Kyykky käsipainoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Counani
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
54
Tekeekö joku tuota liikettä. En voi tuolla mun salilla tehdä perinteistä kyykkyä tangolla vehkeiden puutteellisuuden takia, jotan ajattelin ottaa tuohon HST-ohjelmaan mukaan kyykyn käsipainoilla tehtynä. Painoja kyllä riittää ainakin näin aluksi. Eli jos joku on tehnyt, niin miltä liike on tuntunut / onko ollut hyötyä?

Counani sanoi:
Tekeekö joku tuota liikettä. En voi tuolla mun salilla tehdä perinteistä kyykkyä tangolla vehkeiden puutteellisuuden takia, jotan ajattelin ottaa tuohon HST-ohjelmaan mukaan kyykyn käsipainoilla tehtynä. Painoja kyllä riittää ainakin näin aluksi. Eli jos joku on tehnyt, niin miltä liike on tuntunut / onko ollut hyötyä?

jaa-a... ikinä en oo kokeillu tollasta, itse asiassa en oo kuullukkaan :hyper:

Eikun vuan... eihän se lihas huomaa millä sitä treenataan...kunhan vaan saat tuntuman siihen liikkeeseen ja rasitus käy oikeaan paikkaan...!!! :piis: :thumbs:

No perskele. Tuo Hack-kyykky tangolla näyttää ihan kokeilemisenarvoiselta. En oo tähän mennessä pystynyt tekemään kun reisiojennusta etureisille ja SJMV takareiskoille. Ei kun testaamaan. Kiitti vinkeistä :worship:

Ps. On muuten nopeeta porukkaa täällä pakkiksella. Ajattelin piruuttani kysästä ennen kun lähden salille ja nyt onkin sitten jo uusia liikeitä kokeiltavana :)

Counani sanoi:
...On muuten nopeeta porukkaa täällä pakkiksella. Ajattelin piruuttani kysästä enen kun lähden salille ja nyt onkin sitten jo uusia liikeitä kokeiltavana :)

Kyllä... meistä vaan jotkut istuu koneella aamut/päivät/illat ja yöt...luetaan pakkista! Niin...meinas unohtua, jotkut myös treenaa välillä jos kerkeää pakkiksen lukemiselta :lol2:

Dennis James näytti treenissään tekevän superina ensin prässiä ja heti perään kyykkyä iso käsipaino sylissä. Hyvin näytti reidet saavan pumppiin. ;)

Jees. Tulin justiinsa salilta ja kyllä tuo kyykky kässäreillä toimii mulla noista Hulkin postaamista liikkeistä parhaiten. Tuo Hack-kyykky vaatii varmaan vähän harjoittelua ensin, että saa tasapainon kohdilleen, noista askelkyykyistä puhumattakaan. Vähän häiritsee tuossa käsipainokyykyssä tuo kun jousun pistämään noihin käsipainoihin tollaset tankoon tarkotetut levypainot kiinni. Ne on sen verran isot, että ottavat reisiin kiinni, mutta eiköhän tämä tästä...

Tossa Hack-kyykyssä tangolla saattas auttaa joku pieni koroke kantapäiden alla, vois pysyy tasapaino paremmin. Koskaan en oo koittanut, mutta kuulostas ainakin järkevältä.

Timba79 sanoi:
Tossa Hack-kyykyssä tangolla saattas auttaa joku pieni koroke kantapäiden alla, vois pysyy tasapaino paremmin. Koskaan en oo koittanut, mutta kuulostas ainakin järkevältä.
Toi on pakollinen set-up ainakin mun mittasuhteilla, ilman koroketta on reisihauikset noston tiellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom