Ainoa mitä aikoinaan ihmettelin, kun näin sellasen parimetrisen yli satakiloisen poken heittävän 50-kilosen naisen niskaperse-otteella katuun ja kengät perässä, että mitäköhän sen naisen on tarvinnut tehdä saadakseen tollasen kohtelun..? :jahas:
Eivät naiset, pienikokoisetkaan sellaiset ole mitään Herran Enkeleitä jotka aina voidaan rinnastaa 'heikon uhrin' asemaan. Eiköhän ks. naishlö ole tehnyt aika paljonkin pahaa saadakseen kovan kyydin ulos. Joskus ovat myös kamoissa eli sekin vaikuttaa. Kyllä niistä harmia varmasti piisaa, ja vielä vittumaisempaa kuin rehellinen karhunpaini miesten kanssa...
Se mitä on viimeisen 10 vuoden aikana nähnyt ja kuullut naisten ravintolakäyttäytymisestä niin tuntuu että naiset ne vasta ongelma ovatkin kun sille päälle sattuvat, niin moni kun tuntuu käyttävän sukupuoltaan suojakilpenä ja pakokeinona asioista. Se on hyvä aukoa päätään ja riehua kun 'eihän kukaan mies voi tehdä mulle mitään'.
Veikkauksia siitä mitä nainen saattoi tehdä:
Heittäytyi väkivaltaiseksi henkilökuntaa kohtaan, läiski avokämmenillä kasvoihin, puri, potki ja sylki. Kynsi ja raapi. Hyppäsi takaapäin niskaan kiinni kun portsari selvitti jotain tappelua [koska tappelijat olivat hänen ystäviään/poikaystävä], yritti repiä portsarin vaatteita riekaleiksi, kirkui ja sihisi, yllytti riitatilanteita, meni tappeluihin sekaan, repi hiuksista, heitteli tuoppeja/tuhkakuppeja, huoritteli tarjoilijoita. Tähän nyt voisi laittaa mitä tahansa. Todennäköisesti pitkä lista ja aiempaakin käytöstä pidemmältä ajalta voi olla taustalla.
Itse ainakin nähnyt paljon täysin skitsoja ämmiä jotka vetävät korkkareilla portsareita jaloille, kynsivät kasvoja, räkivät, riehuvat, kirkuvat, lyövät munille jne. Yrittävät täysillä sotkea ja hämmentää tilanteita entisestään ja usein heittäytyvät täysin hysteerisiksi jos heitä aletaan poistamaan ravintolasta. Eivät kuuntele puhetta, ovat sellaisia 'mulle ei voi tehdä näin'-tyylisiä ihmisiä humalassa.
Karu mielipiteeni: 99% naisista tulisi olla käyttämättä alkoholia lainkaan. Lähes poikkeuksetta se kova kyyti on ansaittua...