Kysymys ohjelmasta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve vain!

Noniin, uutena tällä foorumilla ja heti kysymys polttaa mieltä. Olen kehitellyt itselleni ohjelmaa perusliikkeistä ja kysyisinkin teidän mielipidettänne siitä sekä muutosehdotuksia jos tulee mieleen. Ohjelma on seuraavanlainen:

1. treeni

Penkki, leuanveto, alatalja

2. treeni

kyykky, pystypunnerrus, maastaveto, pohkeet

+vatsoja ja muuta, esim. hauista silloin kun huvittaa

Tiedän ,erittäin yksinkertainen ohjelma. Ongelma on vain siinä että aikaa ei tahdo olla kovin laajamittaisiin ohjelmiin. Näillä perusliikkeillä pyrin kasvattamaan ihan vain massaa ja voimaa. Molempia treenejä tulee pari kertaa viikossa, aika kovalla intensiteetillä. Olen treenaillut säännöllisen epäsäännöllisesti 5 vuotta joten hieman pohjaa löytyy.

Vastauksia odotellen...

Originally posted by HooEee
Salilla et viitsi käydä ja silloin kun käyt pitäisi tehdä mahdollisimman vähän:lol2: vai?

Katso tästä tuo ohjelmat osio
ja sieltä 2 jakonen tai 3 jakonen.

No en mä nyt noinkaan sanonut. Salilla nimenomaan viitsin ja haluan käydä (ja olen käynytkin), mutta muut harrastukset ja työ vie nykyään luvattomasti aikaa. Ja liikkeiden vähyyshän ei tarkoittane, että tekee salilla "vähän", vai mitä? Kysehän on tehosta. Kysymykseni koskikin tätä perusliikkeitten käyttökelpoisuutta voiman ja lihasmassan hankinnassa.

Kiitos silti vinkistä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom