Miksei kuvallinen kelakortti kelpaa, kun siinä näkyy kuitenkin sosiaaliturvatunnus?
Ja eikös JV-kortissakin ole kuvan lisäksi myös syntymäaika.
Henkilöllisyystodistuksen tulee olla poliisin myöntämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei kuvallinen kelakortti kelpaa, kun siinä näkyy kuitenkin sosiaaliturvatunnus?
Ja eikös JV-kortissakin ole kuvan lisäksi myös syntymäaika.
Henkilöllisyystodistuksen tulee olla poliisin myöntämä.
Kuten sanoin melko marginaalisia tapauksia lienee tuollaiset passit ovella.kuka muu myöntää passeja kun poliisi? Tietämätön minä.
Toi nyt on täysin vittuilua.Kuvallinen kelakortti ei käy.
Toi nyt on täysin vittuilua.
Jos se kelpaa apteekissa ja pankissa, niin miksei sitten ravintolan ovella? Alkossa on kyllä sama idioottimainen linja.
Saa passinkin alaikäisenä. So?Jos nyt loppuun mietit niin käsittääkseni alaikäisellä saa olla hallussaan buranaa ja rahaa. Mites on sen alkoholin laita?
Saa passinkin alaikäisenä. So?
Kuvallisella kelakortilla saa passin poliisiasemalta. Toinen asia on, miksei se ole poliisin myöntämä. Mihin tarvitaan kelakorttia, koska se poliisin lappu voisi sisältää samat tiedot.Ja edelleenkään sä et sillä passilla (alkuperäinen) pääse ravinolaan alaikäisenä juomaan. Mikä siitä asiasta tekee niin kummallisen hankalan? Se että on sääntöjä ja rajoituksia on heti vittuilua. On se saatana vittuilua että mulla ei saa olla kuin 1 vaimo Suomessa ja se että en saa kulkea ase kädessä kadulla jos haluan.
-edit. Saat sä ajokortin ja henkilökortinkin alaikäisenä.
Kuvallisella kelakortilla saa passin poliisiasemalta. Toinen asia on, miksei se ole poliisin myöntämä. Mihin tarvitaan kelakorttia, koska se poliisin lappu voisi sisältää samat tiedot.
Normikäytössä minulla ei ole muuta henkkaria mukana.
Kuvallisella kelakortilla saa passin poliisiasemalta. Toinen asia on, miksei se ole poliisin myöntämä. Mihin tarvitaan kelakorttia, koska se poliisin lappu voisi sisältää samat tiedot.
Normikäytössä minulla ei ole muuta henkkaria mukana.
Mulla on kuvallinen KELA-kortti isosiskon tiedoilla ja omalla kuvallani. Aikoinaan piti hankkia kun polte paariin oli kovimmillaan. En ihmettele lainkaan jos ei ihan joka ovella käy.Toi nyt on täysin vittuilua.
Jos se kelpaa apteekissa ja pankissa, niin miksei sitten ravintolan ovella? Alkossa on kyllä sama idioottimainen linja.