L-Arginiini

Itse olen käyttänyt Synergyn valmistamaa l-arginiinia. Toimii kympillä.
Ajoittain kärsin rytmihäiriöistä ja hengenahdistuksesta, kun otan 5 g argia niin kulkee happi ihan eri tavalla sekä rytmihäiriötkin katoavat kokonaan. Reeneissä jaksaa paremmin ja pumppi on kovempi. Hinta vaan on aika suolainen mutta mieluummin maksan aineesta joka toimii.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ajoittain kärsin rytmihäiriöistä ja hengenahdistuksesta, kun otan 5 g argia niin kulkee happi ihan eri tavalla sekä rytmihäiriötkin katoavat kokonaan. Reeneissä jaksaa paremmin ja pumppi on kovempi. Hinta vaan on aika suolainen mutta mieluummin maksan aineesta joka toimii.

ProArgi 9 Plus ? Näköjään sisältää paljon muutakin kun pelkkää l-arginiinia. Mistä tilasit tota? Pikaisella googletuksella ei löytyny verkkokauppaa josta tota sais Suomeen.

Itsellä on aina ollut korkea verenpaine, 19 vuotiaasta asti ~95/145. Nyt kun vedän 2tl tavallista L-argiinia treeniboosteriksi 4 x viikossa, paineet pysyy jatkuvasti ~77/120.
Tuota parempaa verenpainelääkettä ei löydy ja porukka on myös kyseisen boosterin jälkeen ihmetelleet salilla käsien suonikkuutta.

- - - Updated - - -

Vedelläänkö tällä edelleen L-arginiinia pelkistetyssä muodossa? Kannattaa tutustua arginiini-alfa-ketoglutaraattiin (arginine alpha ketoglutarate AAKG) ja arginiinietyyliesteriin (arginine ethyl esther AEE).

Ihan turhaa hifistelyä, kun perus L-argiini potkii kuin muuli.

ProArgi 9 Plus ? Näköjään sisältää paljon muutakin kun pelkkää l-arginiinia. Mistä tilasit tota? Pikaisella googletuksella ei löytyny verkkokauppaa josta tota sais Suomeen.

Kyllä. Synergyn tuotteita ei saa itse tilattua kuin liittymällä heidän verkostomarkkinointiinsa tai sitten tietysti ostaa joltain joka markkinoi tuotteita. Itse liityin vain siksi että saan tilattua tuota proargia.
Mullakin on korkeahkot verenpaineet, arginiinilla pysyy kurissa. Joku suomalainen lääkärikin muistaakseni mainitsi jossain artikkelissa että arginiini on tehokkain markkinoilla oleva verenpainelääke.

Kyllähän tuota arginiinia näkyy saavan ihan perus lisäravinne-verkkokaupoista, en nyt muista saiko linkkiä laittaa joten en laita. Mutta googlaamalla l-arginiini löytyy vaikka kuinka paljon. Jauhemuodossa tuota itse tilasin, taitaa tulla kaikkein edukkaammaksi. Kannattaa lukea ravintosisällöt, esim. tuote jonka nimi on pure arginine ja väittää sisältävän 100% l-arginiinia sisälsi yli puolet dekstroosia wich is nice ...

edit ja tarkoitan siis sitä että arginiinin takia tuskin tarviaa liittyä verkostomarkkinonitipuljuun.

Siis löytyyhän arginiinia eri valmistajilta pilvin pimein. Ero onkin siinä että tietääkseni lähes kaikki muitten valmistajien argit ovat synteettisesti valmistettuja. Itsekin olen kokeillut muitakin arginiineja mutta minkäänlaista vaikutusta en ole huomannut. Tosiaan en yritä markkinoida tuotetta mihinkään suuntaan vaikka kuulunkin tähän verkostomarkkinointiin. Liityin ainoastaan sen takia että saan itse tilattua tätä proargia. Tietääkseni foorumilla mainostaminen on kiellettyä joten jos joku on kiinnostunut Proargista niin yv:tä.

Kai tätä on pakko pistää tilaukseen, vika kuukausi mennyt unien takia taas ihan vituilleen, ei sitten yhtäkään hyvin nukuttua yötä.

Kai tätä on pakko pistää tilaukseen, vika kuukausi mennyt unien takia taas ihan vituilleen, ei sitten yhtäkään hyvin nukuttua yötä.
Arginiinista et uneen mitään hyötyä saa.

5-HTP, valerian-juuri ja melatoniini auttaa uniongelmiin. Samoin phenibut mutta olo aamulla ei ole hyvä vaikka olis nukkunu kellon ympäri phenibutin avulla.

- - - Updated - - -

Arginiinista et uneen mitään hyötyä saa.

5-HTP, valerian-juuri ja melatoniini auttaa uniongelmiin. Samoin phenibut mutta olo aamulla ei ole hyvä vaikka olis nukkunu kellon ympäri phenibutin avulla.

Öh, vois varmaan vähän paremmin sanoo, sais siis unee syvemmäks, herään usein yöllä ja jotaki saatanan koiranunta kokoajan. Tosin pari kaveria anto paljo neuvoja, jotka tietää näistä, jos kokeilis vaikka pariviikkoo.

