Kyykky on kivaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo Jones jos kerta teit nytte ekakertaa jalkoja nii elä tee samaa virhettä ku mä.
etenin vähä turhan nopeeta eka 70kg=>100kg=>120kg ja sitte polvi nasahti...
:(
kannattaa tehä aluksi kunnolla pitkää sarjaa että paikat alkaa kestää

Originally posted by Kraftwerk n
Kaksi kertaa omapaino kyykyssä on aloittelijalle hyvä tavoite....Pitkällä tähtäimellä sitten kolme tai neljä kertaa omapaino:kippis1:

Hitto, jotain tuommoista pelkäsinkin. No, täytyy vaan palata nöyränä sorvin äärelle, eiköhän se siitä:)

Kyykky on kyllä kuningas!! Tein viime sunnuntaina jalkareenin; reidenojennus 2*15, Kyykky 4*10, prässi 2*15. Kyykyssä parhaimmillaan 100kg*10 ja jumalauta tuntu mahtavalta, kun sai noi romut ylös, puhtaasti vielä. Eihän toi 100kgx10 ole monellekkaan paljon, mutta mulle on(15v, 70kg, asiallista jalkareeniä n.3kk). Massaakin on tullut ihan hyvin. Jalat on höllänä vieläkin. Kyykkyyn on tullut tämmönen viha/rakkaussuhde...Painot niskassa tunne on helvetillinen (niinhän se pitääkin), mutta reenin jälkeen sitä on itsestään helkkarin ylpee.

Kaksi kertaa omapaino kyykyssä on aloittelijalle hyvä tavoite....Pitkällä tähtäimellä sitten kolme tai neljä kertaa omapaino:kippis1:

Ai 80 kilosen tyypin pitäis ekalla kerralla kyykätä yli 150 kg. AHahhahaahhahahhaha sallinet että nauran:lol2: :lol1:

Tommih, aloittelija = ekakertalainen? Ei kai? Viimeisimmästä kommentistasi saan sen käsityksen, että sinun mielestäsi sana aloittelija tarkoittaa samaa kuin ensikertalainen.

Originally posted by Ulle
Painot niskassa tunne on helvetillinen (niinhän se pitääkin), mutta reenin jälkeen sitä on itsestään helkkarin ylpee.
Aaaaha! Ei niskassa, vaan takaolkapäiden varassa "kupissa". Kun tanko on oikealla paikalla, ei niskassa pitäisi tuntua minkäänlaista kipua, vaikka kyykkäisi hihaton paita päällä.

Mites etukyykky? Mä en saa sitä oikeelle paikalle, sattuu aikasta paljon tai sitten tanko kierähtää pois kun sarja käy tiukaksi.. :confused:

Mä oonkin varmaan teräsmies kun vedin kevyesti omalla painolla 12 toistoo!:D

Originally posted by tommih
Ai 80 kilosen tyypin pitäis ekalla kerralla kyykätä yli 150 kg. AHahhahaahhahahhaha sallinet että nauran:lol2: :lol1:

Niin sallinkin , koska sinä olet tyhmä , etkä ymmärtänyt mitä kirjoitin. Siis , kirjoitin aloittelija enkä ensikertalainen ..Siis aloittelijalla tarkoitan 1-2-3vuotta salilla käynyttä , tämän jälkeen alottelija siirtyy tasolle Kokeneempi raudantaivuttaja ja kymmenen vuoden jälkeen tasolle Vanha Jäärä , Itserakas Mulkku ..:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa no mistäköhän syystä osa täällä aina sanoo:"Mä oon reenannu 4vuotta mutta siitä vasta yhden vuoden tosissaan kun en aiemmin tiennyt paljoa ruokavaliosta , harjoittelusta enkä lukenut Pakkotoistoa...jne"

Kan du catcha pointah?

Ja aiempi liikunta-taustakin vaikuttaa paljon. Ja sinä olet minun mielestäni aloittelija , ainakin mitä tulee siihen taannoiseen vatsa-lihaksia solvanneeseen kommenttiisi:rolleyes:

Originally posted by Jesuiitta
Mä oonkin varmaan teräsmies kun vedin kevyesti omalla painolla 12 toistoo!:D

Kyllä tuolla keskivartalolla pitääkin pystyä kyykkäämään:kippis1:

Juuh mäkin tein eilen ekaa kertaa kyykkyä ja etukyykkyä. Jalat ei kylläkään hirvittävän kipeet ole johtuen lähinnä siitä että varovasti vain koettelin ja pienillä painoilla. Oli todella mukavaa kylläkin.. Etukyykky varsinkin :). Oisikos jollakin tuosta Hackista simmosta .gif kuvaa? :)

Originally posted by VilleO
Tulipa taas lääkäriltä kivoja uutisia pari viikkoa sitten, kun kävin polvivaivojen takia. Kyykyn voi unohtaa pariksi vuodeksi eteenpä in kun oon sen verran nuori että polvien rustot ovat vielä liian pehmeitä tai jotain siihen suuntaan.

Kyllä tuossa iässä voi kyykätä kovaa.
Polvensa saa rikki kyykyllä oli minkä ikäinen tahansa. Tekniikka on hyvä olla hallussa ennen kuin menee kasaamaan tankoon kaikki romut mitä salilta löytyy.

Syväkyykkyä en menisi itse ainakaan tekemään maksimeilla, koska se ymmärtääkseni käy polvien päälle enemmän kuin normaali 'bout 90 asteen kyykky, vaikka hyvä liike muuten onkin.

Eikä kannata nyt lähteäkään polvivaivojen takia täysillä kyykkimään, mutta kyllä varmasti jalkoja voi harjoittaa kevyemmillä painolla.

Sekä tangolla, että Hack prässillä tehtävä liike ovat Hack kyykkyjä, mutta tosiasia on, että se, että se tangolla tehtävä on Se Alkuperäinen George Hackenschmidtin (1900-luvun alun venäläinen voimamies) kehittämä kyykky.

Tuosta lisätietoo:
http://www.t-mag.com/articles/182squat.html

Eikös mm. Ano Turtiainen tee tuota liikettä nimenomaan tangolla?

Originally posted by Iivili
Sekä tangolla, että Hack prässillä tehtävä liike ovat Hack kyykkyjä, mutta tosiasia on, että se, että se tangolla tehtävä on Se Alkuperäinen George Hackenschmidtin (1900-luvun alun venäläinen voimamies) kehittämä kyykky.

Tuosta lisätietoo:
http://www.t-mag.com/articles/182squat.html

Eikös mm. Ano Turtiainen tee tuota liikettä nimenomaan tangolla?
liikeen nimi on maastaveto jalkojen takaa. turtiainen veti 1.7 treenissä 350 jalkojen takaa. samana päivänä 320

Suositut

Back
Ylös Bottom