Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuo ohjelma minkä strong laittoi(jto:n), niin mä tein sen toisen treenin wsb-tyyliin, eli 8x3x55-60 ja hyvin potki. Jahka tuo kehitys pysähtyy, niin otan stressi- ja vakautusjaksolle vähä kovemmat romut.neutraali sanoi:Mitkä prossat tuohon nopeus penkkiin ois hyviä kun tuntuu olevan niin montaa eri mieli pidettä liikenteessä.
Joo, mutta käsittääkseni noi Wsb:n prossat on tarkoitettu laskettavan paita maksimista ja kun ite en käytä paitaa niin paljonkohan ne silloin pitäs olla(65-70%?).Itsekin olen kyllä kokeillu noilla wsb:n prosenteilla.jarze sanoi:No tuo ohjelma minkä strong laittoi(jto:n), niin mä tein sen toisen treenin wsb-tyyliin, eli 8x3x55-60 ja hyvin potki. Jahka tuo kehitys pysähtyy, niin otan stressi- ja vakautusjaksolle vähä kovemmat romut.
Niin se kuulemma lasketaan, mutta noinkin se toimi hyvin. Ainakin palautusjaksolla aion tehdä sen 8x3x55-60 raw-maksimista..paitaa en ikinä oo kokeillutkaan. Toi ohjelma on muutenkin sen verran kova, että varmaan aluks kannatta pitää toi toka päivä ihan kevyenä..en tiedä sitte. jto tietää, kuunnelkaamme häntä.neutraali sanoi:Joo, mutta käsittääkseni noi Wsb:n prossat on tarkoitettu laskettavan paita maksimista ja kun ite en käytä paitaa niin paljonkohan ne silloin pitäs olla(65-70%?).Itsekin olen kyllä kerran kokeillu noilla wsb:n prosenteilla.
Jos tuota ohjelmaa joskus tulee testattua(varmaan tulee)niin aloitetaanko se suoraan tuosta stressi jaksolta vai viikolta 5?jarze sanoi:Niin se kuulemma lasketaan, mutta noinkin se toimi hyvin. Ainakin palautusjaksolla aion tehdä sen 8x3x55-60 raw-maksimista..paitaa en ikinä oo kokeillutkaan. Toi ohjelma on muutenkin sen verran kova, että varmaan aluks kannatta pitää toi toka päivä ihan kevyenä..en tiedä sitte. jto tietää, kuunnelkaamme häntä.
Mä tein muistaakseni pohjia reilun pari kuukautta, eli nostin pikkuhiljaa rautoja-määrää-kaikkea. Alotin muistaakseni vko:lta 12, tuntui sopivammilta vaihtoehdolta. Ajattelin sen pohjien tekemisen vähä niinku vakautusjaksoksi ja pidin 2vko palautusta(12,13,vko). Siitä vaan sitten vääntämään. Apuliikkeissä ei kannata tehdä liian tiukkoja settejä, mä tein sen virheen ja alkas toimiin vasta ku kevensin ne --> 3x10-20 ei lähellekkään tiukkoja, korkeintaan viimeisen sarjan viimeinen toisto hieman kankea. Mutta, en kyllä todellakaan oo oikea mies antamaan neuvoja.neutraali sanoi:Jos tuota ohjelmaa joskus tulee testattua(varmaan tulee)niin aloitetaanko se suoraan tuosta stressi jaksolta vai viikolta 5?
Joo,itse olen kans huomannut että liian tiukat sarjat nimenomaan apuliikkeissä ei ole oikein hyvä juttu mun kohdalla, kun ei meinaa palautu niistä millään eritoten rankalaiset suoralla tangolla(ojentajat todella kauan kipeet jos tekee liian tiukkoja satseja).Pitää vielä jonku aikaa hieroa tuota saken abc ohjelmaa ja katsoa josko sitä sitten varsin testailis tätä bulgarian systeemiä.Stressi jakson prossat vaikuttaa kyllä aika hurjilta.jarze sanoi:Mä tein muistaakseni pohjia reilun pari kuukautta, eli nostin pikkuhiljaa rautoja-määrää-kaikkea. Alotin muistaakseni vko:lta 12, tuntui sopivammilta vaihtoehdolta. Ajattelin sen pohjien tekemisen vähä niinku vakautusjaksoksi ja pidin 2vko palautusta(12,13,vko). Siitä vaan sitten vääntämään. Apuliikkeissä ei kannata tehdä liian tiukkoja settejä, mä tein sen virheen ja alkas toimiin vasta ku kevensin ne --> 3x10-20 ei lähellekkään tiukkoja, korkeintaan viimeisen sarjan viimeinen toisto hieman kankea. Mutta, en kyllä todellakaan oo oikea mies antamaan neuvoja.
Hissi sanoi:Onko ollu rätit jalassa tai puku päällä ku oot ottanu nuilla 2, 3, ja vitosen?
Ite en oo tollasilla raudoilla tollasia sarjoja tehny ilman "rättejä" ja oon kyykänny 300 kisoissa.