K1kk1
Banned
Originally posted by Loadmaster
....ja sit ton Kikki1 jos sen kuva on sen oma perse heheheh.....
Juu ihan oma on.. varmasti.. Mtmm voi todistaa;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Loadmaster
....ja sit ton Kikki1 jos sen kuva on sen oma perse heheheh.....
Yeah. Pakko sanoa vaikka kihloissa olenkin, että jos minä olisin nainen ja minulla olisi samanlainen perse, niin minäkin menisin vesiputouksen alle seisomaan pelkissä stringeissä pienimmästäkin syystä, mutta useimmiten kyllä ilman mitään syytä :hmmm:Originally posted by Kikki1
Juu ihan oma on.. varmasti.. Mtmm voi todistaa;)
Juu tuttuja ollaan ;)Originally posted by Loadmaster
No Superman77 sekä Sporttimamman (sporttitytön) tunnen jo entuudestaan mut kaikki ylläpidon isot miehet ois ihan jees tavata ja vääntää kättä niitten kanssa hehehe....ja sit ton Kikki1 jos sen kuva on sen oma perse heheheh.....:kippis1:
Originally posted by TMP80
Tässä tuli mieleen että jos kaikki vippiläiset laittais avatariksi oman perseen kuvan, putouksen alla.
Originally posted by Jimmy
Hyvä idea! Eikä niitä stringejäkään tarvii sitten olla. Ja miesten karvaperseitä ei mielellään. :kippis1:
Originally posted by geg
Kikki1 kuva on varsinkin herättää mielenkiintoa.
senkin petturiOriginally posted by Mtmm
Cut the shit, ei se oo sen oikea perse, tai ainakaan mä en ole huomannut että se olis missään vaiheessa seisoskellut jossain fakin putouksen alla melki nakuna.
Originally posted by beginner
lisää hyviä perseitä
Originally posted by Mtmm
Cut the shit, ei se oo sen oikea perse, tai ainakaan mä en ole huomannut että se olis missään vaiheessa seisoskellut jossain fakin putouksen alla melki nakuna.