Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ok, sillä vaan kyselin kun uskoin sut nähneeni. Komiassa kunnossa ukko näytti olevan!
Meikäläisellä oli Gaspin takki päällä ja olin se kaikista laihin siellä. Anyway kiitos vaan. Omasta mielestäni näytän aika laihalta ja läskiltä pojalta. Olisit tullu nykäsee hihasta ja tullu juttusille.

Höpö höpö. Ukko on vaan vaatimaton. Ens kerral tulen nykäsee hihasta, nyt en pystynyt kun oli melkonen kiire.
Noh ens kerralla sitte. Harvoin tosin eksyn ABC:lle. Eikä kyllä tällä kertaakaan ollut kovin fiksu syy edes olla siellä.:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on ensimmäinen salitreeni tässä kaupungissa tehty. Kävin vetämässä pikku jumpat Trendifitness nimisessä paikassa Launeella kun siellä oli avoimien ovien päivät ja oikein kiva oli kyllä reenata pitkästä aikaa. Tuo sali ei kyllä ole ihan minua varten tunnelmansa, kokonsa, laitevalikoimansa eikä sijaintinsa puolesta joten eipä tuolla tule varmaan toista kertaa vierailtua, mutta kiva kun sai käydä silti pikku hiet ottamassa pintaan. Seuraavaksi pitää koittaa ensi viikolla käydä testaamassa Gym1 ja Classic Gym. Todennäköisesti jompi kumpi noista pitää valita kun soppareita alkaa miettimään ja Classicci on kyllä aika vahvoilla varsinkin kun siellä on se hyvä tarjous tällä hetkellä eikä tarvitse turhaan sitoutua liikaa mutta katsotaan nyt vielä rauhassa miten tilanne kehittyy.

Seuraavaksi pitää koittaa ensi viikolla käydä testaamassa Gym1 ja Classic Gym. Todennäköisesti jompi kumpi noista pitää valita kun soppareita alkaa miettimään ja Classicci on kyllä aika vahvoilla varsinkin kun siellä on se hyvä tarjous tällä hetkellä eikä tarvitse turhaan sitoutua liikaa mutta katsotaan nyt vielä rauhassa miten tilanne kehittyy.

Molemmat varmaan jees.

Poikkesin Classic Gym:illä yksi päivä.
Sattumalta NGV oli samaan aikaan rautatieaseman liikennevaloissa niin alettiin jubailemaan(joskus 2006 kesällä olen viimeksi miehen nähnyt, saannut lihaa lisää!)
Ok mesta, diggasin(hyvät laitteet ja kaikki mun makuun tarpeellinen/oleellinen)

e: aerodikkareista silti eniten diggaan, riittävän lähellä ja sinne pääsen helposti linja-autolla/kävellen =)

Molemmat varmaan jees.

Poikkesin Classic Gym:illä yksi päivä.
Sattumalta NGV oli samaan aikaan rautatieaseman liikennevaloissa niin alettiin jubailemaan(joskus 2006 kesällä olen viimeksi miehen nähnyt, saannut lihaa lisää!)
Ok mesta, diggasin(hyvät laitteet ja kaikki mun makuun tarpeellinen/oleellinen)

e: aerodikkareista silti eniten diggaan, riittävän lähellä ja sinne pääsen helposti linja-autolla/kävellen =)
Onkos tuolla classicilla saunaa, ei sillä että olis jotenkin pakollinen mutta olishan se kiva? Duunista saa ainakin suht edullisia lippuja gym1:lle mutta rajoitetusti. Tiedä sitten jos jotenkin vois kikkailla niin pääsis halvalla reenaamaan. Onkos tuolla classicilla treenaajakunta miespainotteista niinkuin vois kuvitella?

Onkos tuolla classicilla saunaa, ei sillä että olis jotenkin pakollinen mutta olishan se kiva? Duunista saa ainakin suht edullisia lippuja gym1:lle mutta rajoitetusti. Tiedä sitten jos jotenkin vois kikkailla niin pääsis halvalla reenaamaan. Onkos tuolla classicilla treenaajakunta miespainotteista niinkuin vois kuvitella?

Saunaa ei ole, mun nähdäkseni.
Se on kyllä miinus, tosin ei ole mun nykyiselläkään...
Gym1 varmaan ajaa asiansa myös. Valintojen maailma.

Pohjoisvirta sanoi:
Älä ny valehtelemaa rupea. :D

[QUOTE="ISO"JUSSIJ]Onkos tuolla classicilla treenaajakunta miespainotteista niinkuin vois kuvitella?[/QUOTE]
Jos haluaa naisia tsiikailla voi sitä yhtä hyvin mennä baariinkin tai paikkoihin jossa sitä yleensä tehdään. Kyllähän siellä jonkin verran käy noita emäntiäkin. Itse mielummin treenaan paikassa jossa jengi oikeasti osaa esim. varmistaa sarjoja. En pystyisi kuvittelemaan kyykkääväni enkkoja salilla jossa samaan aikaan ei treenaa muita kuin trikoisiin pukeutuneita naisia. Salin henki on hyvä ja n. 99,9999% jengistä on mukavaa ja antaa omiin treeneihin motivaatiota. Voin sanoa, että missään Lahden saleilla ei ole sellaista henkeä kuin Classicilla.

Älä ny valehtelemaa rupea. :D

Jos haluaa naisia tsiikailla voi sitä yhtä hyvin mennä baariinkin tai paikkoihin jossa sitä yleensä tehdään. Kyllähän siellä jonkin verran käy noita emäntiäkin. Itse mielummin treenaan paikassa jossa jengi oikeasti osaa esim. varmistaa sarjoja. En pystyisi kuvittelemaan kyykkääväni enkkoja salilla jossa samaan aikaan ei treenaa muita kuin trikoisiin pukeutuneita naisia. Salin henki on hyvä ja n. 99,9999% jengistä on mukavaa ja antaa omiin treeneihin motivaatiota. Voin sanoa, että missään Lahden saleilla ei ole sellaista henkeä kuin Classicilla.
Änkkärillä ihan hyviä pointteja mutta ei mua haittais jos siellä jotain silmänruokaakin olis ;). Tokihan se on hyvä jos niitä maksimien varmistajia on kun ei reenikaveriakaan täälläpäin ole mutta harvemminpa sitä nykyään tulee kovin tappiin asti sarjoja revittyä. Ja ne baarien naiset nyt ei ole keskimäärin ihan sama asia kuin ne salilla käyvät vaikka tokihan siellä samoja naisiakin tietysti saattaa olla. Eipä niissä baareissa enää kuitenkaan ihan koko ajan jaksa laukata joten voi sitä tsiikailla muuallakin ;).

Änkkärillä ihan hyviä pointteja mutta ei mua haittais jos siellä jotain silmänruokaakin olis ;). Tokihan se on hyvä jos niitä maksimien varmistajia on kun ei reenikaveriakaan täälläpäin ole mutta harvemminpa sitä nykyään tulee kovin tappiin asti sarjoja revittyä. Ja ne baarien naiset nyt ei ole keskimäärin ihan sama asia kuin ne salilla käyvät vaikka tokihan siellä samoja naisiakin tietysti saattaa olla. Eipä niissä baareissa enää kuitenkaan ihan koko ajan jaksa laukata joten voi sitä tsiikailla muuallakin ;).
Näkkärillä on huhujen mukaan iso perse kattele sitä ja reenaa isoilla painoilla, valintasi on lassikki! :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom