Kyynerpää paskana

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aina kun teen pystypunnerrusta niin vasempaan kyynerpäähän alkaa pistää ja homma täytyy lopettaa. Sama homma on myös kaikissa ojentaja liikkeissä. Oon käynyt jo vuosia salilla mutta nyt kuukauden ajan on kyynerpää vittuillut. Pienellä
painolla käsi toimii hyvin, mutta heti kun lisää painoa niin johan pistää. Mitäs veikkaatte mikä käessä on vikana?

mulla on samanlaista ongelmaa vasemmassa kyynerpäässä ja kunnollinen lämmittely ja venyttely auttaa jonkin verran ja lisäksi käytän neopreenistä tukea/lämmitintä, mutta eivät nekään poista kipua kokonaan.

mulla on samanlaista ongelmaa vasemmassa kyynerpäässä ja kunnollinen lämmittely ja venyttely auttaa jonkin verran ja lisäksi käytän neopreenistä tukea/lämmitintä, mutta eivät nekään poista kipua kokonaan.

Taidan mennä ostaan tommosen neopreenisen härpäkkeen jos siitä olis jotain hyötyä.

Taidan mennä ostaan tommosen neopreenisen härpäkkeen jos siitä olis jotain hyötyä.

Itse ostin alunperin neopreeni lämppärit (5 mm) polviin. Nyt sitten kyynärspäät oireili niin olen käyttänyt noita polvilämppäreitä kyynärissä. :)

Alkutreenistä ovat vähän väljät, mutta kun lämpiävät niin hyvin "jämähtävät" paikalleen ja pysyvät. Treenikivutkin vähenneet huomattavasti.

Mul oli vähä samanlaisia ongelmia tossa keväällä ja pidin sit vähä pidemmän tauon kaikkii liikkeisii missä vähänki tarvi ojentajia. Eipä oo sen koomin ollu kyynerpää kipuja.

Mul oli vähä samanlaisia ongelmia tossa keväällä ja pidin sit vähä pidemmän tauon kaikkii liikkeisii missä vähänki tarvi ojentajia. Eipä oo sen koomin ollu kyynerpää kipuja.

Tauko vois tietenkin auttaa, mutta ei malta millään olla salillta pois. Kokeilen nyt sitä lämmitintä jos ei auta niin pakko se on pitää taukoo. Kuinka pitkän tauon pidit itse?

Suositut

Back
Ylös Bottom