- Ikä
- 37
Terve! Oon 19 vuotinen, 172pitkä ja 76kg painoa.. oon treenannu reilut 3vuotta aika aktiivisesti mitä nyt välillä on ollu muutaman kuukauden pausseja.. tuo aika on menny oikeastaan kaikkien lihasten kehitykseen ja nyt viimeaikoina olen lisäilly treeniä tuonne kyykyn ja maven puolelle enemmän koska kyykky on vaivaset 90kg :curs: , mave 125kg enemmänkin varmaan, ja penkki on 105kg..ja nuo kaks ensimmäistä ei ainakaa omasta mielestä kovin hyviä.. penkissä mulla on Sakari Selkäinahon opasteilla tehty ohjelma joka on toiminu aika hyvin ja ajattelin sen nyt laittaa tuohon kyykkyyn ja maveenkin.. mulla on ollu vähän selkävaivoja nuorempana ja ku tänään tein mavea niin sen jälkeen tuntu kipua alaselässä, ei kovin kovaa mutta se tuntu heijastavan myös tuonne jalkaankin.. kuinka herkästi esim. välilevyn pullistuma voi tulla? jos jollain on kokemuksia? ja miten paljon sen pitäis tuntua alaselässä? ja kyykky treenin jälkeen on ollu polvissa lievää kipua, mitä mieltä ootte kannattasko ottaa nyt ihan iisisti ja tehdä vielä kevyillä painoilla kumpaakin? miten jatkan tästä eteenpäin? tuo kyykky ja mave pitäs saada ainaki parempaan suuntaan... Kiitos! poistakoon modet tän jos tästä on puhuttu aiemminkin..