikkunamainosten mukaan. En katsonut tarkemmin, vaan keskityin vakoilemaan kun tien toisella puolella mustalaisnaiset menivät porukalla Sex Asemalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2 kertaa oon käyny, 2 parasta päivää ever. Hieno kaupunki, sinne mä haluan :P

Lauantaina 5.9 ois ton "uuden" salin avajaiset. Eli entinen hc gym, mestarinkatu 22. Paikalla ainakin Jari Mentula.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom