kysymys kaikille palstan käyttäjille...

Hkujan, superman77:n, s225t:n, Odun(kuka he****ti sä oot meijän koulusta??:)) ja muut jotka treenaa xl-gymillä ois mukavaa nähdä.

Odu hei, tuu nykii lahkeesta kun näät koulussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuun repii sua hiuksista. Oon se jannu jolla on kuviolliset piilolinssit. Kyl sun pitäis mut tuntee. Musta kaikki puhuuu :)
Röökipaikalla oon lähes jatkuvasti, musta lippis päässä ja takki jossa on alhaalla valkosta, rinnan kohalla keltasta ja ylhäällä harmaata. Reppu on vaalean ruskea. Kengät siniset. Hiuksissa jotain outoja kuvioita jota kukaan ei osaa selittää.

Muista piilarit niin tunnistat mut.
Oon siis kakkosella. (Pohjiksessa siis, ootko varma että ite oot siel kanssa :confused: )
ps. oon aika otettu että joku haluu nähä mut *Joku sydänhymiö tähän*

Originally posted by Odu
Hulkki - Niin iso ja viisas ;)

Hei kamoon, oikeesti mä oon ihan siedettävä ja ei-itsekeskeinen tyyppi :D (Lukee palstaa efehöyryissä ja miettii kuumeisesti tehdäänkö isosta ja viisaasta Hulkista pilkkaa, ei kai kukaan voisi uskaltaa kun mä nyt sentään olen maailman kuningas ja vielä ehkä isoin sälli mitä kukaan on ikinä nähnyt...)

Ehkä Anttonin. Mutta kun on anonyymisaitti, niin en ketään. Vastaan tullessa eri asia, olishan se mukava tavata "tuttuja".

Winsun, koska mä nään siitä ja keltasesta jauhosta aina unta! Enkä oo koskaan nähnyt sitä :D

Joo sit pade ja nostelia ois kans kiva nähä kun niitä ei tunnu näkevän koskaan...

...

Jotain miittiä vois laittaa kultsalla, vai mitä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo Odu ois kova sana. Meijän sessiot jää näin piuhojen välityksellä vähän liian lyhyeen aina. Odu, haluaisin tuntea sinut täydellisesti.

Vähän aikaa oon poissa palstalta niin on melkein jo julkkis !! ;)

No mutta mähän haluan tavata kaikki palstalaiset, ketää sen kummemmi väheksymättä. :cool:

Originally posted by rintafile
Joo Odu ois kova sana. Meijän sessiot jää näin piuhojen välityksellä vähän liian lyhyeen aina. Odu, haluaisin tuntea sinut täydellisesti.
Hmmm, kuulostaa romanttiselta :hmmm:

Originally posted by Ozzy
Avatarista päätellen Gillyannen :hmmm: Tuota avataria vaan jää jotenkin joka kerta hetkeksi tuijottamaan ;)

*punastelee hämillään ja imarreltuna*

Mä haluaisin, PMLatsin tapaan, tavata muita Punttimimmejä, ja samasta syystäkin eli meikäläisen tuttavapiiristä ei oikein muita rautaa rakastavia naisia löydy... Nat_Uralin kanssa olen muistaakseni joskus väitellyt kielitieteellisistä jutuista, joten hänetkin haluaisin tavata ja vaikka jatkaa livenä. Ozzya en varmaan uskaltaisi tavata, etten tuottaisi livenä pettymystä... ;)

"tavataan vaan"

Joo olishan se mukava tavata, samanmielisiä ja tapaisia ihmisiä, "tavallinen" kansa kun ei aina meitä hurahtaneita aina ymmärrä.
Toisaalta uskaltaisiko sitä enää kirjoitella suoria sanoja tänne jos kaikki tuntis??
Anonyyminä olemisessa kun on hyvätkin puolensa.:lol1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom