- Ikä
- 35
Olin 19:20 eteenpäin ABC:lla. En muista tarkkaa kellonaikaa jolloin lähdin.Oliks NGV tänään tossa 19.50 Renkomäen ABC:lla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin 19:20 eteenpäin ABC:lla. En muista tarkkaa kellonaikaa jolloin lähdin.Oliks NGV tänään tossa 19.50 Renkomäen ABC:lla?
Meikäläisellä oli Gaspin takki päällä ja olin se kaikista laihin siellä. Anyway kiitos vaan. Omasta mielestäni näytän aika laihalta ja läskiltä pojalta. Olisit tullu nykäsee hihasta ja tullu juttusille.Ok, sillä vaan kyselin kun uskoin sut nähneeni. Komiassa kunnossa ukko näytti olevan!
Noh ens kerralla sitte. Harvoin tosin eksyn ABC:lle. Eikä kyllä tällä kertaakaan ollut kovin fiksu syy edes olla siellä.:jahas:Höpö höpö. Ukko on vaan vaatimaton. Ens kerral tulen nykäsee hihasta, nyt en pystynyt kun oli melkonen kiire.
Niin...jotain mimmejähän siinä ainakin pyöri...
Korjasin ukon suuren virheen tuossa tekstissä. :DPohjoisvirta sanoi:Oikeat bodymunkit ei puhu mimmeistä!
Korjasin ukon suuren virheen tuossa tekstissä. :D
Bingo vastaus!:De: bodymunkit siis treenaa, miettii treenejä ja syövät!
Eivätkä tee mitään muuta...!
Seuraavaksi pitää koittaa ensi viikolla käydä testaamassa Gym1 ja Classic Gym. Todennäköisesti jompi kumpi noista pitää valita kun soppareita alkaa miettimään ja Classicci on kyllä aika vahvoilla varsinkin kun siellä on se hyvä tarjous tällä hetkellä eikä tarvitse turhaan sitoutua liikaa mutta katsotaan nyt vielä rauhassa miten tilanne kehittyy.
Onkos tuolla classicilla saunaa, ei sillä että olis jotenkin pakollinen mutta olishan se kiva? Duunista saa ainakin suht edullisia lippuja gym1:lle mutta rajoitetusti. Tiedä sitten jos jotenkin vois kikkailla niin pääsis halvalla reenaamaan. Onkos tuolla classicilla treenaajakunta miespainotteista niinkuin vois kuvitella?Molemmat varmaan jees.
Poikkesin Classic Gym:illä yksi päivä.
Sattumalta NGV oli samaan aikaan rautatieaseman liikennevaloissa niin alettiin jubailemaan(joskus 2006 kesällä olen viimeksi miehen nähnyt, saannut lihaa lisää!)
Ok mesta, diggasin(hyvät laitteet ja kaikki mun makuun tarpeellinen/oleellinen)
e: aerodikkareista silti eniten diggaan, riittävän lähellä ja sinne pääsen helposti linja-autolla/kävellen =)
Onkos tuolla classicilla saunaa, ei sillä että olis jotenkin pakollinen mutta olishan se kiva? Duunista saa ainakin suht edullisia lippuja gym1:lle mutta rajoitetusti. Tiedä sitten jos jotenkin vois kikkailla niin pääsis halvalla reenaamaan. Onkos tuolla classicilla treenaajakunta miespainotteista niinkuin vois kuvitella?
Älä ny valehtelemaa rupea. :DPohjoisvirta sanoi:Sattumalta NGV oli samaan aikaan rautatieaseman liikennevaloissa niin alettiin jubailemaan(joskus 2006 kesällä olen viimeksi miehen nähnyt, saannut lihaa lisää!)
Älä ny valehtelemaa rupea. :D
Änkkärillä ihan hyviä pointteja mutta ei mua haittais jos siellä jotain silmänruokaakin olis ;). Tokihan se on hyvä jos niitä maksimien varmistajia on kun ei reenikaveriakaan täälläpäin ole mutta harvemminpa sitä nykyään tulee kovin tappiin asti sarjoja revittyä. Ja ne baarien naiset nyt ei ole keskimäärin ihan sama asia kuin ne salilla käyvät vaikka tokihan siellä samoja naisiakin tietysti saattaa olla. Eipä niissä baareissa enää kuitenkaan ihan koko ajan jaksa laukata joten voi sitä tsiikailla muuallakin ;).Älä ny valehtelemaa rupea. :D
Jos haluaa naisia tsiikailla voi sitä yhtä hyvin mennä baariinkin tai paikkoihin jossa sitä yleensä tehdään. Kyllähän siellä jonkin verran käy noita emäntiäkin. Itse mielummin treenaan paikassa jossa jengi oikeasti osaa esim. varmistaa sarjoja. En pystyisi kuvittelemaan kyykkääväni enkkoja salilla jossa samaan aikaan ei treenaa muita kuin trikoisiin pukeutuneita naisia. Salin henki on hyvä ja n. 99,9999% jengistä on mukavaa ja antaa omiin treeneihin motivaatiota. Voin sanoa, että missään Lahden saleilla ei ole sellaista henkeä kuin Classicilla.
Näkkärillä on huhujen mukaan iso perse kattele sitä ja reenaa isoilla painoilla, valintasi on lassikki! :hyvä:Änkkärillä ihan hyviä pointteja mutta ei mua haittais jos siellä jotain silmänruokaakin olis ;). Tokihan se on hyvä jos niitä maksimien varmistajia on kun ei reenikaveriakaan täälläpäin ole mutta harvemminpa sitä nykyään tulee kovin tappiin asti sarjoja revittyä. Ja ne baarien naiset nyt ei ole keskimäärin ihan sama asia kuin ne salilla käyvät vaikka tokihan siellä samoja naisiakin tietysti saattaa olla. Eipä niissä baareissa enää kuitenkaan ihan koko ajan jaksa laukata joten voi sitä tsiikailla muuallakin ;).