kyykky-->selkäkipu-->v-käyrä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
JIPPII, SELKÄKIPU ON VEKS

Pakko vielä kommentoida sitä mun selkäkipu-juttua.. Ongelma on tällä hetkellä lähtenyt huitsin hiiteen. Eilen kyykkäsin eka kertaa pitkään aikaan ilman kivun tuntemuksia treenin aikana ja sen jälkeen.. Se mikä mulla autto oli jokailtainen venyttelysessio tv:n ääressä ja vanhapieru kun olen, niin pidin sellaista lämpötyynyä kireän/kipeän kohdan päällä.. Eli jatkossa venyttelen paikat, etenkin kintut hyvin.. Ehkä tässä voi alkaa kyykkään jo raskaammilla raudoilla.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kyykky-->selkäkipu-->v-käyrä

Originally posted by IR0N.
Näin taisin itsekin jostain jenkkipalstalta lukaista. ~400 paunaa ensimmäisellä yrittämällä, ja myöhemmin kuulemma "casual no-no-no squats with 900 pounds, for reps".

Aika äijä.

Kuulin eilen salilla, et äijä olis kyykänny nyt 500 kilon rikki.. Pitääkö paikkansa, kellään tietoa?

Re: JIPPII, SELKÄKIPU ON VEKS

Originally posted by veijo esso
sen jälkeen.. Se mikä mulla autto oli jokailtainen venyttelysessio tv:n ääressä ja vanhapieru kun olen, niin pidin sellaista lämpötyynyä kireän/kipeän kohdan päällä.. Eli jatkossa venyttelen paikat, etenkin kintut hyvin

Oikein! Ja onnittelut selkäkipujen karkotuksesta! Venyttely kannattaa, MOT. Ootko vielä kerinny kiinnittää erityistä huomiota keskivartalon voimaan? Eli hyvää huomenta, vatsikset painoilla yms. Se saattaisi kannattaa venyttelyn lisäksi, auttaisi pitemmällä tähtäimellä isompia (mutta turvallisempia ja kivuttomia) kyykkyrautoja kohti.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kyykky-->selkäkipu-->v-käyrä

Originally posted by Mad Mike
Kuulin eilen salilla, et äijä olis kyykänny nyt 500 kilon rikki.. Pitääkö paikkansa, kellään tietoa?

Ei välttämättä Paul Anderson, mutta Brent Mikesell ehkä. Mikesell on kyykänny muistaakseni 485-490kg tai sinne päin, joten 500kg ei oo kaukana:eek: Minkälaisia trikoita yms. värkkejä sitten lie Mikesellillä apuna? Andersonilla ei kummemmin varusteita ollu, eikä tainnu olla s-vitamiiniakaan, silti liikutti melkosia kilomääriä. Nojaa, kyllä ne Mikesellin kyykyt on silti huimia suorituksia.

Originally posted by Iivili
Oikein! Ja onnittelut selkäkipujen karkotuksesta! Venyttely kannattaa, MOT. Ootko vielä kerinny kiinnittää erityistä huomiota keskivartalon voimaan? Eli hyvää huomenta, vatsikset painoilla yms. Se saattaisi kannattaa venyttelyn lisäksi, auttaisi pitemmällä tähtäimellä isompia (mutta turvallisempia ja kivuttomia) kyykkyrautoja kohti.

En oo vielä sen kummemmin tehny Hyvää huomenta tai muita vastaavia liikkeitä. Vatsalihaksia oon tehny aika reippaasti, mutta ilman painoja. Minusta ku tuntuu, että kyykky itsessäänki on vahvistanu kroppaakin.. mutta asiaa puhut, lisään kuvioihin uusia liikkeitä.. mutta VENYTELKÄÄ, se kannattaa.. Mulle ainakin sopii tuo päivän päätteeksi iltavenyttely.. ;)

Back
Ylös Bottom