POWERLIFTING Kyykky only

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs olette mieltä tästä tuomaroinnista? Aivan kamalaa paskaa, sanon minä. Koko suorassa seisominen on täysin typerä sääntö, eikä toi kyllä vajaaltakaan näyttänyt, mutta kolme punaista napsahti.

Mitäs olette mieltä tästä tuomaroinnista? Aivan kamalaa paskaa, sanon minä. Koko suorassa seisominen on täysin typerä sääntö, eikä toi kyllä vajaaltakaan näyttänyt, mutta kolme punaista napsahti.

Vaikutti kyllä mielestäni päätuomarin osaamattomuudelta tai jotain kun poikkeama on sallittu asennossa sääntöjenkin mukaan kunhan polvet ovat suorassa.
Toinen nosto näytti alkuasennon puolesta ihan samalta kun eka ja silti sai komennon.
En nyt ihan ymmärrä että miten voi olla alotus kyykyssä noin korkea että ei saa sitä tokalla ollenkaan ylös jos joutuu seisomaan millin suoremmassa alussa.
Että mielestäni huonoa tuomarointia, mutta on myös peiliin katsomisen paikka Panashilla.

Ihan naurettavaksi on menny tuomarointi monissa ipf kisoissa.
Täysin turhia punaisia valoja jaetaan, todennäköisesti ihan vaan vittuillakseen.

No nyt kun tuli useamman sarjan kisat katottua noissa em-kisoissa niin tuomarilinja kyllä ihmetyttää.
Tolle ranskalaiselle ei annettu nostolupaa kun olevinaan liian etukenossa, mutta monta nostoa oli toisissa sarjoissa varsinki ranskalaisilla että tanko todella alhaalla selässä ja vahva etukeno lähtiessä.
Tässähän pitää toki muistaa että tuomarit vaihtuu eri sarjoihin. Taitaa olla että joka maasta on tuomareita.
Enemmän tuntui kyllä hämmentävältä tuo kyykyn syvyys. Todella syviä kyykkyjä ainakin videon mukaan meni hylkyyn. Ja tuntu että aivam perselattiaan pitää kyykätä.
Tein jopa sellaisen huomion että jos mustat trikoot ja iso mies niin näyttäis syvyydestä helpommin tulevan punasta kun vaikeampi nähdä tota lonkkaa.

Jep. Tuolla 465:llä pitäs tulla nätti kolmonen, että 500 taipuis. Jos tänä vuonna saa 475, on jo kova ja saanu terveenä treenailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom