Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,kysyisin lahden pakkislaisilta jotka mahdollisesti ovat vierailleet pajulahden liikuntakeskuksessa seuraavaa: Pystyykö kyseisessä laitoksessa mittauttamaan rasvaprosentin? Ja jos pystyy, mahdollisesti ilman ajanvarausta?

Hei,kysyisin lahden pakkislaisilta jotka mahdollisesti ovat vierailleet pajulahden liikuntakeskuksessa seuraavaa: Pystyykö kyseisessä laitoksessa mittauttamaan rasvaprosentin? Ja jos pystyy, mahdollisesti ilman ajanvarausta?

Tuskin pystyy, eipä siellä salilla mitään henkilökuntaa ole. Soittamalla selviää. Esim. Maken fitness centerillä Lahdessa onnistuu, kannattaa toki soittaa ja varata aika ensin.

Niin ei varmaan siellä punttisalissa ketään testailla mutta urheiluopistolla on kyllä hyvä testiasema, joka järjestää kaikenmaailman testejä. Siitä en osaa sanoa mitä se maksaa mutta rasvaprosentti yms onnistuu.

http://www.pajulahti.com/valmennus/Testiasema

Makella on siinä aulan seinällä muistaakseni paperi, jossa on jonkun yhteystiedot tonne Pajulahteen juurikin noita testien ottamisia ym. varten. Tunturin Kata sitä paikkaa suositteli eikä muistaakseni ihan hirveästi toi rasvaprosentin mittaus maksaiskaan.

Tuolla sivuillahan olikin hinnasto, jossa luki "Kehon koostumusanalyysi (InBody), päiväkävijät 22€". Pihtimittauksesta ei tainnut lukea mitään...

Kellään kokemuksia Jalkarannan ala-asteen puntista?

Itse täällä seudulla asunut melkein koko ikäni ja joskus ala-asteella itse tuolla käynyt. Pääseeköhän sinne miten enään nykyisin? Pitäisi käydä testaamassa. :D

Itse täällä seudulla asunut melkein koko ikäni ja joskus ala-asteella itse tuolla käynyt. Pääseeköhän sinne miten enään nykyisin? Pitäisi käydä testaamassa. :D

Kaupungin sivujen mukaan auki klo 17- eteenpäin arkisin.

Kävin äsken lenkillä pyörähtämässä koululla, en tosin sen tarkemmin tsekannut mistä salille sisään pääsee.

Muistatko minkälainen mesta kyseessä?

Perus mesta muistaakseni. Siitä tosin on aikaa se 10 ja rapiat vuotta kun viimeksi kävin.

Jep. Kuhan tää säälittävä flunssa tästä lopullisesti lähtee niin käyn tsekkaa paikan. Ei oo matkaa kotoa kun vajaa kilometri.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loistava paikka kyllä tuo kuntokeskus K&M.

Vuosi tulee täyteen kyseisessä paikassa jumppailua ja nyt uusien omistajien ansiosta paikka on rempattu lattiasta kattoon ja asiantuntevasti onkin rempattu.

Hyvä monipuolinen ja runsas valikoima välineitä ja vehkeitä. Siisti tyylikäs, tilava paikka.
Solarium löytyy ja hyvät suihku ja pukuhuonetilat.
Lisäravinteita hyvät valikoimat ja edullisesti. Arkipäivisin pitkä päivystys ja juuri tuo 24h magneettikortti-etu on mielettömän hyvä.

Samaan hintaan kuuluu alakerran sali, josta ei vapaat painot lopu.
Löytyy maastavetopaikkaa, powerrackkii, monoliftiä yms.

Kohtuullisella hinnalla kaupungin monipuolisinta treenausta.
Kävijöistäkään en mitään negatiivista sanottavaa keksi.

totally komp!

Lahdesta o/ - tosin mä en tästä mitenkään erityisesti iloitse.. asuisin mieluummin vaikka Meksikossa juuri nyt tai ainakin näillä keleillä.

Lahest!
Kamppailulajikeskuksessa vääntäny treeniä muutamia vuosia, sitä ennen punttailu aloitettu GYM1:llä joskus ylä-asteella. Nyt vuoden tauko intin takia. Pitää palata heinäkuussa takaisin.

hmmm pitäsköhän sitä ottaa taas järki käten.

Meinaan just katoin nettipankista et Lahden Forever kk maksu 54€ (ja oon vielä ollu asiakas pitkään, missä "gold customer" alennukset?!) ja jos veraa esim Maken fitnes centeriin jonka kk-hinta = 35€ (425 / 12kk)

meinaan aika hard core ero hinnoissa jos ajattelee että käyn vaan punttisalin puolella

Laskinkohan (tai huomionko kaiken) oikein ton Maken 35€/kk suhteen. meinaan aika kilpailukykyinen hinta

Katos, perkule! Täällähän on ties kuinka moni jossakin vaiheessa Kamppailulajikeskuksessa reenaillu!! Itekin viihdyin siellä vuoden muistaakseni, ennen Helsinkiin muuttoa. Aivan lyömätön hintalaatusuhde!
Pari kuukautta taisin aikanaan veivailla myös GYM1:llä. Ite paikasta en tykänny, mut NGV:n varsin äänekäs treenityyli pisti kyllä silmään. Jos en väärin muista, niin taisin joskus jopa vetää rintatreeniä "legendan" kanssa. En silloin forumeita lukenut, tai miehen kulttimainetta tiennyt, mutta jotenkin parin vuoden jälkeenkin kuvasta tunnistin äijän. Oli karpaasi muuten silloin jonkin verran nykyistä isommissa massoissa, kireys onkin sitten asia erikseen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom