Kysymyksiä pokeille

Varsinkaan ravintolan ovella teleskooppipatukka ei voi provosoida ketään...

Näin minäkin ajattelen ilman kolmea pistettä, mutta silti; mikä väline saa ihmisen käymään toisen päälle? Mikä on se ajatuksenkulun prosessi mikä saa ihmisen tekemään noin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin minäkin ajattelen ilman kolmea pistettä, mutta silti; mikä väline saa ihmisen käymään toisen päälle? Mikä on se ajatuksenkulun prosessi mikä saa ihmisen tekemään noin?

Ehkä ei yksin se väline, mutta kun on kiristynyt tilanne ja suukopu jo käynnissä, saattaa jonkun patukan vilahtaminen tuoda viimeisen niitin arkkuun. "Vai että tuolla meinasit minua huitaista, kokeillaan".

Ehkä tuossa Purtsi hakee nyt sitä kun esimerkiksi vartijointiliikkeet kieltävät vartijoitaan kantamasta TKP:tä kun se on niin provosoiva.

En kyllä suurin surminkaan tajua miten vyöllä kotelossa oleva patukka voisi ketään provosoida. Enkä tajua sitäkään miten aikoinaan eräs tietty viranomaisryhmä kuulemma provosoi ihmisiä olemalla mellakkavarustuksessa.

Ehkä musta ei vaan oo hipiks.

Kyllä mulla ainakin tulee heti mieleen kun näen pampun ja raudat jonkun vyöllä, että nyt täytyy päästä hivauttaan. Jos vielä sattuu olemaan astetta isompi kaveri, niin aijaijaijai... Eihän moisessa tilanteessa enää pysty näin herkkä sielu mieltänsä malttamaan tuollaisen provosoinnin määrän kohdatessaan.

Mun mielestä omakäytös ja ulkoinen olemus voi olla enemmän provosoivaa kun kaikki varusteet yhteensä.

esimerkki 1) ovella seisoo isokaljupää "sämpylät kainaloissa" naksautellen niskojansa,jonka ilmekkään ei värähdä asiakkaan astuessa sisälle. muutenkin suu pielet ovat enemmän suuntautuneet alaspäin ja kulmakarvat oikosulussa.

esimerkki 2) Ovella on hymyilevä (iso) ovimies joka tervehtii asiakkaita heidän tullessa sisälle ja heittää läppää asiakkaiden kanssa jotka ovat röökillä/jonossa.Asiakkaan poistuessa kiittää käynnistä ja toivottaa hyvää illanjatkoa.

Mielestäni esimerkki 2 antaa mielyttävämmän ja vähemmän provosoivan kuvan itsestään vaikka seisois ak-47 selässä siinä ovella. imho

Olen käynyt esim K22 paikassa. Katto papereita ja tuumas, tervetuloa. Eiköhän toi oo aina ihan tapauskohtasta.

Joskus on sitten taas K20 paikkaan jääny menemättä.

Omassa työpaikassa työnantajalla on tiukkalinja , k20 on ehdoton minimi jollei ole isossa seurueessa ainut alle 20v.

Viime vkl tuli 3 18vuotiasta rastapäätä vinkumaan sisälle ja oli sitä mieltä että ovat herrasmiesseurue.

Lopulta koitti maksaa itsensä sisälle "huimallla" 30euron maksulla,mutta tajusivat vaihtaa paikkaa.

palkkiis: -Eihän tuo nyt kovin ehdottomalta kuulosta :)

"k20 on ehdoton minimi jollei ole isossa seurueessa ainut alle 20v."

No joo , tarkoitin sillä tavalla että jos viiden hengen seurueessa on 4 yli 20v, ja 1 alle 20v niin voi harkita asiaa, mutta ei kuulemma mielellään sisälle

Käykö sotilaspassi ovella?

Riippuu paikasta, joissain mestoissa käy vain ja ainoastaan Passi,ajokortti,kuvallinen kelakortti jne eli samat kuin pankeissa.

Tosin joskus käyny kuppilassa ja poke pyytänyt ottamaan ajokortin ulos muovitaskusta niin on huomannut jv-kortin joka on lompakossa niin laskenu sisälle ilman mutinoita :whip:

Riippuu paikasta, joissain mestoissa käy vain ja ainoastaan Passi,ajokortti,kuvallinen kelakortti jne eli samat kuin pankeissa.

Tosin joskus käyny kuppilassa ja poke pyytänyt ottamaan ajokortin ulos muovitaskusta niin on huomannut jv-kortin joka on lompakossa niin laskenu sisälle ilman mutinoita :whip:

Kuvallinen kelakortti ei käy. Enkä myöskään JV-korttia kelpuuta, sillä siinä ei näy SOTU:a ollenkaan.

Eikun korttia joka niillä killuu esim kyttiksellä kaulassa, olin kuultavana asianomistajana kerran tos kyttiksellä ja siellä kuulustelijalla (joku faking komisario palmu) oli semmonen korttikaulas missä luki taustalla poliisi, sit äijän kuva,syntymäaika, jne mutta sotua ei näkyny (?)

Eikun korttia joka niillä killuu esim kyttiksellä kaulassa, olin kuultavana asianomistajana kerran tos kyttiksellä ja siellä kuulustelijalla (joku faking komisario palmu) oli semmonen korttikaulas missä luki taustalla poliisi, sit äijän kuva,syntymäaika, jne mutta sotua ei näkyny (?)

Tottakai poliisi virkamerkillään pääsee ravintolaan sisään TYÖTEHTÄVISSÄ, eikä siinä sitä SOTU:a olekaan. Ei kukaan poliisi tule vapaa-ajallaan näyttämään virkamerkkiään ravintolan ovella.

Hyvin tyhjentävästi. Henkilöllisyystodistuksena ovella kelpaa Ajokortti, passi, henkilökortti. Ei mitkään Jv kortit, turvasuojaajakortit tai sähköinssin paperit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom