Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vaan, otan tuon kohteliaisuutena toki, mutta yksi asia ihmetyttää. Olet rekisteröitynyt tänään ja osaat nyt jo nimetä palstalaisia keitä haluaisit ta-va-ta? Vai oletko kenties seuraillut palstaa guestina?Originally posted by She Devil
Haluaisin mielelläni treffata kaikki punttipimut kun saman henkistä seuraa ei ole oikein löytynyt muualta kuin täältä + hkuja, tomi77 :evil:
Originally posted by Fat22
Mä haluisin tavata Gillyannen koska en edelleenkään oo 100% varma etteikö se oo mun ex vaimo. Jos on ni tapaaminen loppuis kyllä siihen
Ihihiii. Joo Yusun mie aion joku kerta tavata ainaski ja Maarun.
Ok Gilly. En mä sit haluu sua nähä *näyttää kieltä*
Mitä joko taas pänät? Taidat vetää puoleesi vääränlaisia miehiä. Pakkotoisto.com taitaa olla siis täynnänsä vääränlaisia miehiä : |
No joo tuohon aiempaan vielä... En muista tarkalleen mistä sain päähäni et saattaisit olla mun ex vaimo. Ilmeisesti jotku jutut kuulosti tutuilta ja tuo sinun asuinpaikkas sit taas täsmää mun viimeisimpiin tietoihini
Originally posted by Stalker
No tottakai sekosammyn, kaverilta ainakin läppää irtoais. Sitten Ilona, jotenkin se nimi on syöpynyt alitajuntaan...
Originally posted by Mtmm
Muhaha, Kikki1 on mulle aika tuttu ihminen. ;)