Läskeillä lihaksia alla.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Otsikkoon nyt en pal nähny vaivaa, mut kyl jotenki liittyy asiaa.

Läskit, eli noin 200 kiloset ja 180cm rasvavakasat vaativat tietysti
paljon voimaa jaksaakseen kantaa iteseään ja toimia yleisesti. Mieleentulee liikunnan opettaja lukiosta. MIeletön pontso jonka maha kaartu keskeltä sisälle. Kerran kyseinen henkilö suuttui, nappasi futispallo käsiinsä ja puristi paskaks. :confused:

Ajattelin , että tiätääkö kukaan sellasta pontsoo, joka olis laihduttanut normaaliksi. Miten voima säilyisi, ja luultavaasti myös lihakset.Tietenkin himolaihdutus ilman ruokaa vie lihaksetkin, mutta tälläi pikku hiljaa laihduttanut, hyvin syöden, mutta useimmin liikkuen..

Hormonien erityshän kasvaa kun tehdään jaloilla raskaita liikkeittä esim.kyykkyy 6sarjoi. nämä tekee kauheita nostoja kun menee joka puolella. sarjat on tosin mitä on , mut ei ne ylens pitkiä etappeja tee.
Sitten jossain puhuttiin että roinilla tehdyt lihakset katoavat yhtänopesti pitkän tauon aikanakun on tullutki. voiskohan täs olla sama juba,vaik hormonit on tullu luonnostaa.EN kyl mee väittää tosissaan et näil olis jotenki isommat arvot, mut ehkä.

Kyl ainaki Jon Minnochilla (se 635kg äijä) on saanu aika vahvat jalat olla, että tollasta painoa kannattelevat. Se on ihme juttu, mutta kyllä munki mielestä läski on voimakkaampi ku kynäniska. Meiän koulul oli kerran yks äijä, aika pyöreessä kunnossa oli, mutta ihan leikiten kanto massojaan. Se pysty juoksemaanki ihan okei vauhtia (tosin hyyty hetkessä tietenki), eikä se oikeen ikinä urheillu, pelas vaan tietokonetta.

Tästähän syntyynki uus mullistava treenimetodi. Nostetaan paino tuonne 200 kiloon, kannellaan niitä pari vuotta ja sitten revitään ittemme tiukaksi. :worship:

Originally posted by 6point
Tästähän syntyynki uus mullistava treenimetodi. Nostetaan paino tuonne 200 kiloon, kannellaan niitä pari vuotta ja sitten revitään ittemme tiukaksi. :worship:

Sitten otetaan kisaa kuka saa käärittyä suurimman kurpitsan vatsanahkojen sisään;)

Originally posted by 6point

Ja sponsoriksi pitää ehdottomasti saada American Diner tai McDonalds.

Originally posted by Deat
Kyl ainaki Jon Minnochilla (se 635kg äijä) on saanu aika vahvat jalat olla, että tollasta painoa kannattelevat. Se on ihme juttu, mutta kyllä munki mielestä läski on voimakkaampi ku kynäniska. .

No tottakai se elimistö muotoutuu sellaiseksi että pystyy toimimaan. Kyllähän tuohon ruokavaliokin vaikuttaa, eli läski syö jatkuvasti paljon -> myös lisää lihasta (ja tietysti läskiä), kun taas kynis syö vähän -> vähän lihasta ja läskiä.

Taisi olla aikanaan joku suomalainen futismolari, jolla oli aivan himoisot pohkeet. Kysyttäessä syytä kaveri sanoi vaan, että "mä olin lihava lapsena".

Muistuupa mieleen perhetuttavani: nainen 175cm ainakin 200kg. Olimme ostamassa häneltä kuplavolkkaria mulle peltoautoksi joskus 90-luvulla. Auton avaimia ei löytynyt mistään, mutta auto piti saada trailerille. Niinpä äitini (normaalirakenteinen) ja tämä perhetuttavani työnsivät auton trailerille. Auto nousi todella helpon näköisesti pieneen "ylämäkeen" trailerille.

Eräällä toisella kertaa istuin lapion päällä, siis siinä lapio osassa. Tämä perhetuttavani tuli ja otti lapion varresta kiinni ja nosti mut ilmaan siinä lapiossa. Painoa mulla oli tuolloin noin 40-45 kiloa. Että kyllä siellä massan alla voimaakin on. Ja sen naisen pohkeet on aivan älyttömät. Jos siltä otettas massat pois päältä sillä olis varmaan 50cm pohkeet.

Jostain olen muuten lukenut, että lihottaessa 10 kiloa saadaan samalla 2 kiloa lihasta. Tiedä sitten.

Originally posted by msj81
Jostain olen muuten lukenut, että lihottaessa 10 kiloa saadaan samalla 2 kiloa lihasta. Tiedä sitten.

