Kyynärvarret kasvuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PanaSync
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli ongelmana on se että kyynärvarret eivät kasva eivät sitten millään! Olkavarteen on parin vuoden reenin aikana tarttunut lihasta ihan ok mutta kyynärvarsiin ei varmaan ollenkaan. Olen nyt viimeksi reenaillut haba treenin seuraavasti: Hauiskääntö tangolla 2x6-8, Hauiskääntö käsip. 2x8-10, Hammer 2x8-10 ja tämän lisäksi tehnyt rannerullausta pari sarjaa ja >12 toistoa. Lisäksi kyynärvarret saavat ihan hyvää kyytiä selkäpäivänä (mave, ylätalja, kulmasoutu).
Ilmeisesti genetiikallakin on tässä omat näppinsä pelissä mutta ei tämä ole enää todellista :itku:

Vinkkejä kaivataan!!! :worship:

Koitapa vaikka siirtämällä tuo kyynärvarsien treenaaminen selkätreenin yhteyteen. Kevyimmissä selän sarjoissa teet ilman remmejä ja sitten raskaissa vetoremmit mukaan mikäli niitä nyt muutenkaan käytät. Sen jälkeen vääntämään noita kyynärvarsia joille voisit koittaa taljassa tehtyä hauiskääntöä myötäotteella,noin hartioiden levyisellä otteella,tangolla ja suh raskailla painoilla mutta kumminkin hallitusti. Kyynärpäiden eteenpäin liikkumisen välttäminen on tässäkin liikkeessä eduksi. Siihen sitten päälle muutama kova sarja esim. rannerullauksia joko käsipainolla,tangolla tai alataljassa. Mulla toimii tämäntyylinen treeni todella hyvin.

Sormien koukistajat muodostavat luonnostaan suuremman osan kyynärvarren lihasmassasta kuin ranteen koukistajat. Kuitenkin niitä harvemmin treenataan kuten muita lihaksia, supistaen koko liikeradallaan. Yleensä treeni on isometristä eli pidetään tankoa paikallaan sormiin nähden. Rannerullauksetkin menevät helposti enemmän ranteen koukistajille.

Olisiko kunnon puristustreeni siis paikallaan? Oletko muuten kokeillut tehdä kyynärvarsille lyhyempiä sarjoja, kuten nyt hauiksille? Entä miten olisi vaikka HST-tyylinen tarkkaan suunniteltu progressiivinen ohjelma pelkille kyynärvarsille muun treenin pysyessä normaalina?

Itse pääsin naruranteista eroon ihan sillä että annan niille saman huomion kuin muillekkin lihasryhmille. Teen kerran viikossa 6-8 sarjaa kyynärvarsille.

3x rannerullaus tangolla selän takana
3x hauiskääntö myötäotteella
4x oma täysin kurko rannelliike taljalla

Kyllähän käsistäkin voisi sanoa että joo ne saa kyllä treeniä rinta, selkä ja olkapäätreenissä joten teen käsiä kaks pitkää sarjaa selkäreenin jälkeen. Mutta ei sanota.

kiewi sanoi:
Itse pääsin naruranteista eroon ihan sillä että annan niille saman huomion kuin muillekkin lihasryhmille. Teen kerran viikossa 6-8 sarjaa kyynärvarsille.

3x rannerullaus tangolla selän takana
3x hauiskääntö myötäotteella
4x oma täysin kurko rannelliike taljalla

Kyllähän käsistäkin voisi sanoa että joo ne saa kyllä treeniä rinta, selkä ja olkapäätreenissä joten teen käsiä kaks pitkää sarjaa selkäreenin jälkeen. Mutta ei sanota.

Minkälainen tämä täysin kurko ranneliike taljalla on? Ja onko tuo rannerullaus selän takana siis semmoinen, että kädet on suorana alhaalla (ehkä vähän takana) kämmenet itsestä poispäin, tanko on käsissä ja siitä vaan rullataan? mulla on paha naruranneongelma...
:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom