Ajattelin tähän jatkaa juttua, kun on nyt tullu tuo kahdeksan viikon jakso vedettyä läpi.
Miten sulla Teippirulla nousi tulokset? Ootko vielä testaillu?
Mulla pitäis nyt siirtyä maksimijaksoon ja siihen kaipaisin hieman apua. Kyykyllä ja mavella on kehittyny perusvoima hirmu hyvin ja viimesillä kovilla reeneillä piti hieman koventaa, ettei menis liian helpoksi. Maksimijaksolle toiveita ois rinnallevedon ottaminen mukaan. Ideana ois saada voima räjähtäväksi (pompuksi) ja meinasimpa ottaa mukaan muitaki räjähtäviä liikkeitä: tempaus, ylöstyöntö, vauhtipunnerrus..ja johonki väliin plyometriikkatreeniä myös.
Eli millanen jakso ois hyvä tuohon mun tarkotukseen?
Oon ajatellu ottaa kyykylle tuon jto:n postaaman systeemin
1. 1*90, 1*95, 1*100..., 2*90 stopilla
2. 2*2*90, 3*1*95, 2*2*90
3. 2*2*80, 3*1*85, 2*2*80
joihin joka viikolle 1-2 nopeustreeniä rinnallevedolla tai ylipäänsä painonnostoliikkeillä.
Kuinka monta viikkoa tuota ois järkevää kiertää läpi?
Maksimia ettiessä ajattelin pikkuhiljaa suuntautua painonnostotreenin pariin.Siihenki kaipaisin opastusta ja ohjelmia? Oon kyllä kattonu nuo täältä pakkiksesta löytyvät ohjelmat, mutta jos niitä laiteltas lisää, niin ois mahtavoo!
Ja vielä semmonen homma, että millainen vyö kannattais tilata? Onko niistä treenivöistä (30-50€) mihinkää, joita monillakin sivuilla myydään? Jokaisella salilla ei oo aina vöitä vapaina niin ei kehtais sen takia löysätä treeniä.