Juu, kyllä se anabolia (ylensyömisen seurauksena) lihaksiinkin vaikuttaa, proteiinisynteesi kiihtyy jne. Mutta missähän kunnossa noiden lihasten hermotus on? Arvata jos pitäisi niin sitä voimaa löytyy jaloista kun niillä kannetaan kroppaa mutta yläkropasta vähemmän. (Toi jalkapallon rikkoja olkoot poikkeus säännöstä. :) )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Riippuu mitä tekee normaalisti, jos lihotat 10kg syömällä rasvaa ja makaat sängyssä niin tuskin tulee 2 kg lihasta, mutta jos taas treenaa ja syö vitusti liikaa, niinkuin monet ja sen seurauksena lihoaa, niin silloin varmasti tulee toi 2kg lihastakin.

Muistuupa mieleen perhetuttavani: nainen 175cm ainakin 200kg.

OMG :eek:

Ongelmaksi varmaan tosi läskeillä muodostuu se, että läskithän on "tiellä" ja ympärysmitat rajoittaa liikeratoja aika tavalla. Itselläni on sukulainen, nainen ehkä 165 cm/120-130 kg, jonka esim. kengännauhojen sitominen ym. kumartelua tai kurottautumista vaativa liike näyttää tosi vaivalloiselta.

Omasta kokemuksesta väittäisin että kyllä lihavampi "treenaamaton" ihminen on vahvempi kuin laiha treenaamaton.
Mä olin nuorena todella lihava ja kaverien kanssa kisaillessa tuli huomattua että voimaa oli reilusti muihin verrattuna.

yli 130 kiloisena tuli usein potkittua säkkiä ja hypittyä pientä sparrin poikasta, niin jalat kasvoivat yli "äyräiden". Vieläkin on jalat aika hyvässä kuosissa vaikkei painoa olekaan niin paljon...........

Originally posted by Mariko
:itku: I'm blind :itku:

Kelatkaa, tolla ekalla neitokaisella on poikaystäväkin. Wow sitä seksiä, jiihaa:whip:

Ottanu sitten kerralla niin paljon kuin saa. "Onko tämä kaikki minun"..

Ns. bulkkaamisesta

Ravitsemustieteen maisteri Jaakko Mursu käsitteli mainiossa artikkelissaan "Ravinto ja lihasmassan lisäys" (Urheilijan ravinto -lehti 2/2001, s. 16-21) lihasmassan kasvattamista mm. ylisyömisellä.

Mursu kertoi tutkimuksista, joissa treenaamattomat (he eivät siis urheilleet lainkaan) ihmiset nostivat nopeasti painoaan syömällä reilusti yli kulutuksensa. Painonnoususta oli lihomisvauhdista riippumatta 40-45 prosenttia uutta lihasmassaa. Nopealla lihomisella myös lihasmassa kasvoi nopeasti. On siis luultavaa, että ylipainoisilla ihmisillä on treenitaustasta riippumatta huomattavasti enemmän lihasmassaa kuin hoikilla ihmisillä.

Mursu arveli artikkelissa, että voimaharjoittelun yhdistäminen ylisyömiseen lisäisi lihasmassan osuutta kasvaneesta painosta. Tällaista ei ole kuitenkaan tutkittu, joten kommentti on vain arvailua.

Olen ollut aika kriittinen nykyisen kehonrakennussuuntauksen suhteen. Kutsun sitä fitnessbodaukseksi ja tarkoitan yksinkertaisesti sitä, että harjoittelija yrittää pitää kehon samaan aikaan komeassa ja tiukassa kunnossa ja kasvattaa lihasmassaa. Tämä ei käytännössä onnistu juuri koskaan, mutta yritys tällaiseen näyttää nyt olevan suositumpaa kuin koskaan. Se on mielestäni eräänlaista anoreksiaa. Lähes kaikki tuntemani massiiviset kehonrakentajat ovat kuitenkin hakeneet lihasmassansa kovan ylipainon kautta, lista huippunimistä on vaikka kuinka pitkä (Suomessa esim. Juhani Nyholm, Jussi Kantola, Jyrki Savolainen, Peter Keränen, Keijo Reiman, Ari Kokkonen, Timo Vilponen, Marko Savolainen ja Pauliina Talus).

Olen tästä kiistellyt jonkin verran mm. Tomin ja Miken kanssa, hehän kannattavat bodin pitämistä tiukassa kunnossa koko ajan. Ihailen ja arvostan kaikkia komeabodisia ja tiukkoja kehonrakentajia, mutta toivon, että he pitävät sitten myös haaveensa ja tavoitteensa kisamenestyksen suhteen realistisina. Tämä on hieman sellainen Boogie-syndrooma, mutta pienemmät kaverit unohtavat, että Boogiella on jo massiiviset lihakset, hän voikin pitää kroppansa tiukkana vuoden ympäri. Hänelle riittää 111 kiloa tiukkaa lihasta.

Kiitos Jouni, tuo lämmitti "bulkki" aikana aloittaneen harrastajan mieltä. Muistan vielä aikoinaan TV:ssä ruotsinkielisenä esitetyn "dokumentin" Peter Keräsestä, kertoisi siinä bulkistaan n. 116kiloon(?) ja videokuvaa tietty tuosta kondiksesta. :thumbs: Tuo pätkä olis kiva nähdä uudestaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom