kyynärvarren nivelet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppi
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
27.4.2002
Viestejä
66
Ikä
44
mikä auttais kyynärvarsien niveliin muutakuin deca tai lepo?
vihloo vittumaisesti... ranskalainen pahin liike...

ja käden vääntö =)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ihan sama juttu! Tai oikeestaan vaan oikeessa kädessä
sen takia ranskalaista en käytännössä voi ees tehdä ja flyerkin tekee tiukkaa...
 
Ranskalainen punnerrus käy mullakin hemmetisti niveliin. Kokeile tehdä ojentajatreeni taljassa.
Ehkäpä ratkaisu löytyy vihersimpukkauutteesta,hainrustokapseleista tai glukosamiinista? Mene ja tiedä, kokeile! Itse ainakin pystyin treenaamaan kun otin vihersimpukkauutetta,mutta suosittelen ihan lepoa jos kipu on sietämätön. Mulla oli vain vähän ranteet ja toinen kyynärpää kipeenä.
 
Originally posted by Sepa
Mulla on ihan sama juttu! Tai oikeestaan vaan oikeessa kädessä
sen takia ranskalaista en käytännössä voi ees tehdä ja flyerkin tekee tiukkaa...

ja siihen tottuu sitten kun pari toistoa on tehnyt. varsinki hauis käännöissä! ranskalainen on sitte vähän vaikeempi juttu ku kaikki paino kohistuu sinne ja vielä makuullaan..
 
Originally posted by cowards dot com
Ranskalainen punnerrus käy mullakin hemmetisti niveliin.
Ehkäpä ratkaisu löytyy vihersimpukkauutteesta,hainrustotableteista tai glukosamiinista? Mene ja tiedä, kokeile! Itse ainakin pystyin treenaamaan kun otin vihersimpukkauutetta,mutta suosittelen ihan lepoa jos kipu on sietämätön. Mulla oli vain vähän ranteet ja toinen kyynärpää kipeenä.
tilasin just tota vihersimpukka + hainrusto uutetta jotain 19e 80kpl ja pari päivässä niin pitäs kuulemma mennä ohi...
mutta kokeilen perkele!
 
Kun vaihdoin kulmatangolla tehdyn ranskalaisen suoralla tangolla tehtäväksi, loppui ongelmatkin! Kannattaa kokeilla. Niveliin yleisesti avittaa myös (esim. möllerin) kalaöljy tabletit.
 
Originally posted by pumppi


ja siihen tottuu sitten kun pari toistoa on tehnyt. varsinki hauis käännöissä! ranskalainen on sitte vähän vaikeempi juttu ku kaikki paino kohistuu sinne ja vielä makuullaan..

No mulla ottaa ihan prkeleesti oikeeseen olkapäähän, sitte kun se vielä joskus vihlasee ja käsi menee ihan veteläks ja tanko lähtee tuleen kiihtyvällä vauhdilla kohti otsaa :eek: ... käsipainoilla vinopenkissä on joskus ollu sama juttu. Tänää oli pakko jätttää sarja kesken.

Asiasta kolmanteen, mitä suosittelette ojentajille ton ranskalaisen tilalle? (onhan niitä liikkeitä, mutta joku tosi tehokas?)
 
Originally posted by Mtmm
Ehdottomasti push down taljassa.

Joo tota mä oon hinkannu aika paljon, sillä saa kyllä loistavan pumpin ja tuntuman ojentajiin
 
Originally posted by Sepa



Asiasta kolmanteen, mitä suosittelette ojentajille ton ranskalaisen tilalle? (onhan niitä liikkeitä, mutta joku tosi tehokas?)

Kapea penkki vastaotteella. Kiinteässä penkissä.
 
Originally posted by pumppi
mikä auttais kyynärvarsien niveliin muutakuin deca tai lepo?
vihloo vittumaisesti... ranskalainen pahin liike...

ja käden vääntö =)

Teekkö sä raskikset ekana liikkeenä? Jos teet niin kokeileppa ekana liikkeenä kapeeta penaa ja sitten vasta raskista.

Mulla tämä ainakin tepsii! Mä en voi tehdä raskista ekana liikkeenä, se sattuu niin perkeleesti kyynärpäihin. Kapeen penan jälkeen ei tunnu missään!
 
pushdownissa tangolla saa myös kipua aikaan kyynerpäässä. pushdown köydellä on hivenen kivuttomampi.

Nimimerkillä: Kyynerpäävaivoja ollut jo vuoden
 
Originally posted by fish


WTF??! :confused:

(Ikinä kuullutkaan moisista)

Onhan noita ollut jo vuodesta suo ja kuokka.Tehosta en tiedä,kun ei ole kokemuksia.Kaveri veti noita hainrustopastilleja ja sillä ainakin kuulemma loppu kolotukset polvesta.
 
No jo on. Kuulostaa poppamieskonsteilta, mutta kai se on uskottava. On tää niin poppamiehistelyä välillä tämä touhu muutenkin :p
 
Originally posted by fish
No jo on. Kuulostaa poppamieskonsteilta, mutta kai se on uskottava. On tää niin poppamiehistelyä välillä tämä touhu muutenkin :p
En mäkään olisi noita kokeillut,mutta enoni,jolla on ollut useita polvileikkauksia,käytti vihersimpukkauutetta kipulääkityksen sijaan! Kuulosti ihan lupaavalta ja kyllä mullakin toimi. Yhdellä kaverillani on ollut glukosamiinikuuri... pitänee kysellä vaikutuksia.
 
Kertokaas lisää noista ihmeaineista! Alkaa olemaan sen verran epätoivoinen fiilis, että olen valmis kokeilemaan vaikka mitä.
2x Lääkäri, 3x tulehduskipulääke, 5x fysioterapeutti tähän mennessä takana ja ei juuri mitään erityistä edistystä. Yläkropan treenissä REILUSTI taukoa ja vieläkin tuo kyynerpään lihaskalvo arka/tulehtunut... Menee käämit.
 
Itselläni toi on jo muodostunut pahemman luokan ongelmaksi, tarviis kait mennä lääkäriin. Pahimpia vihlomisen aiheuttajia on ollu ranskis ja kova jalkakyykky, jossa kyynärvarret ovat kovassa väännössä...aijjai. Mut kokeilkaas tehdä ranskalaista yhdellä käsipainolla niskan takaa, sillain et otatte kahdella kädellä kahvasta kiinni, aika yleisiä liikkeitä kans, mut hetkinen, ei vihlokkaan enään kyynärvarret...:D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom