Läskit ojentajista pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heps :D

Tiedän, että ei ole kovin tehokasta menetelmää saada poltettua rasvaa vain yhdeltä paikalliselta alueelta, mutta tosiaan häikkää kun ojentajissa on rasvaa pihdeillä otettuna 20mm ja vatsassa vain 7mm.. joten miten saisi noista ojentajista rasvaa pois? Vaikka oon ollu joskus sikapieni ja painanu 50-60kg ja ollu ihan langanlaiha, silloinkin on ojentajista saanut n. 15mm.. mikähän prkl avuksi?

-- Juffe

Hmmm... ojentajalihaksen (ja toki hauiksen) kasvattaminen, ja rasvojen alentaminen yleensä.
Pumppailet ojentajaa ja hauista niin kyllä se ympärysmitan laatu siitä ainakin muuttuu. Luulisi rasvojenkin laskevan siltä alueelta, ainakin tuon mitä pihdeillä saat mitattua. Jos siellä on isommat lihakset alla, joutuu sama rasvamäärä jakautumaan isommalle alalle => paksuus rasvoilla pienee? Menisköhän se noin?
Eipä tuohon kai oikein muuta voi neuvoa

en oikein usko että saat juuri ojentajista rasvaa pois mitenkään. kyllä sitä lähtee tasaisesti kaikkialta. ehkä yksi hyvä tapa olisi juuri kasvattaa ojentajaa.

Kiitoksia vinkeistä. Noh, aika kookkaat ojentajat mulla kyllä onkin =)

oon yleensä tehny 2 liikettä ensin, toistoja riippuen jaksosta, yleensä 3x6-8 ja sitten viimeinen (kolmas) liike 3x15 ja köydellä taljasta, jolla saa hyvän loppupumpin.

-- Juffe

Paikallinen rasvanpoltto ei toimi. On olemassa aineita, jotka ainakin teoriassa tappavat rasvasolut injektiosaitista, mutta ne aineet eivät kuulu tälle osiolle.
Pumppaat vaan isommat ojentajat ;-))

Wintikka sanoi:
On olemassa aineita, jotka ainakin teoriassa tappavat rasvasolut injektiosaitista

krhm ;)

Wintikka sanoi:
Paikallinen rasvanpoltto ei toimi. On olemassa aineita, jotka ainakin teoriassa tappavat rasvasolut injektiosaitista, mutta ne aineet eivät kuulu tälle osiolle.
Pumppaat vaan isommat ojentajat ;-))

Mmm.. rakastan roinaa! NOT! :D

-- Juffe

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom