Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tarviiko ottaa ajokortilla sisään, kun ei silläkään saa passia haettua eli ei ole virallinen?? Mystistä on kyllä...

Pääsee. Ajokortilla missä on tunnistettava kuva kortin haltijasta. Ja olettaen että kortin antaa sen oikea haltija..

Mikä on sopiva tippi pokelle? Otetaanko esim. femma vittuiluna :D

No tarviiko ottaa ajokortilla sisään, kun ei silläkään saa passia haettua eli ei ole virallinen?? Mystistä on kyllä...

Itse näytin kyl ajokorttia ku passin hain. Onkohan tuo lähiaikoina tullut uusi sääntö, että vanhalla passilla tai henkilökortilla passi. Pari vuotta on aikaa siis tästä.

samaa itekki ihmettelin, ennen pohjoisessa ajokortilla hommannut passit, JV-kortit yms.. Helsingissä ei sit saakaan..

Vitonen on hyvä jättää ovelle.. Paperimiehet jää kyllä muistiin ja harvemmin oon kolikot jättäny ottamatta. Voiteluraha on sit erikseen..

Riippuu varmaan vähän miltä listalta...:rolleyes:

Ei se vieraslistalla oleminen vaikuta sisälle pääsyyn mitenkään, sehän on vasta siinä lippujen myynti pisteellä ja ne paperit katsotaan jo siinä ovella, jos ollaan katsoakseen.

Miulla henk.koht. löytyy vain hyviä kokemuksia erilaisista pokeista, vaikka on joskus tullu päätäkin niille auottua erinäisissä promillemäärissä.. Ja toisia taas aikoinaan tapailtuakin :rolleyes:

Kyllä hyvä poke on hyvä asiakaspalvelija ja myös hoitaa napakasti kaikki ongelma-tapaukset. Joskus olen turvautunut mukavaan pokeen kun ei joku örisijä ole tajunnut lähteä pöydästä (tai tulee iskemään ja sammuu..), eikä ole jaksanut itse vittuilla niitä pois siitä.

Ainoa mitä aikoinaan ihmettelin, kun näin sellasen parimetrisen yli satakiloisen poken heittävän 50-kilosen naisen niskaperse-otteella katuun ja kengät perässä, että mitäköhän sen naisen on tarvinnut tehdä saadakseen tollasen kohtelun..? :jahas:

Ainoa mitä aikoinaan ihmettelin, kun näin sellasen parimetrisen yli satakiloisen poken heittävän 50-kilosen naisen niskaperse-otteella katuun ja kengät perässä, että mitäköhän sen naisen on tarvinnut tehdä saadakseen tollasen kohtelun..? :jahas:

Eivät naiset, pienikokoisetkaan sellaiset ole mitään Herran Enkeleitä jotka aina voidaan rinnastaa 'heikon uhrin' asemaan. Eiköhän ks. naishlö ole tehnyt aika paljonkin pahaa saadakseen kovan kyydin ulos. Joskus ovat myös kamoissa eli sekin vaikuttaa. Kyllä niistä harmia varmasti piisaa, ja vielä vittumaisempaa kuin rehellinen karhunpaini miesten kanssa...

Se mitä on viimeisen 10 vuoden aikana nähnyt ja kuullut naisten ravintolakäyttäytymisestä niin tuntuu että naiset ne vasta ongelma ovatkin kun sille päälle sattuvat, niin moni kun tuntuu käyttävän sukupuoltaan suojakilpenä ja pakokeinona asioista. Se on hyvä aukoa päätään ja riehua kun 'eihän kukaan mies voi tehdä mulle mitään'.

Veikkauksia siitä mitä nainen saattoi tehdä:

Heittäytyi väkivaltaiseksi henkilökuntaa kohtaan, läiski avokämmenillä kasvoihin, puri, potki ja sylki. Kynsi ja raapi. Hyppäsi takaapäin niskaan kiinni kun portsari selvitti jotain tappelua [koska tappelijat olivat hänen ystäviään/poikaystävä], yritti repiä portsarin vaatteita riekaleiksi, kirkui ja sihisi, yllytti riitatilanteita, meni tappeluihin sekaan, repi hiuksista, heitteli tuoppeja/tuhkakuppeja, huoritteli tarjoilijoita. Tähän nyt voisi laittaa mitä tahansa. Todennäköisesti pitkä lista ja aiempaakin käytöstä pidemmältä ajalta voi olla taustalla.

Itse ainakin nähnyt paljon täysin skitsoja ämmiä jotka vetävät korkkareilla portsareita jaloille, kynsivät kasvoja, räkivät, riehuvat, kirkuvat, lyövät munille jne. Yrittävät täysillä sotkea ja hämmentää tilanteita entisestään ja usein heittäytyvät täysin hysteerisiksi jos heitä aletaan poistamaan ravintolasta. Eivät kuuntele puhetta, ovat sellaisia 'mulle ei voi tehdä näin'-tyylisiä ihmisiä humalassa.

Karu mielipiteeni: 99% naisista tulisi olla käyttämättä alkoholia lainkaan. Lähes poikkeuksetta se kova kyyti on ansaittua...

Jos baarissa alkaa henkilökuntaan käymään käsiksi niin veikkaisin että aika lailla enemmän sääntö kuin poikkeus että ulos mennään karmien kautta ja vauhdilla. Oli sitten mies tai nainen.

MissEvilEve, samaa mieltä olen, vituttaa ne naiset jotka just luulee että voi tehdä mitä tahansa, nainenhan saa riehua ja repiä, mutta naiseen ei saa koskea (ja menepä siihen miehenä väliin niin jo on 10 muuta äijää käymässä käsiksi sinuun ja sanoo että naiseen ei kosketa)..
Pointti oli se, että asiakas kuin asiakas, se poke on siellä töissä ja asiakaspalvelijana. Ja tosiaan uskon että voisi vähemminkin voimaa käyttää tuollaisessa tilanteessa, oli se sitten nainen tai mies. Tosiaan en tiedä mitä oli tapahtunut kun olin itse kävelemässä toisella puolella katua kun tämän tapahtuman näin.

MissEvilEve, samaa mieltä olen, vituttaa ne naiset jotka just luulee että voi tehdä mitä tahansa, nainenhan saa riehua ja repiä, mutta naiseen ei saa koskea (ja menepä siihen miehenä väliin niin jo on 10 muuta äijää käymässä käsiksi sinuun ja sanoo että naiseen ei kosketa)..
Pointti oli se, että asiakas kuin asiakas, se poke on siellä töissä ja asiakaspalvelijana. Ja tosiaan uskon että voisi vähemminkin voimaa käyttää tuollaisessa tilanteessa, oli se sitten nainen tai mies. Tosiaan en tiedä mitä oli tapahtunut kun olin itse kävelemässä toisella puolella katua kun tämän tapahtuman näin.

Voi kun ihmiset ymmärtäisivät aina tämän kohdan ennen kuin arvostellaan kontrolliammateissa toimivien voimankäyttöä. Jos et ole nähnyt koko tilannetta et voi todellakaan muodostaa käsitystä mitä on käynyt ja jos et ole ikinä työskennellyt ko. ammateissa tai muuten omaa tietoa asiasta et varmastikkaan ole oikea ihminen arvostelemaan voimankäytön oikeellisuutta. Monet tilanteet saattavat näyttää brutaaleilta vaikka minkäänlaisia fyysisiä vammoja ei syntyisi kummallekaan osapuolelle.

Tämä siis yleistyksenä en tarkoittanut kenellekään henk. kohtaiseksi.

Voi kun ihmiset ymmärtäisivät aina tämän kohdan ennen kuin arvostellaan kontrolliammateissa toimivien voimankäyttöä. Jos et ole nähnyt koko tilannetta et voi todellakaan muodostaa käsitystä mitä on käynyt ja jos et ole ikinä työskennellyt ko. ammateissa tai muuten omaa tietoa asiasta et varmastikkaan ole oikea ihminen arvostelemaan voimankäytön oikeellisuutta. Monet tilanteet saattavat näyttää brutaaleilta vaikka minkäänlaisia fyysisiä vammoja ei syntyisi kummallekaan osapuolelle.

Tämä siis yleistyksenä en tarkoittanut kenellekään henk. kohtaiseksi.
Jaa miksi ei olisi kykenevä arvostelemaan voimankäytön oikeellisuutta? Mikähän instanssi viime kädessä arvostelee tuota oikeellisuutta ja onkohan tämän instanssin edustajat toimineet ko. ammateissa? Melko ihmeelliseltä "voimankäytöltä" vaikuttaa tuollainen niskaperse otteella katuun heittely.

Jaa miksi ei olisi kykenevä arvostelemaan voimankäytön oikeellisuutta?...
Kenties siksi, että et ole nähnyt koko tapahtumaketjua joten et voi tietää mikä on johtanut siihen sinun näkemääsi tilanneketjun loppupään tapahtumaan. Juridiikasta tässä ei nyt ollut kyse, joskus asioita tarkastellaan sitten käräjilläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom