kysymys kaikille palstan käyttäjille...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kikki1
Juu ihan oma on.. varmasti.. Mtmm voi todistaa;)
Yeah. Pakko sanoa vaikka kihloissa olenkin, että jos minä olisin nainen ja minulla olisi samanlainen perse, niin minäkin menisin vesiputouksen alle seisomaan pelkissä stringeissä pienimmästäkin syystä, mutta useimmiten kyllä ilman mitään syytä :hmmm:

Kaikkikin palstalaiset ois kiva nähdä. Monien heppujen juttuja on mukava lukea ja varmaan on komeita ja lihaksikkaitakin... :p
Välillä tulee luettua enimmäkseen punttimimmien palstaa kun on kiva lukea samanhenkisten naisten ajatuksia. PMLats ja Brunetti jäi ekana mieleen asiantuntemuksellaan mutta on siellä paljon muitakin viksuja ja hauskoja!
Hyvät nimimerkit aina herättää kiinnostuksen, kuten sekosammy!

Originally posted by Loadmaster
No Superman77 sekä Sporttimamman (sporttitytön) tunnen jo entuudestaan mut kaikki ylläpidon isot miehet ois ihan jees tavata ja vääntää kättä niitten kanssa hehehe....ja sit ton Kikki1 jos sen kuva on sen oma perse heheheh.....:kippis1:
Juu tuttuja ollaan ;)

Miten olisi sellainen kysymys: Ketä palstalaista ei missään nimessä haluaisi tavata?

Ite en ainakaan haluaisi tavata Krusifiksiä humalassa. :D

Ja niistä jotka haluaisin tavata, niin... ööö... tuota... en oikeastaan tiedä!?

Tässä tuli mieleen että jos kaikki vippiläiset laittais avatariksi oman perseen kuvan, putouksen alla.
(kyllä suihkukin käy, ei välttämättä tarvi mennä lähimmän ostoskeskuksen aukiolle jossa on vesiputous -> tahtoa japanilaista turistia ottaan kuva paljaasta karvasesta perseestä)
Olis ihmettelemistä...

Tottahan punttimimmejä olisi kiva tavata :) Eiköhän pistetä miitti pystyyn? Siellä olisi kyllä varmaan pyytämättäkin ihan kiitettävästi miespalstailijoita varjoina mukana :D

Originally posted by TMP80
Tässä tuli mieleen että jos kaikki vippiläiset laittais avatariksi oman perseen kuvan, putouksen alla.

Hyvä idea! Eikä niitä stringejäkään tarvii sitten olla. Ja miesten karvaperseitä ei mielellään. :kippis1:

Originally posted by Jimmy
Hyvä idea! Eikä niitä stringejäkään tarvii sitten olla. Ja miesten karvaperseitä ei mielellään. :kippis1:

No joo, pitää käydä sitten ajelemassa karvat. :kippis1:

No joo ,ketään en täältä tunne mut varmaan toi ylläpidon väki olis tapaamisen arvoista väkee ja tietenkin porukat täältä savosta päin...

No Mtmm kanssa vois ihan livenäki jutustella. Tomin kanssa vois kans mutta ei taida uskaltaa kun ei noi mun vatsa lihakset vielä oon niin hyvässä kunnossa kun täälläki Tomin juttuja lukiessa tahtoo kramppailla välillä. Mutta kaikkien mieluiten sitä kuitenkin vois jonkun punttimimmin kanssa ottaa lähempää tuttavuutta. Kikki1 kuva on varsinkin herättää mielenkiintoa.

No on tuo kuva kuitenkin mielenkiintoinen. Tuon omistaja vois tulla meillekkin suihkuun ja näköjään monen muunkin suihkussa olisi tilaa :D .

Originally posted by Mtmm
Cut the shit, ei se oo sen oikea perse, tai ainakaan mä en ole huomannut että se olis missään vaiheessa seisoskellut jossain fakin putouksen alla melki nakuna.
senkin petturi :mad:
tuohan on kuvattu "Tammerkosken putouksilla"...

:cool:

joo, mä voisin vaikka lähteä laakeritytön kans liikenteeseen viikonloppuna=)

ps: vetonivelet sijaitsevat yleensä edessä
painaako läski saman verran kuin rauta?

Originally posted by Mtmm
Cut the shit, ei se oo sen oikea perse, tai ainakaan mä en ole huomannut että se olis missään vaiheessa seisoskellut jossain fakin putouksen alla melki nakuna.

mistä biisistä toi sun elämän-ohje on?

Suositut

Back
Ylös Bottom