Öh, vois varmaan vähän paremmin sanoo, sais siis unee syvemmäks, herään usein yöllä ja jotaki saatanan koiranunta kokoajan. Tosin pari kaveria anto paljo neuvoja, jotka tietää näistä, jos kokeilis vaikka pariviikkoo.
Voithan sää kokeilla mutta rahat siinä menee hukkaan, usko pois.

asiasta kuudenteen vieläkös jostain saa GABA-lisäravinnetta joka joku vuosi sitten oli kova juttu, vissiin vaikuttaa tuohon nukahtamiseen ja unen laatuun jne ?

Mulla tuo kyllä auttaa uneen ja helpottaa nukahtamista. Joku about 5 g illalla hetki ennen nukkumaan menoo. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, pari kymppii nyt ei ole köyhällekään kovinkaan paljoa.

Edit. Siis tuo arginiini.

En kyllä rahojani arginiinin laittaisi jos unensaannin kanssa on ongelmia, ennemmmin kokeilisin melatoniinia tai esim. tryptofaania koska näillä on todistettuja vaikutuksia unensaantiin. Tietääkseni arginiini mm. lisää typpioksidin tuotantoa ja parantaa näin veren virtausta. Mitään vaikutusta unenlaatuun sillä ei pitäisi olla mutta jos jollain toimii niin samahan se on mitä syö..

Riittääkö nuo star nutrionin anabolic arginine xxl kapselit yksinään tuomaan tehoa reeniin vai pitäisikö olla rinnalla jotain muutakin? Kun ajattelin ottaa kokeiluun reenin jälkeen käytän normaalia reco2 palkkaria...

Riittääkö nuo star nutrionin anabolic arginine xxl kapselit yksinään tuomaan tehoa reeniin vai pitäisikö olla rinnalla jotain muutakin? Kun ajattelin ottaa kokeiluun reenin jälkeen käytän normaalia reco2 palkkaria...

Itse en ole koskaan kokenut arginiinin tuovan tehoa, pumppia kyllä. Siinäkin vaikuttavat kerta-annokset on 5-10g luokkaa, eli nappuloina tulee lysti vähän kalliiksi.
Voi sitä toki palariin lisätä jos fyffet riittää :D

Jos tehoa haluat suosittelen ottamaan tankkausjuomana mielummin: hiilaria, BCAA/heraa, piristeitä (kofeiini tms.), beta-alaniinia
Sitruliinikin on toiminut maitohappopuskurina ihan jeesh :)

Jep tuli nyt hommattua arginiinia ja aloitin kokeilun ~15g päivässä. Ihan jeesuksen pahaahan tuo on, en ole mitenkään nirso näiden suhteen mutta tämä on kyllä järkkyä kamaa. Veteen sotkettuna jättää suuhun TODELLA pahan maun jota ei saa vedellä oikein huuhteltua pois. Vaikea kuvailla, ikäänkuin fairyä olisi juonut. pitääpä kokeilla jugurttiin tai mustikkamehuun tms. sotkemista.

Joo se L-Arginiini maistuu ihan pesupulverille. Monesti tälläisissä tapauksissa 100% sitruuna täysmehu helpottaa makua yllättävän paljon. En osaa sanoa aiheuttaako se jotain kemiallista reaktiota ettei pulverit enää toimisi. Mut mä teen noin enkä enää naama mutkalla juo noit pulvereit.

Sotkin pieneen määrään jugurttiin, meni alas aika mutkattomasti. Nyt pari päivää nappaillu 15-20g annosta ja eilisessä treenissä tuntui että jaksoi paremmin ja toistoja tulikin tehtyä reilusti enemmän kuin aiemmin. Teen siis crossfit-tyylistä treeniä eli helppo verrata aiempiin treeneihin. Pumpissa en huomannut mielestäni mitään eroa ainakaan vielä vaikka odottelin että pumppi olisi kovempi koska moni on maininnut tämän juuri positiivisena vaikutuksena.

Tänään tuntuu että vaikka eilinen treeni oli hieman normaalia kovempi, lihakset ei kuitenkaan ole yhtä väsyneet kuin ennen.

Voi olla ihan täyttä placeboa mutta seuraillaan kuitenkin mielenkiinnolla ja syödään purkki pois.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
noni. unet tais lähtee multakin.
oon aina ollu hyvä nukkumaan; yhden herätyksen taktiikalla menty ja sit heti unta palloon.
maanantai-iltana aloitin arginiinin, ihan vaan illalla se ½tl(ohjeen suositus) eli pieni annos. ja treenin yhteydessä ti sama ja sit illalla taas jne... eka yö kait meni ihan hyvin mut sit ti-ke heräsin 04 eikä unta enää millään. no, ylös sit vaan. päivällä oli tunti omaa/vapaa-aikaa ja yritin poistaa väsymystä torkkumalla. viime yönä heräsin 02, mihin asti olin kyl muistaakseni nukkunu... ja sit pyörin sängyssä 05.30 asti ja YLÖS. argh.
tiistain treeni kulki kyllä ku unelma, mutta syynä voi olla kevennytty edellinen viikko ja rauhallinen elämä muutenkin sekä vähän enemmän ruokaa.

katotaan nyt. jos en sunnuntaihin mennessä nuku paremmin, arginiini saa jäädä. - käytin ensin Glysiiniä 3 vkoa ja jossain suositeltiin että sen kanssa vois vuorotella arginiinia parin viikon syklein. - ei tätä nukkumattomuutta kyl niin kauaa jaksa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom