schrödinger
Banned
Lääkäri sanoi, ettei kyykky sovellu minulle, joten voinko korvata sen maastavedolla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minulla on normiasennossa nilkat toin 25-asteen kulmassa jalkaterään nähden. lisäksi polvet hieman sisäänpäin kääntyneet, ja jalkaterät ulospäin. jos yritän kyykätä jalat suorassa, tekee aika kipeää, koska se on minun jalalleni epäluonnollinen asento. hyvin paha
Ei kyykkyä voi korvata millään.... se on jalka treenissä pääliike ja mitä kyykyn jälkeen tulee ne ovat apuliikkeitä.
kyllä vika on ihan luuston rakenteessa, jota ei saa korjattua jalkaa hieromalla tai taivuttelemalla sitten millään. Jalkani eivät yksinkertaisesti sovellu kyykkyyn. Polvetkin siitä varoittavat raksahtelemalla. Eikö sitä massaa saa jalkoihin esim. jalanojennuslaitteessa tai maastavedolla?
Olivatko nämä "virheet" maisemissa jo lapsuudessa? Eli ovatko ne syntyperäisiä?
Se on nimittäin suorastaan hämmästyttävää kuinka paljon eri asentovirheitä voi korjata kyllä vuosien jälkeenkin
E: Ei kannata asennoitua edes silleen että mitään ei ole tehtävissä, silloin olet jo luovuttanut ennenkuin alotatkaan.
En itsekkään olisi aikoinani uskonut jos joku olisi sanonut kuinka paljon asioihin voi vaikuttaa.
Tredin aloittajalla taitaa olla huonosta ryhdistä ja lihastasapainosta johtuvia oireita vino pino.
Kyykky ainakaan täysimatkaisena ei tod.näk ole paras ensi hätään.
Tee yhden raajan liikkeitä alkuun, parantaa kontrollia ja proprioseptoritoimintaa.
Lisäksi suosittelen että etsit pätevän hierojan joka osaa availla oikeita paikkoja, helpottaa liikkumaan mekaanisesti paremmin.
Hyviä, lähes varmoja paikkoja mitä veivailla ensin;
-adductorit sisäreidessä
-gastrocnemiukset pohkeissa, varsinkin ulompi pää
-rectus femoris etureisissä
-bicebs femoris takareisissä
-tensor fascia latae/iliotibial band reiden ulkosivussa
-PAKARAT, ehkä yksi tärkeimpiä